PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/1990 • Općina kojoj Republika osigurava sredstva za financiranje društvenih djelatnosti treba da ta sredstva drži na odvojenom računu nadležnog organa uprave i može ih rabiti samo za namjene za koje su osigurana.
NN 58/1990 • Za zakonitu uporabu sredstava koja se organu društveno-političke zajednice ili budžetskom fondu raspoređuju budžetom odgovoran je rukovodilac tog organa kao naredbodavac. Pored rukovodioca, za zakonitu uporabu sredstava iz stavka 1. ovoga članka odgovoran je i rukovodilac službe računovodstva u organu društveno-političke zajednice.
NN 58/1990 • Organ uprave nadležan za poslove budžeta vodi knjigovodstvenu evidenciju o izvršenju budžeta i sastavlja periodični obračun. Sredstva za naknade organu (službi) nadležnom za kontrolu raspolaganja sredstvima, za obavljanje poslova platnog prometa, evidenciju i drugih poslova za društveno-političku zajednicu osiguravaju se kao rashod u budžetu društveno-političke zajednice.
NN 58/1990 • Vlada odnosno izvršno vijeće treba da skupštini društveno-političke zajednice podnesu izvještaj o izvršenju budžeta u roku koji odredi skupština.
NN 58/1990 • Prihodi budžeta smatraju se ostvarenima na dan naplate od obveznika poreza, taska i drugih prihoda. a prihodi od poreza na promet na dan naplate od kupca proizvoda na koje se plaća porez. Ostvarenim prihodima budžeta društveno-političke zajednice za tekuću godinu smatraju se svi izvorni prihodi koji su do 31. prosinca tekuće godine uplaćeni u korist društveno-političke zajednice. Ako se budžetski prihodi društveno-političke zajednice ne naplate u planiranom iznosu do 31. prosinca, skupština društveno-političke zajednice može propisati da budžetski prihodi ostvareni prema odredbi stavka 1. ovoga članka i naplaćeni do ostvarenja u planiranom iznosu, a najkasnije do 31. siječnja naredne godine pripadaju budžetu za tekuću godinu. Prihodi iz stavka 3 ovoga članka mogu se do ostvarenja u planiranom iznosu, a najkasnije do 31. siječnja naredne godine raspoređivati za podmirenje budžetskih obveza najviše do planiranog iznosa za tekuću godinu.
NN 58/1990 • Tekuća rezerva budžeta (neraspoređeni dio prihoda) raspoređuje se i koristi tijekom godine za nepredviđene i nedovoljno predviđene javne potrebe koje se financiraju iz budžeta. Sredstvima tekuće rezerve budžeta raspolaže Vlada odnosno izvršno vijeće skupštine društveno-političke zajednice. Vlada odnosno izvršno vijeće može ovlastiti rukovodioca organa uprave nadležnog za financiranje da do stanovitog iznosa raspolaže neraspoređenim prihodima.
NN 58/1990 • Društveno-politička zajednica može tijekom godine mijenjati i dopunjavati budžet. Izmjene budžeta obavljaju se po postupku koji je propisan za donošenje budžeta. Budžet se može povećati ili smanjiti ako se prihodi društveno-političke zajednice ostvaruju u većim ili manjim iznosima od planiranih ili ako se planirani prihodi moraju uskladiti s povećanim odnosno smanjenim obujmom rashoda budžeta. Budžet se može izmijeniti ili dopuniti i onda ako u okviru ukupnog obujma rashoda treba planirane budžetske rashode za pojedine namjene rasporediti drugačije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/1990 • Organi općine nadležni za poslove budžeta treba da nadležnom Republičkom organu za poslove budžeta i organu nadležnom za kontrolu raspolaganja sredstvima dostave po jedan primjerak budžeta u roku 15 dana od dana donošenja ili izmjene budžeta.
NN 58/1990 • Nakon isteka godine za koju je budžet donesen, sastavlja se završni račun budžeta. Završni račun budžeta donosi skupština društveno-političke zajednice.
NN 58/1990 • Završni račun budžeta sastoji se od općeg i posebnog dijela.
NN 58/1990 • - razliku između ostvarenih prihoda i izvršenih rashoda (višak prihoda ili manje izvršeni rashodi od planiranih),
NN 58/1990 • Posebni dio završnog računa budžeta u okviru bilance izvršenja budžeta sadrži izvršene rashode po korisnicima i nosiocima sredstava i po osnovnim i potankim namjenama.
NN 58/1990 • Prijedlog završnog računa budžeta utvrđuje Vlada odnosno izvršno vijeće skupštine društveno-političke zajednice. Prijedlog završnog računa budžeta treba dostaviti organu nadležnom za kontrolu raspolaganja sredstvima radi pregleda do 15. travnja tekuće godine. Prijedlog završnog računa budžeta i izvještaj organa iz stavka 2. ovoga članka o pregledu treba dostaviti skupštini društveno-političke zajednice do 15. svibnja tekuće godine. Organ uprave nadležan za poslove budžeta općine treba da po jedan primjerak prijedloga završnog računa budžeta dostavi Republičkom organu uprave nadležnom za poslove budžeta u roku iz stavka 2. ovoga članka.
NN 58/1990 • Skupštini društveno-političke zajednice, uz završni račun budžeta, treba dostaviti i završne račune budžetskih fondova i javnih poduzeća te završni račun stalne rezerve društveno-političke zajednice.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 108/00, Broj 15/02,
Broj 44/92, Broj 33/92,
Broj 56/99, Broj 132/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE