PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2005 • 6. Kvar nosive strukture motora (failure of the engine mount structure);
NN 139/2005 • 8. Gusti vidljivi dim ili koncentracija otrovnih proizvoda dovoljnih da onesposobe posadu ili putnike (dense visible fumes or concentrations of toxic products sufficient to incapacitate crew or passengers);
NN 139/2005 • 9. Nemogućnost, gašenja motora; korištenjem uobičajenih postupaka (inability, by use of normal procedures, to shutdown an engine);
NN 139/2005 • 10. Nemogućnost ponovnog pokretanja uporabljivog motora (inability to restart a serviceable engine).
NN 139/2005 • 1. Za jednomotorni zrakoplov; ili (for a single-engine aircraft; or)
NN 139/2005 • 2. Ukoliko se smatra pretjeranim za upotrebu; ili (where it is considered excessive for the application; or)
NN 139/2005 • 3. Ukoliko može utjecati na više od jednog motora u zrakoplovu sa više motora, posebno u slučaju dvomotornih zrakoplova; ili (where this could affect more than one engine in a multi-engine aircraft, particularly in the case of a twin-engine aircraft; or)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 139/2005 • e) Bilo koji kvar na dijelu čiji se vijek trajanja kontrolira, a koji uzrokuje povlačenje takvog dijela prije isteka njegova vijeka trajanja (Any defect in a life-controlled part d part causingthdrawal before completion of its full life).
NN 139/2005 • f) Kvarovi zajedničkog porijekla koji mogu uzrokovati toliku učestalost gašenja motora u letu da postoji mogućnost gašenja više od jednog motora za vrijeme istog leta (Defects of common origin which could cause an in-flight shut-down rate so high that there is the possibility of more than one engine being shut down on the same flight).
NN 139/2005 • g) Ograničivač ili kontrolni uređaj motora ne rade kad je potrebno ili rade neupravljano (An engine limiter or control device failing to operate when required or operating inadvertently).
NN 139/2005 • i) Usisavanje stranog tijela koje je uzrokovalo oštećenje (FOD resulting in damage).
NN 139/2005 • (j) Kvar ili manjkavost bilo kojeg dijela propelera ili pogonske skupine koji uzrokuju jedan ili više od navedenih slučajeva (Failure or malfunction of any part of a propeller or powerplant resulting in any one or more of the following):
NN 139/2005 • 2. Stvaranje prekomjernog otpora (the development of excessive drag);
NN 139/2005 • 3. Potisak u smjeru suprotnom od onoga kojeg komandira pilot (a thrust in the opposite direction to that commanded by the pilot);
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 103/07, Broj 133/07,
Broj 123/06, Broj 119/09,
Broj 45/07, Broj 175/03
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA