PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-odsjek-za-plan-i-jjnf NN 21/2009

• Odsjek za računovodstvo organizira, koordinira i prati izvršenje svih financijskih i računovodstvenih poslova sukladno zakonskim propisima, izvršava plaćanja za odobrene tekuće i kapitalne izdatke po pozicijama državnog proračuna, obavlja poslove obračuna plaća i naknada zaposlenima, vodi blagajničko poslovanje, kontira, knjiži i knjigovodstveno prati izvršenje primitaka i izdataka po pozicijama državnog proračuna, priprema i izrađuje periodične obračune, završni račun, konsolidira financijska izvješća, organizira godišnji popis imovine, obveza i potraživanja, vodi knjigovodstvo osnovnih sredstava, sitnog inventara i kancelarijskog materijala, obavlja računovodstvene poslove za Odbor za državnu službu i Akademiju lokalne demokracije te obavlja i druge poslove iz svojeg djelokruga.


Stranica 2009-02-21-461 NN 21/2009

• Odjel za kadrovske i opće poslove obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na statusna i radno-pravna pitanja službenika i namještenika Ureda, poslove upravljanja i razvoja ljudskih potencijala za Ured, vodi osobni očevidnik državnih službenika i namještenika Ureda, obavlja poslove nabave, prijema i raspodjele opreme i materijala te vodi evidencije o tome, obavlja poslove prijema i otpreme pošte, arhiviranja, tekućeg održavanja zgrade, instalacija i uređaja, skrbi o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad, poslove u svezi korištenja i održavanja vozila, čišćenje i održavanje radnih prostorija i okoliša, te administrativne poslove za Odbor za državnu službu.


Internet NN 21/2009

• Sektor za opću upravu rješava upravne stvari prvostupanjskog postupka koje se odnose na izdavanje odobrenja za riječ »Hrvatska« u nazivu pravnih osoba, odobrenje za izradu pečata i žigova s grbom Republike Hrvatske, odobrenje grbova i zastava jedinicama lokalne samouprave, obavlja upravne i druge stručne poslove u svezi s provedbom propisa o općem upravnom postupku, uredskom poslovanju, propisa o sadržaju naziva tijela državne uprave, lokalne i mjesne samouprave, izrađuje nacrte prijedloga navedenih propisa te nadzire njihovu provedbu.


Internet stranice NN 21/2009

• Sektor za opću upravu rješava u upravnim stvarima prvostupanjskog i drugostupanjskog postupka, te obavlja druge upravne i stručne poslove koji se odnose na registraciju stranih udruga, političkih stranaka, zaklada, fundacija, predstavništva stranih zaklada i fundacija, izrađuje nacrte prijedloga i nadzire provedbu propisa o udrugama, političkim strankama, pravu na pristup informacijama, pravnom položaju vjerskih zajednica, obavlja inspekcijski nadzor nad radom zaklada i fundacija, vodi registre o stranim udrugama, političkim strankama, zakladama, fundacijama, predstavništvima stranih zaklada i fundacija, te daje stručna mišljenja i objašnjenja o provedbi propisa iz svojeg djelokruga.


Internet stranice NN 21/2009 • 3.2. Odjel za političke stranke, zaklade, udruge i vjerske zajednice.
Internet stranice NN 21/2009 • Odjel za upravni postupak i uredsko poslovanje obavlja upravne i druge stručne poslove te daje stručna mišljenja i objašnjenja u vezi s provedbom propisa o općem upravnom postupku i uredskom poslovanju, o sadržaju naziva tijela državne uprave, lokalne, područne (regionalne) i mjesne samouprave, te propisa o pravu na pristup informacijama, izrađuje nacrte prijedloga propisa, kao i stručna mišljenja po zahtjevu Vlade Republike Hrvatske, obavlja nadzor nad provođenjem propisa iz svojeg djelokruga, obavlja poslove prvostupanjskog postupka koji se odnose na izdavanje odobrenja za riječ »Hrvatska« u nazivu pravnih osoba, odobrenja za izradu pečata i žigova s grbom Republike Hrvatske, odobrenja grbova i zastava jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, te obavlja poslove koji nisu u djelokrugu drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica Ureda.
Internet stranice NN 21/2009 • 3.2. Odjel za političke stranke, zaklade, udruge i vjerske zajednice
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 21/2009
• Sektor za građanska stanja obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na državne matice; popise birača; promjene osobnog imena; nadzor na pravilnom primjenom propisa i pravodobnim izvršavanjem obveza prema diplomatskim misijama i konzularnim uredima Republike Hrvatske u inozemstvu; predlaže mjere za poboljšanje ustrojstva i načina vođenja postojećih evidencija; vodi postupak po zahtjevima za dostavu i korištenje osobnih podataka drugih korisnika i evidenciju o osobnim podacima danim na korištenje sukladno Zakonu o zaštiti podataka; izrađuje nacrte prijedloga propisa i daje stručna mišljenja i objašnjenja o provedbi propisa iz svojeg djelokruga; obavlja poslove za Međunarodnu komisiju za građanska stanja (CIEC) te druge poslove u okviru svojega djelokruga.

Poslovne stranice NN 21/2009
• Odjel za državne matice obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na provedbu drugostupanjskog upravnog postupka u upravnim stvarima koje se odnose na promjene osobnog imena i upise u državne matice; verifikaciju upisa u drugi primjerak državnih matica u središnjoj bazi podataka; obavlja nadzor nad pravilnom primjenom propisa i pravodobnim izvršavanjem obveza prema diplomatskim misijama i konzularnim uredima Republike Hrvatske; utvrđuje pravnu utemeljenost upisa u državne matice činjenica iz osobnih stanja građana nastalih u inozemstvu i prosljeđuje upise iz inozemstva nadležnim matičnim uredima u Republici Hrvatskoj, pribavlja isprave za inozemstvo; obavlja poslove koji se odnose na povrat crkvenih knjiga; izrađuje naputke za primjenu međunarodnih sporazuma i konvencija iz oblasti građanskih stanja; organizira stručne seminare i izrađuje materijale za provedbu stručnih seminara; predlaže i izrađuje ustroj matičnih ureda i matičnih područja i o tome vodi evidenciju; obavlja poslove za Međunarodnu komisiju za građanska stanja (CIEC) te obavlja druge poslove u okviru svojeg djelokruga.

Servis NN 21/2009 • Odjel za popise birača obavlja upravne i druge stručne poslove koji se odnose na popise birača; poštivanje zakonskih rokova i obveza u vrijeme raspisivanja izbora; obavlja nadzor nad vođenjem evidencije popisa birača; koordinira obavljanje prethodne registracije u diplomatskim misijama i konzularnim uredima Republike Hrvatske u inozemstvu; kontrolira i uparuje brojčane podatke, izrađuje analize i izrađuje razne prikaze struktura i vrste birača sukladno izbornim zakonima te po uputama Državnog izbornog povjerenstva obavlja dodatne radnje; vodi postupak po zahtjevima za dostavu i korištenje osobnih podataka drugih korisnika i evidenciju o osobnim podacima danim na korištenje sukladno Zakonu o zaštiti podataka; vodi evidencije u okviru djelokruga Sektora, izrađuje statističke analize i grafičke prikaze podataka o osobnom stanju građana; predlaže mjere za poboljšanje ustrojstva i načina vođenja postojećih evidencija, a posebice informatičkim pomagalima; obavlja nadzor nad izdavanjem isprava pomoću tih pomagala te obavlja druge poslove u okviru svojeg djelokruga.
Glasnik NN 21/2009 • Sektor za Službenički sustav obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na upravljanje i razvoj ljudskih potencijala u državnoj službi, izradu planova prijma u državnu službu u suradnji s Ministarstvom financija, pružanje stručne pomoći državnim tijelima u provedbi postupka prijma u državnu službu te sudjelovanje u postupku odabira kandidata za prijam u državnu službu, odnosno izbor kandidata u postupku provedbe internog oglasa, analizu potreba za izobrazbom državnih službenika, planiranje izobrazbe državnih službenika, odobravanje programa studijskog dopusta za osposobljavanje i usavršavanje državnih službenika, obavljanje poslova upravljanja i razvoja ljudskih potencijala za državna tijela s manje od 50 zaposlenih te vođenje središnjeg popisa državnih službenika i namještenika.
Novo NN 21/2009 • Odjel za pravna pitanja službeničkog sustava obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na radno-pravna pitanja državnih službenika i namještenika te službenika i namještenika u upravnim odjelima i službama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, sustav plaća državnih i lokalnih službenika i namještenika, davanje prethodne suglasnosti na pravilnike o unutarnjem redu državnih tijela, nadzor nad zakonitošću rješenja državnih tijela o prijmu u državnu službu, rasporedu na radno mjesto, premještaju, stavljanju na raspolaganje i prestanku državne službe, davanje prethodne suglasnosti za prijam u državnu službu osobe koja je strani državljanin ili osobe bez državljanstva, sudjelovanje u kolektivnom pregovaranju sa sindikatima državnih službi, praćenje stanja i predlaganje mjera za unaprjeđenje službeničkog sustava, izradu nacrta prijedloga zakona i drugih propisa iz područja službeničkih odnosa, davanje stručnih mišljenja i objašnjenja o pitanjima provedbe zakona i drugih propisa iz područja službeničkih odnosa, provođenje upravnog nadzora u području službeničkih odnosa, stručne i administrativne poslove za potrebe Službeničkog suda u Zagrebu i Višeg službeničkog suda, za Zajedničku komisiju za tumačenje odredaba i praćenje primjene Kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike, te obavlja i druge poslove koji se odnose na pravna pitanja službeničkog sustava.
Poslovi NN 21/2009 • U Odjelu za ljudske potencijale u državnoj službi ustrojavaju se:
Poticaji NN 21/2009 • 5.2.1. Odsjek za upravljanje ljudskim potencijalima u državnoj službi
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 5/06, Broj 57/00, Broj 70/01, Broj 51/01, Broj 48/09, Broj 38/07


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled