PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
web-upoznati-ucenike-s-pozeljnim-rjxw NN 112/2004

• Upoznati s neophodnošću stvaranja socijalnih odnosa, kao što su: ljubaznost, gostoljubivost, obzirnost, poštovanje, tolerancija i dr.


Stranica 2004-08-112-2166 NN 112/2004

• Oblici pripreme za posao, značaj psihičke, fizičke i profesionalne pripreme


Internet NN 112/2004

• Poželjni oblici ponašanja kuhara, kuhara i slastičara s gostom, ali i u međusobnim odnosima


Internet stranice NN 112/2004

• Zakonitosti primjene bontona u ugostiteljskim objektima komparacija s drugim zemljama


Internet stranice NN 112/2004
• Stvoriti kod učenika spoznaje neophodne za savladavanje stručnih sadržaja tijekom obrazovanja, u zanimanju slastičar, te primjena ovih znanja u različitim situacijama.

Internet stranice NN 112/2004
• Nastavna cjelina - Očekivani rezultat (znanja, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji

Internet stranice NN 112/2004 • Naučiti osnovna znanja i primijeniti bitne karakteristike posluživanja
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 112/2004 • Znati odrediti, urediti i održavati namještaj u ugostiteljskom objektu.
Poslovne stranice NN 112/2004 • Obrazložiti vrstu i količinu posuđa u ugostiteljskim objektima i poslovnim jedinicama.
Pregledi NN 112/2004 • Pravilno upotrijebiti, održavati i skladištiti pribor za slastice.
Glasnik NN 112/2004 • Nabrojati i navesti namjenu pojedinog sitnog stolnog inventara, te isti pravilno upotrebljavati u funkciji rada.
Novo NN 112/2004 • Namještaj u različitim ugostiteljskim objektima i njihovim dijelovima.
Poslovi NN 112/2004 • Obaviti pripremne radove u različitim ugostiteljskim objektima i poslovnim jedinicama.
Poticaji NN 112/2004 • Naučiti karakteristike a la carte sustava poslovanja i rada u njemu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 152/09, Broj 53/02, Broj 2/09, Broj 9/07, Broj 16/02, Broj 116/03


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled