PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • -Prava, obveze i odgovornosti poslodavaca i njihovih ovlaštenika
NN 112/2004 • Nastava se izvodi u učionici uz primjenu video zapisa, grafoskopa, LCD projektora, opreme za praktičnu nastavu iz prve pomoći, ploče i krede.
NN 112/2004 • Nastavne metode su : predavanje, razgovor s primjerima iz prakse, izrada seminarskih radova, praktična nastava iz prve pomoći.
NN 112/2004 • Program se ostvaruje frontalnim oblikom rada, radom u paru, radom u grupi i samostalnim radom.
NN 112/2004 • Upoznati učenike sa značajem uljudnog ponašanja i primjenom u ugostiteljstvu.
NN 112/2004 • Kako bonton čini bit struke svakog ugostitelja, a kvaliteta usluge zavisna je od pravilnog odnosa prema korisnicima, bonton zahtijeva svakodnevnu primjenu u zanimanju slastičar. Poslovna etika ugostiteljskog objekta zahtijeva radnika koji svakog trenutka svojim ponašanjem zna doprinijeti razvoju i napretku te etike.
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultat (znanja, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Upoznati različitosti i promjene dogovorenih normi uljudnog ponašanja kao refleksiju kulturnog nasljeđa, običaja, odgoja, politike, vjere i niz drugih društvenih pojava i postupaka koji utječu na pojedince da reagiraju na svojstven način primjeren društvenoj sredini i vremenu
NN 112/2004 • Usvojiti pojam bontona kao interdisciplinarne kategorije ljudskog komuniciranja u čije funkcioniranje se uključuje ugostiteljstvo
NN 112/2004 • Međuzavisnost psihičke, tjelesne i profesionalne pripreme kao osnove uljudnog ponašanja u ugostiteljstvu
NN 112/2004 • Važnost uljudnog ponašanja u uspostavljanju kontakta s gostom kao bitne odrednice uspjeha u poslu
NN 112/2004 • Podsjetiti učenike na konkretne situacije odnosa ugostitelj – gost
NN 112/2004 • Upoznati sa zakonitostima verbalne i neverbalne komunikacije i važnost umijeća verbalnog komuniciranja, odnosno, udjela koji neverbalna komunikacija ima u cjelokupnom komuniciranju
NN 112/2004 • Konkretizirana primjena bontona u ugostiteljstvu svojstveno tipično našoj društvenoj sredini
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 97/95, Broj 24/93,
Broj 61/91, Broj 169/04,
Broj 95/04, Broj 110/05
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA