PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/1995 • (2) Kao pošiljka s reklamnom porukom mogu se predati pismovna pošiljka i paket.
NN 37/1995 • (3) Uvjeti za predaju pošiljaka s reklamnom porukom uređuju se ugovorom koji zaključuju HPT i korisnik.
NN 37/1995 • (1) Pod dopunskim poštanskim uslugama podrazumijevaju se usluge kojima pošiljatelj ili primatelj zahtijeva određeni dodatni postupak u svezi s pošiljkom, a koji je uređen odredbama ovog pravilnika i tehnološkim propisima.
NN 37/1995 • (1) Pošiljatelj može, nakon predaje, a prije uručenja pošiljke zahtijevati slijedeće dopunske poštanske usluge:
NN 37/1995 • 3. da se pošiljka optereti otkupninom, da se otkupnina povisi, snizi ili da se od otkupnine odustane;
NN 37/1995 • 4. da se paket pošalje za primateljem ili da se paket ne šalje za primateljem ;
NN 37/1995 • 5. da se iznos poštanske ili brzojavne uputnice vrati brzojavno;
NN 37/1995 • (2) Pošiljatelj može dopunske poštanske usluge iz odredbe stavka 1. ovog članka zahtjevati kod svakog poštanskog ureda predajom pismenog zahtjeva i uz plaćanje poštarine propisane cjenikom poštanskih usluga.
NN 37/1995 • (3) Pošiljatelj može zahtijevati brzojavnu otpremu zahtjeva iz odredbe stavka 2. ovog članka i brzojavni odgovor o izvršenju zahtjeva.
NN 37/1995 • (4) Prigodom podnošenja zahtjeva, pošiljatelj je obvezan dokazati svoj identitet i poštanskom uredu podnijeti potvrdu o primitku pošiljke, ako se zahtjev odnosi na pošiljku koja se prima uz potvrdu primitka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 37/1995 • (5) Uz zahtjev za vraćanje ili izmjenu adrese obične pismovne pošiljke, pošiljatelj je obvezan podnijeti i prijepis adrese ili faksimil omotnice ili ovitka s adresom, koji je jednak omotnici pošiljke na koju se zahtjev odnosi.
NN 37/1995 • (6) Faksimil iz stavka 5. ovog članka, po obliku, veličini, adresi i rukopisu treba odgovarati pošiljci na koju se zahtjev odnosi. Za glomazne pošiljke i dopisnice, umjesto faksimila iIi omotnice, poštanskom uredu se podnosi samo točan prijepis adrese primatelja pošiljke.
NN 37/1995 • (7) Ako pošiljka nije otpremljena iz poštanskog ureda zahtjev za vraćanje pošiljke pošiljatelj može podnijeti poštanskom uredu i usmeno, uz dokaz identiteta, i u tom slučaju zahtjev se odmah uzima u postupak.
NN 37/1995 • (8) Kad pošiljatelj podnosi bilo koji zahtjev iz ovog članka, a zahtjev treba, radi postupka, otpremiti drugom poštanskom uredu, pošiljatelj plaća i poštarinu za preporučeno pismo prve stope mase ili brzojavnu ili faksimil obavijest.
NN 37/1995 • (9) O rezultatu izvršenja zahtjeva pošiljatelja, poštanski ured kojemu je zahtjev podnesen, obvezan je pismeno izvijestiti pošiljatelja, u roku od 15 dana od dana primitka zahtjeva.
NN 37/1995 • (1) Primatelj može, prije uručenja pošiljke, zahtijevati slijedeće dopunske poštanske usluge:
NN 37/1995 • 1. da se poste restante pošiljka dostavi u njegov stan ili poslovnu prostoriju osobe koju on odredi;
NN 37/1995 • 2. da se prispjela pošiljka čuva kao poste restante pošiljka ili šalje u novo odredište i u tom novom odredištu dostavi u njegov stan ili poslovnu prostoriju, u stan ili poslovnu prostoriju osobe koju on odredi ili da se čuva kao poste restante pošiljka;
NN 37/1995 • 3. da se pošiljka prispjela za njega može uručiti samo njemu osobno;
NN 37/1995 • 4. da se svaka žurna pošiljka i obavijest o prispjeću takve pošiljke stavi u poštanski pretinac;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 106/08, Broj 142/08,
Broj 21/02, Broj 91/07,
Broj 24/07, Broj 67/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE