PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 68/2005 • MostoviUpoznati s glavnim dijelovima lučnog i grednog mosta.Podjela mostova prema konstruktivnim sustavima.
NN 68/2005 • Lučni mostovi (glavni dijelovi i geometrijske karakteristike).
NN 68/2005 • Obale i lukeUpoznati se s konstrukcijama obala i luka.Obalne konstrukcije.
NN 68/2005 • Metode koje se koriste u izlaganju sadržaja su verbalne, objašnjavaju se i opisuju pojmovi. Sve je praćeno vizualnim materijalom (video projekcijama tematskih filmova, prikazivanjem dijaprojekcija i crteža).
NN 68/2005 • Nakon savladavanja programa učenici će biti sposobni razviti »prostorni zor« (viđenje u prostoru), te ga prepoznati (naći elemente tog viđenja) na nacrtima,
NN 68/2005 • Očitati (razlikovati i uspoređivati) tehničku dokumentaciju s točnošću, određenom brzinom i s razumijevanjem na osnovi stečenih spoznaja vezanih za vrste i dimenzije građevinskog materijala, te konstruktivnih elemenata i njihovih karakteristika kao cjelina.
NN 68/2005 • Naći vezu između tehničke dokumentacije (nacrta) i neposrednog obračuna radova prilikom izvedbe istih bilo na praktičnoj nastavi ili na gradilištu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 68/2005 • Uvod u osnovne geometrijske cjelineNaučiti crtati jednostavne geometrijske likove, konstruirati krivulje.Likovi:
NN 68/2005 • Ortogonalna projekcijaUočiti pravila pri projiciranju točke i pravca na dvije i tri ravnine.
NN 68/2005 • Svladati određivanje iz projekcije njihova položaja u prostoru i obrnuto.Projiciranje na dvije i tri ravnine:
NN 68/2005 • Svladati određivanje položaja u prostoru– prostorni prikaz geometrijskih tijela,
NN 68/2005 • Projektna dokumentacijaRazumjeti značenje i redoslijed pojedinih nacrta.– vrste nacrta,
NN 68/2005 • Najvećim dijelom primjenjuje se metoda grafičkih radova, uz uvod koji se sastoji od objašnjenja i demonstracije na grafičkom primjeru. Putem vježbi, ponavljanjem i oponašanjem, razvija se prostorni zor učenika. Stječe se spoznaja o važnosti nacrta i sposobnosti njegova čitanja.
NN 68/2005 • Učenik mora imati potreban pribor za crtanje. Zadatke mora izvoditi u predviđenom vremenu, te na način koji uključuje pedantnost, preciznost i točnost.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 80/97, Broj 40/07,
Broj 141/08, Broj 83/08,
Broj 65/05, Broj 70/01
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA