PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-te-slijedom-tih-pravnih-qvuh NN 78/2009

• Zaključno, HANFA je navela kako se nadzor ne vrši nad koncernom Agram jer on zasada nije dorečen niti se može podvesti pod oblik ugovornog, faktičnog ili samo koncerna, nego postoji samo kao skupni naziv, ali se zato uzima kao neprijeporna činjenica da je riječ o grupi osiguravatelja koji su međusobno usko vlasnički povezana. Opisani stav potvrdio je Upravni sud Republike Hrvatske presudom broj Us-8038/2006-4, od 24. siječnja 2008. godine.


Stranica 2009-07-78-1876 NN 78/2009

• Na mjerodavnom tržištu obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti koncern Agram, putem poduzetnika Euroherc osiguranje d.d., Jadransko osiguranje d.d. i Sunce osiguranje d.d., u sve tri promatrane godine ostvaruje značajan udjel. Tako u mjerodavnoj 2005. godini ostvaruje tržišni udjel od 50-60 posto, u 2006. godini iznosi 50-60 posto, te u prvih devet mjeseci 2007. iznosi 50-60 posto. Unatoč neznatnom padu, tržišni udjel je i dalje na visokoj razini od preko 50 posto.


Internet NN 78/2009

• Na mjerodavnom tržištu kasko osiguranja cestovnih vozila koncern Agram, u mjerodavnoj 2005. godini ostvaruje tržišni udjel od 40-50 posto, u 2006. godini 40-50 posto, dok u prvih devet mjeseci 2007. godine iznosi 40-50 posto. Iako je na ovom mjerodavnom tržištu tržišni udjel koncerna Agram nešto niži, te također pokazuje tendenciju snižavanja, i dalje koncern Agram ostvaruje na tom tržištu najznačajniji udjel i to preko 40 posto u sve tri promatrane godine.


Internet stranice NN 78/2009

• Sukladno pretpostavki iz članka 15. stavka 3. ZZTN, razvidno je kako koncern Agram zadovoljava uvjet iz članka 15. stavka 3. ZZTN, te da na mjerodavnim tržištima obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i kasko osiguranja cestovnih vozila ostvaruje tržišni udjel koji premašuje 40 posto.


Internet stranice NN 78/2009 • Zapreke pristupa tržištu kao što je već navedeno postoje, i one su u obliku zakonskih odredbi. Međutim, navedene zakonske odredbe prisutne su za sve osiguravatelje bez obzira na njihovu strukturu, te Koncern Agram ne može utjecati na način da bi nekog osiguravatelja mogao isključiti s mjerodavnog tržišta ukoliko navedeni osiguravatelj kvalitetno obavlja svoju uslugu.
Internet stranice NN 78/2009 • Sukladno navedenom, a uzimajući sve čimbenike u obzir, evidentno je da se poduzetnici u sastavu koncerna Agram, promatrani zajedno, nalaze u vladajućem položaju, i to na oba mjerodavna tržišta, na tržištu obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i kasko osiguranja cestovnih vozila.
Internet stranice NN 78/2009 • 6.1.3. Tržište isplate šteta po osnovi obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i po osnovi kasko osiguranja cestovnih vozila u Splitsko-dalmatinskoj županiji
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 78/2009
• U nastavku je dano pojašnjenje procedure isplate štete na motornom vozilu od trenutka nastale štete. Postoje četiri osnovna koraka u provođenju navedene procedure:

Poslovne stranice NN 78/2009
• Prvi korak odnosi se na sam štetni događaj, gdje postupak ovisi o stupnju oštećenja samog vozila. U slučaju da je riječ o manjoj šteti na vozilu, kada vozač oštećenog vozila može i nakon nezgode nastaviti vožnju, vlasnik oštećenog vozila dužan je postupiti na slijedeći način:

Servis NN 78/2009 • o Prikupiti podatke o drugom sudjelniku – štetniku (kod kojeg društva je osiguran, broj police osiguranja, ime i prezime vozača te njegove osnovne podatke), koje traži od samog štetnika ili eventualno prometne policije ukoliko je ista pozvana na očevid. Kod manjih šteta sudjelnici popunjavaju Europsko izvješće o nezgodi, gdje se svi gore navedeni podaci uz skicu i opis događaja moraju upisati;
Glasnik NN 78/2009 • o Osiguravajuće društvo, kojem vlasnik oštećenog vozila podnosi odštetni zahtjev, dužno je obaviti uvid, odnosno prikupiti svu potrebnu dokumentaciju od podnositelja zahtjeva, uručiti mu obrazac za podnošenje odštetnog zahtjeva te izvršiti Izvid štete na samom vozilu.
Novo NN 78/2009 • U slučaju veće štete na vozilu, ako je vozilo nakon nezgode nepokretno ili zbog obujma oštećenja, prometna policija po svojoj dužnosti uklanja registarske pločice, u kojem slučaju sam vlasnik oštećenog vozila ili policija telefonski poziva vučnu službu, koja vozilo odvozi na čuvani deponij ili na adresu po zahtjevu vlasnika oštećenog vozila.
Poslovi NN 78/2009 • o Vlasnik vozila podnosi odštetni zahtjev osiguravajućem društvu štetnika;
Poticaji NN 78/2009 • o Osiguravajuće društvo, kojem vlasnik oštećenog vozila podnosi odštetni zahtjev, dužno je obaviti uvid, odnosno prikupiti svu potrebnu dokumentaciju (osobna dokumentacija i dokumentacija o vozilu ili neku drugu dokumentaciju koju podnositelj ima vezano za nastanak štete), uručiti mu obrazac za podnošenje odštetnog zahtjeva te izvršiti Izvid štete na samom vozilu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 130/09, Broj 96/03, Broj 158/03, Broj 79/05, Broj 30/95, Broj 29/91


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled