PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 46/2008 • I Vijeće i Europski parlament naglasili su važnost prikupljanja i očuvanja europske filmske baštine.
NN 46/2008 • U svom Izvješću o Priopćenju Komisije o kinematografiji od 7. lipnja 2002. godine 44, Europski parlament naglasio je potrebu da države članice uvedu obveznu zakonom uređenu pohranu audiovizualnih djela, sukladno Europskoj konvenciji za zaštitu audiovizualne baštine. Prema mišljenju Europskoga parlamenta, zakonom uređena pohrana audiovizualnih djela država članica, trebala bi biti obvezna za korisnike državnih potpora, kao prijelazna mjera.
NN 46/2008 • Nadalje, Vijeće Europe otvorilo je Konvenciju za zaštitu audiovizualne baštine 45 za potpisivanje 8. studenoga 2001. godine . Ova Konvencija zahtijeva od potpisnika utvrđivanje sustava obvezne zakonom uređene pohrane svih materijala pokretnih slika, i dobrovoljnu pohranu pomoćnog materijala. Konvencija još nije stupila na snagu.
NN 46/2008 • 44 PE 312.517, još nije objavljeno u Službenom listu. Izvješćivao je Luckas Vander Taelen.
NN 46/2008 • Preporuka obuhvaća sve aspekte kinematografske baštine: prikupljanje, katalogiziranje, stvaranje baza podataka, očuvanje, obnavljanje i uporabu u obrazovne, akademske, istraživačke i kulturne svrhe te suradnju među odgovornim institucijama na europskoj razni.
NN 46/2008 • Budući da su iz usklađivanja prava država članica izuzete industrijska i kulturna politika, Komisija mora rabiti neobvezujuće instrumente, poput preporuka, kako bi ispunila svoje zadatke i obveze utvrđene Ugovorom.
NN 46/2008 • Međutim, Komisija smatra da je, u ovom slučaju, Preporuka Europskog parlamenta i Vijeća bolja od Preporuke Komisije iz dva razloga. Prije svega, ova određena Preporuka zahtijeva učinkovitu suradnju među državama članicama za zaštitu kinematografske baštine. Tu je suradnju lakše ostvariti ako Preporuku raspravi i usvoji Vijeće. Drugo, Europski je parlament u potpunosti podržao potrebu očuvanja kinematografske baštine u dva Izvješća 46. Stoga, primjereno je Europski parlament u potpunosti uključiti u raspravu i usvajanje Preporuke. Uključivanje Europskog parlamenta potaknut će širu javnu raspravu i veći učinak Preporuke. Zaključno, ciljevi Zajednice lakše su ostvarivi putem Preporuke koju usvoje Europski parlament i Vijeća, nego Preporukom Komisije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 46/2008 • Kinematografska industrija Europe ima veliku mogućnost otvaranja radnih mjesta i doprinosa gospodarskom rastu. To se ne odnosi samo na proizvodnju i prikazivanje filmova, već i na prikupljanje, katalogizaciju, očuvanje i obnovu kinematografskih djela. Potrebno je poboljšati uvjete za konkurentnost tih industrijskih djelatnosti vezanih uz kinematografsku baštinu, posebno što se tiče boljeg iskorištavanja tehnoloških razvoja, kao što je digitalizacija. Stoga, predložena pravna osnova za Preporuku jest članak 157. Ugovora o EZ-u, kojim se utvrđuje da Zajednica i države članice moraju osigurati potrebne uvjete za konkurentnost industrije Zajednice, s djelovanjem čiji je cilj, između ostalog, poticanje boljeg iskorištavanja industrijskih mogućnosti politika inovacije, istraživanja i tehnološkog razvoja.
NN 46/2008 • Priopćenje Komisije o produljenju primjene Priopćenja o daljnjim aktivnostima vezanim uz priopćenje Komisije o određenim pravnim aspektima koji se odnose na kinematografska i druga audiovizualna djela (Priopćenje o kinematografiji) od 26. rujna 2001.
NN 46/2008 • U točki 2.5 Priopćenja Komisije Vijeću, Europskome parlamentu, Gospodarskom i socijalnom odboru i Odboru regija o određenim pravnim aspektima koji se odnose na kinematografska i druga audiovizualna djela 49, stoji da »posebni, gore navedeni kriteriji usklađenosti za potporu produkciji kinematografskih i televizijskih djela ostaju na snazi do lipnja 2004., što je rok utvrđen u dosad donesenim odlukama«. Komisija je 2004. godine produljila razdoblje valjanosti posebnih kriterija usklađenosti za potporu produkciji kinematografskih i televizijskih djela do 30. lipnja 2007. godine 50.
NN 46/2008 • Studija je započela 24. kolovoza 2006. godine 51. Rezultati studije predstavljat će ključno polazište u donošenju odluke o budućim kriterijima usklađenosti.
NN 46/2008 • Kako bi se osiguralo dovoljno vremena za okončanje studije i, nakon toga, za preispitivanje Priopćenja, Komisija je odlučila nastaviti s primjenom postojećih kriterija do trenutka stupanja na snagu novih pravila u vezi s državnom potporom za kinematografska i druga audiovizualna djela ili najkasnije do 31. prosinca 2009. godine.
NN 46/2008 • Dopuštenost dodjele državne potpore kinematografskoj i ostaloj audiovizualnoj djelatnosti ocjenjuje se, sukladno člancima 3. i 4. Zakona o državnim potporama i članku 9. Uredbe o državnim potporama temeljem materijalnih pravila iz točke I. ove Odluke sadržanih u tekstu akta iz točke II. ove Odluke.
NN 46/2008 • Državnim potporama kinematografskoj i ostaloj audiovizualnoj djelatnosti upravlja Hrvatski audiovizualni centar.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 94/93, Broj 113/06,
Broj 1/92, Broj 69/02,
Broj 164/04, Broj 37/07
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO