PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 5/2005 • Drugo, žalitelj smatra da se »Državno izborno povjerenstvo u pobijanom rješenju nije dostatno i primjereno očitovalo o pismenim izjavama koje su mu dostavljene u prilogu, nego jednostavno odbacuje iste, i tvrdi da nisu osnovani, te na taj način ne postupa u skladu sa Zakonom o izboru predsjednika RH i Ustavom RH. Državno izborno povjerenstvo je bilo dužno ispitati istinitost izjava koje daju osnovanu sumnju u poštivanje izbornog zakona i brojanje biračkih listića, a ne paušalno otkloniti takve tvrdnje posebno iz razloga što se radi o tako važnim i neizvjesnim predsjedničkim izborima«.
NN 5/2005 • Ustavni sud utvrđuje točnom činjenicu da su na 20 biračkih mjesta u Gradu Zadru, od ukupno 21 navedenog u prigovoru i žalbi, birački odbori preuzeli manji broj glasačkih listića no što je bio ukupan broj birača upisanih u izvadak iz popisa birača za pojedino biračko mjesto. Utvrđene činjenice su sljedeće:
NN 5/2005 • Biračko mjestoupisanih u izvadakpreuzetih glasačkihsu glasovali naneupotrijebljenih
NN 5/2005 • Ustavni sud utvrđuje da su nadležna izborna povjerenstva odgovorna za dostavu na pojedino biračko mjesto dovoljnog broja glasačkih listića, što se procjenjuje prema broju ukupno upisanih birača u izvatke iz popisa birača za pojedino biračko mjesto, a koji se broj glasačkih listića službeno evidentira i podliježe nadzoru nadležnih tijela.
NN 5/2005 • U konkretnom slučaju nedvojbeno je utvrđeno da je na svakom od navedenih 20 biračkih mjesta u Gradu Zadru zaprimljen broj glasačkih listića istovjetan broju koji je naveden u pripadajućem zapisniku o radu biračkog odbora. Zaprimljeni broj glasačkih listića – iako od 2% do 18% manji od ukupnog broja upisanih birača na pojedinim biračkim mjestima – u velikoj mjeri premašuje broj birača izašlih na izbore na tim biračkim mjestima. Budući da je svakom biraču koji je pristupio glasovanju na navedenim biračkim mjestima bio osiguran glasački listić, Ustavni sud ocjenjuje neosnovanim žalbeni navod žalitelja da se na navedenim biračkim mjestima radilo o nepravilnostima koje su u konkretnom slučaju utjecale ili mogle utjecati na rezultate izbora za predsjednika Republike Hrvatske, održanih 2. siječnja 2005. godine.
NN 5/2005 • 5. Ustavni sud nadalje je razmotrio navode žalbe u dijelu kojim se ističe, prema mišljenju žalitelja, nedostatnost i neprimjerenost utvrđenja i stajališta iznesenih u rješenju Državnog izbornog povjerenstva, kojim je prigovor žalitelja na postupak izbora predsjednika Republike Hrvatske utvrđen neosnovanim.
NN 5/2005 • Polazeći od priloga koje je žalitelj uputio Državnom izbornom povjerenstvu u postupku koji je prethodio žalbenom postupku pred Ustavnim sudom, Ustavni sud utvrđuje da je Državno izborno povjerenstvo pravilno ocijenilo kako nijedan od navedenih priloga ne upućuje na zaključak o učinjenim nepravilnostima u postupanju nadležnih tijela za provođenje izbora koje su utjecale ili mogle utjecati na rezultat izbora. Državno izborno povjerenstvo očitovalo se o prilozima na mjerodavan i relevantan način, kojega žalitelj svojom žalbom nije doveo u sumnju, niti u odnosu na ukupni sadržaj obrazloženja, niti u odnosu na očitovanja koja su se odnosila na pojedinačnu osporavajuću situaciju. Prema stajalištu Ustavnog suda, Državno izborno povjerenstvo za svoja utvrđenja i stajališta navelo je valjane razloge utemeljene na službenoj i potpunoj izbornoj dokumentaciji, proizašloj iz rada nadležnih biračkih odbora.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 5/2005 • 6. Žalitelj na kraju ističe da je »naknadno došao do saznanja o mogućim nepravilnostima koje su uvelike utjecale na izborne rezultate«, a koje se odnose na »izborno mjesto u Čapljini, Bosna i Hercegovina«.
NN 5/2005 • Prigovor u vezi s navodnim nepravilnostima na biračkim mjestima u Čapljini žalitelj je prvi put istaknuo u žalbi protiv rješenja Državnog izbornog povjerenstva, pa o njemu u prethodnom postupku u kojem je odlučivano o prigovoru Državno izborno povjerenstvo nije raspravljalo niti odlučivalo.
NN 5/2005 • Ustavni sud utvrđuje pravilnim stajalište Državnoga izbornog povjerenstva da se radi o samostalnom prigovoru, prvi put istaknutom tek u žalbenom postupku, pa se ima smatrati da je podnesen izvan roka propisanog člankom 45. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske.
NN 5/2005 • U izjašnjenju Državnoga izbornog povjerenstva ističe se da su rješenjem Državnog izbornog povjerenstva, klasa: 020-03/04-12/02, urbroj: 599-04-06 od 27. prosinca 2004. godine određena na području Bosne i Hercegovine, uz ostala, dva biračka mjesta u Čapljini, i to:
NN 5/2005 • _ biračko mjesto broj 14 – Konzularni dani Generalnog konzulata Republike Hrvatske Mostar u Čapljini, Osnovna škola Vladimira Pavlovića, R. Boškovića 8, Čapljina, koje obuhvaća birače – državljane Republike Hrvatske s područja Općine Čapljina čija prezimena počinju slovima A – M, kao i birače – državljane Republike Hrvatske koji se na dan izbora zateknu na području Općine Čapljina, te
NN 5/2005 • Biračka mjesta u Osnovnoj školi Vladimira Pavlovića, koja je bila određena prema prijedlogu Ministarstva vanjskih poslova Republike Hrvatske zbog dovoljno velikog prostora koji ispunjava uvjete za pravilnu provedbu glasovanja, bila su uređena tako da je na svakom biračkom mjestu postavljeno po šest zasebnih mjesta za glasovanje (»paravana«), koji su omogućavali glasovanje više birača istodobno (konkretno, do najviše šest), uz osiguranu tajnost glasovanja.
NN 5/2005 • Sukladno navedenom, žalitelj nije uzeo u obzir činjenicu da na jednom biračkom mjestu može biti uređeno više zasebnih mjesta za glasovanje (»paravana«), odnosno da je na dva biračka mjesta u Čapljini bilo uređeno ukupno 12 (na svakom biračkom mjestu po šest) zasebnih mjesta za glasovanje.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 49/99, Broj 132/04,
Broj 91/09, Broj 66/09,
Broj 32/99, Broj 2/07
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA