PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 42/2009 • 16. »All Call Query«: metoda usmjeravanja poziva prema prenesenim brojevima pri kojoj polazna mreža prije uspostavljanja svakog poziva vrši upit u vlastitu LBPB kako bi utvrdila da li je pozvani broj prenesen. U slučaju da je pozvani broj prenesen, polazna mreža, na temelju predbroja za usmjeravanje dobivenog iz vlastite LBPB, uspostavlja poziv direktno prema elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi. U slučaju da broj nije prenesen, polazna mreža na temelju pozvanog broja uspostavlja poziv direktno prema elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se pozvani broj nalazi,
NN 42/2009 • 18. operator korisnik broja: operator elektroničke komunikacijske mreže kojem je broj dodijeljen primarnom dodjelom sukladno odredbama Pravilnika o numeriranju i adresiranju,
NN 42/2009 • 20. post-paid korisnik: korisnik koji uslugu plaća po ispostavljenom računu.
NN 42/2009 • (1) Svi operatori i davatelji usluga u elektroničkim komunikacijskim mrežama moraju razvijati i unaprjeđivati svoje elektroničke komunikacijske mreže i sustave u skladu s porastom broja prenesenih brojeva, kako bi u svakom trenutku bili u mogućnosti ispuniti svoje obveze iz članka 76. stavka 1. Zakona.
NN 42/2009 • (3) Operator pokretne elektroničke komunikacijske mreže u kojoj poziv započinje, odgovoran je za ispravno usmjeravanje poziva ili isporuku tekstualnih poruka i multimedijskih poruka upućenih prema prenesenom broju u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži najkraćim raspoloživim putem prema pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se taj preneseni broj nalazi (direktno usmjeravanje sukladno tehničkoj specifikaciji Europskog instituta za elektroničke komunikacijske norme ETSI TS 123 066). Operator pokretne elektroničke komunikacijske mreže u kojoj poziv započinje, mora u zahtjevu za uspostavu poziva prema prenesenim i neprenesenim brojevima ispred nacionalnog broja dodati predbroj za usmjeravanje poziva (NRN) pri gore navedenom direktnom načinu usmjeravanja poziva.
NN 42/2009 • (4) Operatori pokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju, odgovorni su za ispravno usmjeravanje poziva upućenih prema prenesenom broju u nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži. Pri usmjeravanju navedenih poziva, operator pokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju, primjenjivat će direktnu metodu usmjeravanja, tj. pozivi će se usmjeravati najkraćim raspoloživim putem prema nepokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi, osim u slučaju da nije ugovoreno drukčije.
NN 42/2009 • (5) Operator nepokretne elektroničke komunikacijske mreže u kojoj poziv započinje, odgovoran je za ispravno usmjeravanje poziva upućenih prema broju prenesenom u drugu nepokretnu elektroničku komunikacijsku mrežu primjenom »Query on release« metode usmjeravanja poziva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 42/2009 • (7) Operatori nepokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju, odgovorni su za ispravno usmjeravanje poziva upućenih prema prenesenom broju u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži. Način usmjeravanja takvih poziva predmet je dogovora između operatora nepokretnih i pokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža. U slučaju nemogućnosti postizanja dogovora oko načina usmjeravanja takvih poziva, operatori nepokretnih elektroničkih komunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju primjenjivati će »All Call Query« metodu usmjeravanja.
NN 42/2009 • (8) Operator elektroničke komunikacijske mreže koji je zaprimio zahtjev za uspostavu međunarodnog poziva ili za isporuku tekstualne poruke ili multimedijske poruke prema prenesenom broju, odgovoran je za ispravno usmjeravanje takvog poziva ili isporuku tekstualne poruke ili multimedijske poruke direktno prema elektroničkoj komunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi u skladu sa stavcima 3. do 8. ovog članka.
NN 42/2009 • (9) Svaki operator elektroničke komunikacijske mreže obvezan je koristiti lokalnu bazu prenesenih brojeva (LBPB) s podacima o svim prenesenim brojevima u Republici Hrvatskoj.
NN 42/2009 • (11) Svi operatori elektroničkih komunikacijskih mreža će u slučaju uočavanja sinkronizacijskih grešaka između lokalnih baza prenesenih brojeva obavijestiti CABP prenesenih brojeva o nastaloj sinkronizacijskoj grešci.
NN 42/2009 • (12) CABP prenesenih brojeva sadrži popis prenesenih brojeva, predbrojeve za usmjeravanje poziva prema prenesenim brojevima i transakcije između operatora i davatelja usluga (nazive davatelja i primatelja broja, datume prijenosa broja, obavijesti o statusu procesa prijenosa broja).
NN 42/2009 • (14) Primatelj broja i davatelj broja su odgovorni za pravovremenu i točnu dostavu podataka CABP prenesenih brojeva.
NN 42/2009 • (16) Operatori su dužni odmah po isteku vremenskog okvira u kojem je broj prenesen, ispravno usmjeravati poziv prema prenesenom broju, sukladno ažuriranim LBPB.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 114/05, Broj 41/08,
Broj 69/06, Broj 162/04,
Broj 84/95, Broj 85/98
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE