PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-4-kad-je-primatelj-fdak NN 151/2004

• (5) Kad pošiljku, u ime primatelja, preuzima njegov opunomoćenik, član kućanstva ili kod primatelja stalno zaposlena osoba, radnik davatelja poštanskih usluga mora, na odgovarajućoj ispravi, označiti i odnos prema primatelju (npr. opunomoćenik, bračni drug, otac, sin i sl.).


Stranica 2004-10-151-2628 NN 151/2004

• (7) Primitak pošiljke za fizičke osobe koje obavljaju registriranu djelatnost (obrtnici, trgovci-pojedinci, liječnici, javni bilježnici i sl.) potvrđuje osobno primatelj ili ovlaštena osoba svojim potpisom uz otisak pečata ili štambilja.


Internet NN 151/2004

• (8) Pošiljke s povratnicom uručuju se uz potvrdu primitka stavljanjem datuma i potpisom na odgovarajućoj ispravi davatelja poštanskih usluga i na povratnici.


Internet stranice NN 151/2004

• (1) Primatelj, te pošiljatelj u slučaju vraćanja pošiljke, mogu odbiti primitak pošiljke, ako posebnim zakonom ili drugim propisom nije drukčije određeno.


Internet stranice NN 151/2004
• Slanje poštanskih pošiljaka za primateljem i postupanje po zahtjevu pošiljatelja i primatelja

Internet stranice NN 151/2004
• (1) Davatelj poštanskih usluga je obvezan poštanske pošiljke, osim paketa i brzojavne uputnice slati za primateljem koji je otputovao ili preselio, ako sazna njegovu novu adresu.

Internet stranice NN 151/2004 • (2) Davatelj poštanskih usluga obvezan je postupiti s pošiljkom prema pisanom zahtjevu pošiljatelja ili primatelja, podnesenom prije uručenja pošiljke (slanje pošiljke za primateljem, povrat pošiljke, čuvanje prispjele pošiljke i sl.). Postupak sa zahtjevima pošiljatelja i primatelja propisuje davatelj poštanskih usluga svojim općim uvjetima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 151/2004 • (1) Ako pošiljatelj nije drukčije odredio, davatelj poštanskih usluga vraća poštansku pošiljku pošiljatelju u slučaju kada je primatelj:
Poslovne stranice NN 151/2004 • (2) Pošiljka se vraća pošiljatelju i u slučaju kada se nije mogla uručiti primatelju zbog nepotpune adrese.
Pregledi NN 151/2004 • (3) Iznimno od odredbe iz stavka 1. točka 4. ovog članka obična pismovna pošiljka može se uručiti članu kućanstva umrlog primatelja.
Glasnik NN 151/2004 • (5) Davatelj poštanskih usluga obvezan je na omotu pošiljke naznačiti razlog vraćanja pošiljke (nepoznat, otputovao, adresa nedovoljna i sl.) i to ovjeriti otiskom žiga.
Novo NN 151/2004 • (1) Neuručive pošiljke su poštanske pošiljke koje davatelj poštanskih usluga ne može uručiti primatelju niti vratiti pošiljatelju.
Poslovi NN 151/2004 • (3) Davatelj poštanskih usluga obvezan je za rješavanje neuručivih pošiljaka osnovati komisiju za otvaranje neuručivih pošiljaka. Komisija je obvezna pregledati neuručive poštanske pošiljke radi pronalaženja adrese primatelja ili pošiljatelja, te voditi godišnji popis neuručivih pošiljaka za koje se izdaje potvrda o primitku pošiljke.
Poticaji NN 151/2004 • (4) Ako se pronađe adresa pošiljatelja ili primatelja pošiljka se otprema na tu adresu uz stavljanje odgovarajuće obavijesti korisniku na pošiljci.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 139/09, Broj 123/08, Broj 112/08, Broj 47/98, Broj 143/09, Broj 128/99


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled