PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 135/2009 • Izvor: Dokumentacija Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa
NN 135/2009 • Od ukupnih godišnjih troškova organizacijskih jedinica Skijalište Bjelolasica, Skijalište Begovo razdolje i Sport u promatranom razdoblju, najveći dio odnosio se na bruto plaće zaposlenih radnika, uglavnom zbog specifičnih djelatnosti servisa i održavanja skijališta, sportskih objekata i infrastrukture, koje je potrebno redovito obavljati tijekom cijele godine.
NN 135/2009 • Sljedeće značajne troškove navedenih organizacijskih jedinica zauzimaju troškovi amortizacije, premija osiguranja, potrošnog materijala, investicijskog i tekućeg održavanja skijaških i sportskih objekata i opreme i energenata.
NN 135/2009 • Organizacijska jedinica Održavanje s komunalnim sustavom po strukturi troškova ne razlikuje se bitno od opisanih organizacijskih jedinica, a funkcija joj je održavanje kompletnog komunalnog sustava, od izvorišta do sustava za pročišćavanje otpadnih voda, te briga o kompletnom energetskom sustavu i održavanju objekata i opreme.
NN 135/2009 • Za izračun učešća troškova obavljanja športskih djelatnosti, kao djelatnosti od općeg gospodarskog interesa, u ukupnim troškovima Turističkog naselja Bjelolasica, primijenjena je metodologija sukladno kojoj je dio ukupnih godišnjih troškova naselja, koji se odnosi na sportske djelatnosti, izračunat razmjerno broju noćenja športskih grupa.
NN 135/2009 • Troškove režijskih službi, koji se odnose na službu od općeg gospodarskog interesa, sačinjava razmjerni dio ukupnih režijskih troškova, a isti obuhvaćaju troškove nabave robe i prodaje usluga, financijsko-računovodstvene, informatičke, pravne i kadrovske troškove, troškove zaštite na radu i od požara, marketinga, ureda direktora i druge.
NN 135/2009 • Sukladno prikazu iz Tabele 4., u 2007. je u sportsku infrastrukturu uloženo 2.586.619 kuna, od čega se dio odnosio na redovne investicije (ulaganja u vanjsku rasvjetu na sportskim objektima i slično), a dio na investicije u tijeku kao početne troškove izgradnje sportske dvorane i bazena (izrada projektne dokumentacije i ostale usluge).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 135/2009 • Kao što je vidljivo iz Tabele 4., rashodi poduzetnika povezani s obavljanjem usluga od općeg gospodarskog interesa u razdoblju od 2004. do 2007. veći su od prihoda dobivenih iz Državnog proračuna RH za predmetnu namjenu, iz čega proizlazi da dodijeljena naknada ne prelazi iznos koji je nužno potreban za pokrivanje troškova poduzetnika nastalih uslijed pružanja javnih usluga.
NN 135/2009 • Vijeće je razmatralo sukladnost dodijeljenih subvencija Javnoj ustanovi HOC za 2008. opisane u točki 3.1. obrazloženja ovog rješenja, te subvencija dodijeljenih poduzetniku HOC Bjelolasica d.o.o. opisanih u točki 3.2.2. i 3.2.3. obrazloženja ovog rješenja, na osnovu cjelokupne dostavljene dokumentacije.
NN 135/2009 • 4.1. U odnosu na sredstva dodijeljena Javnoj ustanovi HOC, Vijeće je prilikom ocjene istih u obzir uzelo navode Javne ustanove HOC i Ministarstva iz kojih proizlazi da se sredstva Javnoj ustanovi HOC ne mogu smatrati državnom potporom iz članka 3. stavka 1. ZDP-a, jer se Javna ustanova HOC s obzirom na svoje poslovanje ne može smatrati korisnikom državne potpore iz članka 2. stavka 2. ZDP-a, iako je iz odredbi Statuta Javne ustanove HOC i Uredbe o osnivanju Javne ustanove HOC prvotno proizlazilo da se ista, s obzirom na karakter svoje djelatnosti smatra korisnikom državne potpore iz članka 2. stavka 2. ZDP-a.
NN 135/2009 • U konkretnom slučaju Vijeće je utvrdilo kako naknada u ukupnom iznosu od 36.200.000,00 kuna, u obliku subvencije i kapitalnih ulaganja poduzetniku HOC Bjelolasica d.o.o. predstavlja nezakonitu državnu potporu iz razloga što su ispunjeni svi uvjeti iz članka 3. stavka 1. ZDP-a, te iz razloga što su sredstva dodijeljena bez odobrenja Agencije.
NN 135/2009 • Naime, člankom 14. ZDP-a propisano je kako se sve državne potpore dodijeljene bez odobrenja Agencije smatraju nezakonitima, odnosno da Agencija u iznimnim i posebno opravdanim slučajevima može donijeti naknadno odobrenje ako utvrdi da je predmetna državna potpora sukladna propisima o državnim potporama.
NN 135/2009 • Drugim riječima, ukoliko bi bilo kakva javna sredstva bila osigurana za poduzetnika u državnom vlasništvu pod uvjetima koji su povoljniji, odnosno jeftiniji nego što bi ih osigurao privatni vlasnik privatnom poduzetniku, koji se nalazi u usporedivom financijskom i konkurentnom položaju, tada se smatra, sukladno pravilima o državnim potporama, da javni poduzetnik prima pogodnosti koje privatnim poduzetnicima njihovi vlasnici ne mogu osigurati.
NN 135/2009 • Kako je opisano u točki 43. Priopćenja Komisije, koja se odnosi na očekivani prinos od ulaganja, država bi, kako bi se isključila mogućnost postojanja potpore, kao i bilo koji drugi ulagatelj u tržišnome gospodarstvu trebala očekivati uobičajen prinos od ulaganja u temeljni kapital poduzetnika u javnom vlasništvu, kakav ostvaruju i slični privatni poduzetnici od svojih kapitalnih ulaganja putem dividendi ili porasta vrijednosti kapitala.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 146/03, Broj 150/02,
Broj 31/04, Broj 83/05,
Broj 50/07, Broj 125/06
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE