PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-7-u-sastavu-komisije-tovo NN 13/2008

• (1) Komisija za provedbu javnog natječaja iz članka 22.a ove Uredbe utvrđuje listu kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja te ih poziva na razgovor (intervju) radi utvrđivanja njihovih stručnih znanja, sposobnosti i vještina te dosadašnjih rezultata u radu.


Stranica 2008-02-13-364 NN 13/2008

• (3) Na temelju rezultata provedenog razgovora (intervjua) čelnik tijela predložit će Vladi kandidata za imenovanje.


Internet NN 13/2008

• (1) Za predloženog kandidata provest će se sigurnosna provjera.


Internet stranice NN 13/2008

• (2) Sigurnosna provjera provodi se sukladno posebnim propisima.


Internet stranice NN 13/2008 • (3) Protiv rješenja iz stavka 1. ovoga članka žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor.
Internet stranice NN 13/2008 • Ova Uredba stupa na snagu danom objave u »Narodnim novinama«.
Internet stranice NN 13/2008 • Na temelju članka 4. Zakona o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 140/2005) i članka 3. Uredbe o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 50/2006), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 24. siječnja 2008. godine donijela
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 13/2008
• Tekst akta u kojem su sadržana pravila iz točke I. ove Odluke, u prijevodu na hrvatski jezik, glasi:

Poslovne stranice NN 13/2008
• 1.1. U ovoj obavijesti izlaže se pristup Europske Komisije (dalje: Komisija) državnoj potpori u obliku jamstava. Jamstva se obično povezuju s kreditima i drugim financijskim obvezama koje zajmoprimac ugovara sa zajmodavcem. Međutim, ova obavijest obuhvaća sve oblike jamstava, bez obzira na njihovu pravnu osnovu i transakciju koju pokrivaju. Jamstva se mogu izdavati kao pojedinačna jamstva ili kao jamstva u okviru programa. Ukoliko se radi o potpori, ta potpora u većini slučajeva koristi zajmoprimcu. Unatoč tome, u određenim okolnostima, može se raditi i o potpori zajmodavcu.

Servis NN 13/2008 • 1.2. Ova se obavijest primjenjuje neovisno o članku 295. Ugovora o EZ-u, te se stoga ne dovode u pitanje pravila kojima se uređuje sustav vlasništva u državama članicama. Po pitanju javnog ili privatnog vlasništva stav Komisije je neutralan. Obavijest se ne odnosi na kreditna jamstva za izvoz.
Glasnik NN 13/2008 • 1.4. Iskustvo stečeno u međuvremenu ukazuje da bi trebalo preispitati politiku Komisije u ovom području. Ova obavijest zamjenjuje dva pisma Komisije iz 1989. godine i stavak 38. priopćenja Komisije iz 1993. godine. Njegova je svrha pružiti državama članicama detaljnija objašnjenja o načelima na kojima Komisija namjerava temeljiti svoje tumačenje članaka 87. i 88. te njihovu primjenu na državna jamstva. Komisija na taj način namjerava svoju politiku koja se odnosi na to područje učiniti što transparentnijom i tako osigurati predvidivost svojih odluka te zajamčiti jednakost u postupanju.
Novo NN 13/2008 • 2.1.1. Korisnik potpore je obično zajmoprimac. Državno jamstvo omogućava zajmoprimcu postizanje boljih financijskih uvjeta za kredit od onih koji su inače dostupni na financijskim tržištima. Uz pomoć državnog jamstva, zajmoprimac obično može ostvariti niže kamatne stope i/ili ponuditi slabije instrumente osiguranja. U nekim slučajevima, zajmoprimac ne bi bez državnog jamstva pronašao financijsku instituciju spremnu da mu pozajmi novac ni pod kojim uvjetima. Državna jamstva mogu tako olakšati sklapanje novih poslova i omogućiti nekim poduzetnicima da dođu do novca kako bi započeli s novim poslovima ili jednostavno nastavili poslovati, umjesto da budu likvidirani ili restrukturirani, te na taj način narušiti tržišno natjecanje.
Poslovi NN 13/2008 • 2.1.2. Pogodnost državnog jamstva jest ta da rizik povezan s jamstvom snosi država. Za to prihvaćanje rizika od strane države, u normalnim okolnostima, trebalo bi platiti odgovarajuću naknadu. Ukoliko se država odrekne te naknade, to istovremeno predstavlja korist za poduzetnika i iscrpljivanje državnih sredstava. U skladu s tim, čak i ukoliko se nikad ne izvrši plaćanje prema uvjetima iz jamstva, svejedno se radi o državnoj potpori u smislu članka 87. stavak 1. Potpora je dodijeljena u trenutku kada se jamstvo izdaje, a ne u trenutku kada se ono poziva na naplatu ili u trenutku kada se izvršava plaćanje prema uvjetima iz jamstva. Predstavlja li jamstvo državnu potporu ili ne, te ukoliko predstavlja, koliki je mogući iznos te državne potpore, procjenjuje se u trenutku kada se jamstvo izdaje.
Poticaji NN 13/2008 • 2.1.3. Povoljnije uvjete financiranja koje ostvaruje poduzeće čiji pravni oblik isključuje stečajni postupak ili druge postupke u slučaju nesposobnosti plaćanja, ili osigurava izravno državno jamstvo ili pokrivanje gubitaka od strane države Komisija također smatra potporom u obliku jamstva. Isto se odnosi i na stjecanje udjela u društvu od strane države, ukoliko bi ona prihvatila neograničenu odgovornost umjesto uobičajene ograničene odgovornosti (4).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 167/03, Broj 18/05, Broj 75/09, Broj 115/04, Broj 50/99, Broj 104/93


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled