PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-06-37-750 NN 37/1995

• (5) Naknadnu potvrdu o primitku poštanske pošiljke izdaje poštanski ured kod kojega je pošiljka predana i to, po mogućnosti, odmah nakon primitka pismenog zahtjeva, a najkasnije u roku od 30 dana od dana predaje zahtjeva.


Propis NN 37/1995

• (1) Primatelj može zahtijevati da mu se pošiljke uručuju putem poštanskog pretinca.


Propis NN 37/1995

• (2) primatelj koji želi da mu se pošiljke uručuju putem poštanskog pretinca predaje pismeni zahtjev poštanskom uredu kod kojega želi otvaranje poštanskog pretinca.


Propis NN 37/1995

• (3) Poštanski ured je dužan primatelju dati na uporabu poštanski pretinac, osim u slučaju kad to nije opravdano zbog malog broja pošiljaka koje prispijevaju za primatelja ili ako nema dovoljno prostomih mogućnosti za otvaranje poštanskog pretinca u poštanskom uredu.


Propis NN 37/1995
• (4) Ako primatelj ne podiže redovito poštanske pošiljke iz poštanskog pretinca, poštanski ured može, uz prethodno upozorenje, primatelju otkazati uporabu pretinca.

Propis NN 37/1995
• (5) HPT može s primateljem ugovoriti da se pojedine poštanske pošiljke, prispjele na poštanski pretinac, ucučuju putem dostave.

Propis NN 37/1995 • Podnošenje na uvid isplaćene uputnice i preslika uputnice ili poštanske isprave
Propis NN 37/1995 • (1) Pošiljatelj ili primatelj može zahtijevati da im poštanski ured podnese na uvid isplaćenu uputnicu ili izda ovjereni preslik uputnice kao i ovjereni preslik poštanske isprave koja se odnosi na prijam ili uručenje poštanske pošiljke.
Propis NN 37/1995 • (2) Zahtjev iz odredbe stavka 1. ovog članka podnosi se bilo kojem poštanskom uredu, a može se podnijeti u roku od 1 godine od dana uplate uputnice ili od kada je napravljena poštanska isprava na koju se zahtjev odnosi.
Propis NN 37/1995 • (3) Kad se zahtjev odnosi na uputnicu pošiljatelj ili primatelj obvezan je zahtjevu priložili potvrdu o uplati uputnice.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 37/1995 • (4) Poštanski ured, kojemu je podnesen zahtjev iz odredbe stavka 1. ovog članka, dužan je najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka zahtjeva pošiljatelju ili primatelju dati na uvid traženu uputnicu ili ovjereni preslik uputnice ili poštanske isprave.
Propis NN 37/1995 • (5) Na zahtjev suda ili drugog mjerodavnog državnog tijela poštanski ured je dužan dati na uvid uputnicu ili izdati ovjereni preslik uputnice ili poštansku ispravu do roka do kojega se uputnice ili poštanske isprave čuvaju u poštanskom uredu.
Propis NN 37/1995 • (1) Primatelj pošiljke može zahtijevati da se pošiljke adresirane za njega, prije uručenja pregledaju radi sigurnosti i zaštite.
Propis NN 37/1995 • (2) Zahtjev iz odredbe stavka 1. ovog članka predaje se pismeno poštanskom uredu koji obavlja uručenje pošiljaka za primatelja.
Propis NN 37/1995 • (3) Uvjeti, način i postupak pod kojima se obavlja usluga iz odredbe stavka 1. ovog članka ureduje se ugovorom koji zaključuju HPT i primatelj pošiljaka.
Propis NN 37/1995 • Posebna dostava ili primitak poštanskih pošiljaka u poslovnim prostorijama korisnika
Propis NN 37/1995 • (1) Primatelj pošiljke može zahtijevati da mu se pošiljke uručuju u njegovim poslovnim prostorijama, a pošiljatelj pošiljke može zahtijevati da se pošiljke preuzimaju u njegovim poslovnim prostorijama.
Propis NN 37/1995 • (2) Zahtjev iz odredbe stavka 1. ovog članka predaje se poštanskom uredu koji obavlja uručenje ili primitak pošiljaka.
Propis NN 37/1995 • (3) Uvjeti, način i postupak pod kojima se obavlja usluga iz odredbe stavka 1. ovog članka ureduje se ugovorom koji zaključuje HPT s korisnikom usluge.
Propis NN 37/1995 • Primitak pošiljaka i isplata uputnica noću, nedjeljom, u dane blagdana i neradnih dana
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 66/06, Broj 147/05, Broj 155/09, Broj 80/99, Broj 6/91, Broj 46/97


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled