PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/1995 • 5. da mu se preporučena pošiljka, osim preporučene pošiljke s povratnicom otkupne pošiljke, te pošiljke opterećene carinskim i drugim pristojbama uručuje ubacivanjem u kućni kovčežić, bez potpisa primatelja radi potvrđivanja primitka pošiljke;
NN 37/1995 • 6. da mu se svaka ili određena pošiljka uruči kao žurna pošiljka na užem dostavnom području poštanskog ureda ;
NN 37/1995 • 7. da mu se uputnička svota pošalje brzojavno u novo odredište.
NN 37/1995 • (2) Primatelj može dopunske poštanske usluge iz odredbe stavka 1. ovog članka zahtijevati u poštanskom uredu koji mu pošiljke uručuje, predajom pismenog zahtjeva.
NN 37/1995 • (3) Prigodom podnošenja zahtjeva iz stavka 2. ovog članka primatelj je obvezan dokazati svoj identitet i navesti podatke o vrsti pošiljke na koju se zahtjev odnosi, mjesto i način na koji želi da mu pošiljka bude uručena, rok do kada će se po zahtjevu postupati, te staviti svoju adresu i potpis.
NN 37/1995 • (4) Rok do kojega se po zahtjevu može postupati ne može biti duži od 30 dana, ako se zahtjev odnosi na čuvanje poste restante pošiljaka, ni duži od 90 dana u svim ostalim slučajevima.
NN 37/1995 • (5) Iznimno od odredbe iz stavka 4. ovog članka po zahtjevu predanom u smislu odredbe iz stavka 1. točke 4. i 5. ovog članka, postupa se do opoziva.
NN 37/1995 • (6) Zahtjev primatelja u smislu odredbe iz stavka 2. ovog članka ne može se primiti ako je, prije uručenja pošiljke na koju se zahtjev odnosi, tom poštanskom uredu prispio zahtjev pošiljatelja da se ta pošiljka vrati ili da se uruči drugoj osobi.
NN 37/1995 • (7) Za usluge iz ovog članka, osim usluga iz odredbe stavka 1. točke 4. i 5. primatelj plaća poštarinu propisanu cjenikom poštanskih usluga.
NN 37/1995 • (1) Pod ostalim uslugama podrazumijevaju se usluge koje mogu zahtijevati pošiljatelj ili primatelj, a obavljaju se na način i po postupku koji je uređen odredbama ovog pravilnika i tehnološkim propisima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 37/1995 • 3. podnošenje na uvid isplaćene uputnice ili izdavanje preslika uputnice ili poštanske isprave koja se odnosi na primitak ili uručenje pošiljke;
NN 37/1995 • 4. pregled poštanskih pošiljaka radi sigurnosti i zaštite, na zahtjev korisnika ;
NN 37/1995 • 5. posebna dostava ili primitak poštanskih pošiljaka u poslovnim prostorijama korisnika;
NN 37/1995 • 6. primitak pošiljaka i isplata uputnica noću, nedjeljom, u dane blagdana i neradnih dana.
NN 37/1995 • Pod ostalim uslugama, osim usluga navedenih u članku 40. ovog pravilnika, podrazumijevaju se i slijedeće ostale usluge, koje HPT obavlja bez posebnog zahtjeva pošiljatelja i primatelja:
NN 37/1995 • Za ostale usluge iz članka 40. i 41. ovog pravilnika, osim za usluge iz članka 40. stavak 2. točka 2. pošiljatelj, ili primatelj, plaća poštarinu propisanu cjenikom poštanskih usluga. Usluga za prepakiranje pošiljke može se naplatiti od primatelja ili pošiljatelja, pod uvjetom da pošiljka nije bila pakirana na način propisan odredbama ovog pravilnika.
NN 37/1995 • (1) Pošiljatelj pošiljke može zahtijevati od poštanskog ureda u kojemu je predao pošiljku, naknadnu potvrdu o primitku pošiljke.
NN 37/1995 • (2) Naknadna potvrda o primitku pošiljke može se izdati za sve poštanske pošiljke za koje se prigodom primitka obvezno izdaje potvrda o primitku pošiljke osim za preporučene pismovne pošiljke i pošiljke s potvrđenim uručenjem.
NN 37/1995 • (3) Naknadna potvrda o primitku pošiljke izdaje se na pismeni zahtjev.
NN 37/1995 • (4) Pismeni zahtjev iz odredbe stavka 3. ovog članka može se predati u roku od 1 godine od dana predaje pošiljke.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 73/08, Broj 140/03,
Broj 33/98, Broj 100/06,
Broj 64/05, Broj 94/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE