PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-06-37-750 NN 37/1995

• (1) Pošiljatelj može predavati poštanske pošiljke i zahtijevati isplatu uputnica noću, nedjeljom, u dane blagdana i neradnih dana.


Propis NN 37/1995

• (2) Usluge iz stavka 1. ovog članka obavljaju se u poštanskim uredima koje odredi HPT, uz naplatu dodatne poštarine koja je propisana cjenikom poštanskih usluga.


Propis NN 37/1995

• (1) Korisnik usiuga može zahtijevati da HPT ovjeri punomoć, sukladno odredbama iz članka 3. ovog pravilnika.


Propis NN 37/1995

• (2) Za ovjeravanje punomoći iz stavka 1. ovog članka korisnik plaća poštarinu propisanu cjenikom poštanskih usluga.


Propis NN 37/1995
• Postupak s oštećenim poštanskim pošiljkama i prepakiranje pošiljaka

Propis NN 37/1995
• (1) S oštećenim poštanskim pošiljkama postupa se na način propisan odredbama Zakona o pošti i ovog pravilnika, te tehnološkim propisima.

Propis NN 37/1995 • (2) Ako se po vanjskom izgledu pošiljke može zaključiti oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke HPT mora odmah pošiljku komisijski otvoriti, pregledati i zapisnički utvrditi stanje pošiljke i pošiljku prepakirati.
Propis NN 37/1995 • (3) Ako primatelj ili druga ovlaštena osoba, kojoj se sukladno odredbama iz ovog pravilnika može uručiti pošiljka, odmah prigodom uručenja pošiljke podnese pritužbu zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, pošiljka se mora komisijski otvoriti i pregledati uz prisutnost primatelja, te zapisnički utvrditi stanje, ako takav zapisnik nije sastavljen prije pokušaja uručenja pošiljke.
Propis NN 37/1995 • (4) HPT je dužan pošiljku prepakirati i zapisnički utvrditi stanje u slučaju kad se, poslije prijama, a prije uručenja pošiljke, utvrdi da ju pošiljatelj nije pakirao na način propisan odredbama ovog pravilnika ili je sadržaj pošiljke pokvaren, pod uvjetom da je ugrožen sadržaj te pošiljke ili drugih pošiljaka.
Propis NN 37/1995 • (5) U slučaju komisijskog otvaranja kao i prepakiranja pošiIjaka HPT je dužan sačiniti zapisnik u dva primjerka. Jedan primjerak zapisnika uručuje se primatelju uz prethodno stavljanje potpisa primatelja i djelatnika HPT-a.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 37/1995 • (1) Dostavu paketa sukladno odredbi iz članka 68. stavak 2. ovog pravilnika obavljaju pojedini poštanski uredi na užem dostavnom području.
Propis NN 37/1995 • (2) Za dostavu paketa i pokušaj dostave paketa HPT naplaćuje poštarinu propisanu cjenikom poštanskih usluga.
Propis NN 37/1995 • (1) Primatelj paketa i pismovne pošiljke mase veće od 500 g dužan je platiti ležarinu, ako ove pošiljke, nakon ostavljanja obavijesti u prispjeću pošiljke, nije preuzeo iz poštanskog ureda i to:
Propis NN 37/1995 • 1. u roku od jednog dana - ako je pošiljku trebalo uručiti primatelju na užem dostavnom području;
Propis NN 37/1995 • 2. u roku od dva dana - ako je trebalo pošiljku uručiti primatelju na širem dostavnom području;
Propis NN 37/1995 • 3. u roku od tri dana - ako je trebalo pošiljku uručiti primatelju na najširem dostavnom području.
Propis NN 37/1995 • (2) Uže, šire i najšire dostavno područje iz stavka (1) ovog članka, određeno je Pravilnikom o pošti, koji se odnosi na temeIju članka 6. Zakona o pošti.
Propis NN 37/1995 • (3) Za poste restante pošiljke i pošiljke iz stavka 1. ovog članka koje se uručuju preko poštanskog pretinca rok počinje teći od dana prispjeća pošiljke u odredišni poštanski ured.
Propis NN 37/1995 • (4) Za ocarinjene pošiljke rok počinje teći od idućeg dana nakon otpreme obavijesti primatelju kojom se on izvješćuje da podnese potrebite isprave na carinski pregled.
Propis NN 37/1995 • (5) U rokove iz stavka 1. i 2. ovog članka ne računaju se nedjelja i drugi dani kad poštanski ured ne radi, dan kad je ostavljena obavijest o prispjeću pošiljke i dan uručenja pošiljke.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 106/02, Broj 1/95, Broj 65/09, Broj 114/08, Broj 123/99, Broj 62/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled