PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-5-2-2-odsjek-za-razvoj-vylz NN 21/2009

• 5.2.1. Odsjek za upravljanje ljudskim potencijalima u državnoj službi


Stranica 2009-02-21-461 NN 21/2009

• 5.2.2. Odsjek za razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi


Internet NN 21/2009

• Odsjek za razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi; izradu strateških dokumenata, nadzor, praćenje stanja te predlaganje mjera i planova za unapređenje razvoja ljudskih potencijala; savjetovanje, pružanje pomoći i usmjeravanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica za razvoj ljudskih potencijala u državnim tijelima u vezi s uvođenjem u rad novoprimljenih službenika (vježbenika i osoba s radnim iskustvom), razvojem kompetencija, te procjenom i analizom potreba za izobrazbom i razvojem programa izobrazbe; provedbu detaljnih analiza i procjena potreba za izobrazbom u državnoj službi; odobravanje programa studijskog dopusta za osposobljavanje i usavršavanje; obavljanje poslova razvoja ljudskih potencijala za državna tijela s manje od 50 zaposlenih te obavlja i druge poslove koji se odnose na razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi.


Internet stranice NN 21/2009

• 6. Centar za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika


Internet stranice NN 21/2009 • U Centru za stručno osposobljavanje i usavršavanje službenika ustrojavaju se:
Internet stranice NN 21/2009 • Odjel za razvoj programa izobrazbe obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; izradu godišnjih planova izobrazbe na osnovi prepoznatih potreba za izobrazbom; osmišljavanje i izradu konkretnih modula izobrazbe koji zadovoljavaju prepoznate potrebe za izobrazbom; planiranje i organizaciju provedbe; pomoć u planiranju, organiziranju i provedbi specifične izobrazbe drugim državnim tijelima, jedinicama područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima (npr. pronalaženje odgovarajućih predavača ili sudjelovanje u izradi tečajeva i pomoć u izvedbi izobrazbe) te sudjelovanje u provedbi te izobrazbe (npr. pomoć u nastavi, izvedba modula); provođenje ocjenjivanja programa izobrazbe provedenih ili organiziranih od strane Centra, obavljanje postupka izbora službenika koji će pohađati program izobrazbe za dobivanje statusa trenera u Centru odnosno drugim državnim tijelima, osmišljavanje, organiziranje i provođenje programa izobrazbe službenika koji se pripremaju za trenere državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima u Centru odnosno drugim državnim tijelima, održavanje kontakta s predavačima (iz državne službe ili izvan nje) osiguravajući i olakšavajući njihovo sudjelovanje u programima izobrazbe, pregovaranje s njima radi provođenja programa te obavlja i druge poslove koji se odnose na razvoj programa izobrazbe.
Internet stranice NN 21/2009 • Odjel za organizaciju provedbe izobrazbe obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na organizaciju provedbe izobrazbe u Centru; provedbu općih programa izobrazbe putem raznih oblika izobrazbe (stručni seminari, tečajevi, radionice i sl.); informiranje svih državnih tijela o raspoloživim programima izobrazbe kao i uvjetima za njihovo pohađanje; suradnju i koordinaciju aktivnosti izobrazbe s domaćim i inozemnim institucijama i tijelima koja provode izobrazbu državnih službenika i namještenika, kao i službenika i namještenika u tijelima područne (regionalne) i lokalne samouprave i pravnim osobama s javnim ovlastima; vođenje baze podataka o svim programima izobrazbe koje provodi ili organizira Centar (čiji su sastavni dio i podaci o predavačima i polaznicima); kontrolu troškova izobrazbe i osiguravanje da se ona izvodi unutar raspoloživih financijskih sredstava; osnivanje, opremanje i vođenje stručne knjižnice s nastavnim materijalima i publikacijama; izdavanje stručnih publikacija vezanih uz izobrazbu te obavlja i druge poslove koji se odnose na organizaciju provedbe izobrazbe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 21/2009
• Sektor za državnu upravu i Europsku uniju obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na sustav i ustrojstvo državne uprave; unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave; izborni sustav na državnoj razini; financiranje političkih stranaka; Izradu nacrta prijedloga zakona i drugih propisa koji se odnose na sustav i ustrojstvo državne uprave, financiranje političkih stranaka i izborni sustav na državnoj razini, davanje stručnih mišljenja i objašnjenja o načinu njihove provedbe; izradu nacrta prijedloga Zakona koji se odnosi na zaštitu osobnih podataka u suradnji s Agencijom za zaštitu osobnih podataka; provođenje upravnog nadzora u području sustava i ustrojstva državne uprave; izradu prijedloga strateških dokumenata i nacionalnih programa pridruživanja koji se odnose na reformu državne uprave; praćenje provedbe mjera u reformi državne uprave i ispunjavanju političkih kriterija za članstvo u Europskoj uniji u okviru djelokruga Ureda; izradu izvješća i stručnih materijala o napretku u reformi državne uprave; koordinira planiranje korištenja sredstava strane pomoći te koordinira pripremu projektnih dokumentacija za projekte koji se financiraju iz fondova Europske unije i drugih izvora strane pomoći; obavlja poslove prevođenja za Ured, poslove tajništva za Nacionalno vijeće za modernizaciju državne uprave, te obavlja i druge poslove u okviru svojeg djelokruga.

Poslovne stranice NN 21/2009
• U Sektoru za državnu upravu i Europsku uniju ustrojavaju se:

Servis NN 21/2009 • 7.2. Odjel za modernizaciju državne uprave i Europsku uniju.
Glasnik NN 21/2009 • Odjel za modernizaciju državne uprave i Europsku uniju koordinira i obavlja poslove u svezi s procesom pridruživanja Republike Hrvatske Europskoj uniji na području reforme državne uprave; u suradnji s drugih ustrojstvenim jedinicama Ureda izrađuje prijedloge strateških dokumenata o reformi državne uprave u okviru djelokruga Ureda, te nacionalnih programa pridruživanja u dijelu koji se odnose na reformu državne uprave; prati međunarodna izvješća o napretku u odnosu na pitanja iz djelokruga Ureda te predlaže planiranje provedbe potrebnih mjera; provodi, koordinira i prati provedbu mjera u reformi državne uprave i ispunjavanju političkih kriterija za članstvo u Europskoj uniji u okviru djelokruga Ureda; izrađuje izvješća o napretku u ispunjavanju političkih kriterija u okviru djelokruga Ureda; priprema izvješća i stručne materijale o napretku u reformi državne uprave za potrebe Vlade Republike Hrvatske, drugih središnjih tijela državne uprave, te u suradnji s Ministarstvom vanjskih poslova i europskih integracija za Europsku komisiju, Odbor za stabilizaciju i pridruživanje, Vijeće za stabilizaciju i pridruživanje i druga tijela; surađuje sa Delegacijom Europske Komisije u području reforme državne uprave; koordinira planiranje korištenja sredstava strane pomoći te koordinira pripremu projektnih dokumentacija za projekte koji se financiraju iz fondova Europske unije i drugih izvora strane pomoći, prati provedbu programa i projekata strane pomoći i u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama ureda izrađuje potrebna izvješća o njihovoj provedbi, vodi evidenciju o programima strane pomoći; obavlja poslove prevođenja za Ured, poslove tajništva za Nacionalno vijeće za vrednovanje modernizacije državne uprave, te obavlja i druge poslove u okviru svojeg djelokruga.
Novo NN 21/2009 • Sektor za lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na sustav i ustrojstvo lokalne i područne (regionalne) samouprave; izborni sustav na lokalnoj i područnoj (regionalnoj) razini; područni ustroj na lokalnoj i područnoj (regionalnoj) razini; provedbu referenduma i drugih oblika osobnog izjašnjavanja građana na lokalnoj i područnoj (regionalnoj) razini; decentralizaciju; upravni nadzor nad radom i aktima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave; izradu analiza, izvješća, evidencija i prijedloga strategija; izradu podnesaka u predmetima koji se vode pred Upravnim i Ustavnim sudom Republike Hrvatske; izradu stručnih mišljenja i odgovora za primjenu zakona i drugih propisa; ostvarivanje suradnje s međunarodnim organizacijama, integracijama i institucijama iz oblasti lokalne i područne (regionalne) samouprave i sudjelovanje u radu njihovih tijela; izradu nacrta prijedloga zakona u okviru djelokrug Sektora, kao i izradu nacrta prijedloga zakona o potvrđivanju dvostranih i mnogostranih međunarodnih ugovora, izradu nacrta prijedloga zakona za primjenu direktiva Europske unije iz područje lokalne i područne (regionalne) samouprave; organizaciju i pripremu stručne dokumentacije za međunarodne skupove i konferencije iz djelokruga Sektora; nadzor nad sporazumima o prekograničnoj suradnji jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave Republike Hrvatske i drugih zemalja i vođenje zbirke tih sporazuma; suradnju s udrugama lokalnih i područnih (regionalnih) jedinica te obavlja i druge poslove u okviru svojeg djelokruga.
Poslovi NN 21/2009 • 8.1. Odjel za razvoj i nadzor lokalne i područne (regionalne) samouprave,
Poticaji NN 21/2009 • 8.2. Odjel za suradnju s međunarodnim organizacijama i integracijama i prekograničnu suradnju.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 14/02, Broj 121/04, Broj 30/05, Broj 88/03, Broj 38/08, Broj 2/91


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled