PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-interpersonalne-vjestine-za-gcnc NN 79/2008

• – suradnju s ustanovama socijalne skrbi, zdravstva, obrazovanja i dr.,


Stranica 2008-07-79-2591 NN 79/2008

• – uključivanje korisnika u lokalnu zajednicu, te razvijanje vještina za život u lokalnoj zajednici,


Internet NN 79/2008

• – uvažavanje privatnosti korisnika i tajnosti podataka o korisniku;


Internet stranice NN 79/2008

• – pritužbeni postupci korisnika (mogućnosti, rješavanje istih);


Internet stranice NN 79/2008 • – edukaciju i stručno osposobljavanje radnika i/ili drugih osoba koje pružaju usluge.
Internet stranice NN 79/2008 • Sadržaj stručnog nadzora nad pružanjem usluga skrbi izvan vlastite obitelji starijim ili nemoćnim osobama obuhvaća:
Internet stranice NN 79/2008 • – uvid u izbor metoda, oblika i postupaka rada stručnih radnika,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 79/2008
• – njegu i zbrinjavanje (pomoć pri hranjenju, kupanje i njega, prevencija komplikacija dugotrajnog ležanja, održavanje higijene),

Poslovne stranice NN 79/2008
• – brigu o zdravlju (podjela terapije, praćenje općeg zdravstvenog stanja, osiguranje dostupnosti zdravstvenih usluga),

Servis NN 79/2008 • – prehranu prilagođenu zdravstvenom stanju i potrebama korisnika,
Glasnik NN 79/2008 • – interpersonalne vještine za stvaranje odnosa (odnos radnik –
Novo NN 79/2008 • korisnik, međusobni odnosi stručnih i drugih radnika – radnika i/ili drugih osoba koje pružaju usluge),
Poslovi NN 79/2008 • – uvažavanje privatnosti korisnika i tajnosti podataka o korisniku,
Poticaji NN 79/2008 • – pritužbene postupke korisnika (mogućnosti, rješavanje istih),
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 30/09, Broj 32/92, Broj 86/07, Broj 110/05, Broj 58/07, Broj 17/08


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled