PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Upoznati s neophodnošću stvaranja socijalnih odnosa, kao što su: ljubaznost, gostoljubivost, obzirnost, poštovanje, tolerancija i dr.
NN 112/2004 • Oblici pripreme za posao, značaj psihičke, fizičke i profesionalne pripreme
NN 112/2004 • Poželjni oblici ponašanja kuhara, kuhara i slastičara s gostom, ali i u međusobnim odnosima
NN 112/2004 • Zakonitosti primjene bontona u ugostiteljskim objektima komparacija s drugim zemljama
NN 112/2004 • Stvoriti kod učenika spoznaje neophodne za savladavanje stručnih sadržaja tijekom obrazovanja, u zanimanju slastičar, te primjena ovih znanja u različitim situacijama.
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultat (znanja, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Naučiti osnovna znanja i primijeniti bitne karakteristike posluživanja
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Znati odrediti, urediti i održavati namještaj u ugostiteljskom objektu.
NN 112/2004 • Obrazložiti vrstu i količinu posuđa u ugostiteljskim objektima i poslovnim jedinicama.
NN 112/2004 • Pravilno upotrijebiti, održavati i skladištiti pribor za slastice.
NN 112/2004 • Nabrojati i navesti namjenu pojedinog sitnog stolnog inventara, te isti pravilno upotrebljavati u funkciji rada.
NN 112/2004 • Namještaj u različitim ugostiteljskim objektima i njihovim dijelovima.
NN 112/2004 • Obaviti pripremne radove u različitim ugostiteljskim objektima i poslovnim jedinicama.
NN 112/2004 • Naučiti karakteristike a la carte sustava poslovanja i rada u njemu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 152/09, Broj 53/02,
Broj 2/09, Broj 9/07,
Broj 16/02, Broj 116/03
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA