PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • 11. Aplikacija suvremenog bontona na svim razinama u ugostiteljstvu
NN 112/2004 • Upoznati važnost poštivanja utvrđenih pravila u svakodnevnim situacijama
NN 112/2004 • Upoznati različitosti i promjene dogovorenih normi uljudnog ponašanja kao refleksiju kulturnog nasljeđa, običaja, odgoja, politike, vjere i niz drugih društvenih pojava i postupaka koji utječu na pojedince da reagiraju na svojstven način primjeren društvenoj sredini i vremenu
NN 112/2004 • Usvojiti pojam bontona kao interdisciplinarne kategorije ljudskog komuniciranja u čije funkcioniranje se uključuje ugostiteljstvo
NN 112/2004 • Međuzavisnost psihičke, tjelesne i profesionalne pripreme kao osnove uljudnog ponašanja u ugostiteljstvu
NN 112/2004 • Ukazati na važnost komunikacije u ugostiteljstvu kao neophodnog elementa struke svakog ugostitelja
NN 112/2004 • Važnost uljudnog ponašanja u uspostavljanju kontakta s gostom kao bitne odrednice uspjeha u poslu
NN 112/2004 • Podsjetiti učenike na konkretne situacije odnosa ugostitelj – gost
NN 112/2004 • Usvojiti pravila uljudnog ponašanja u komuniciranja s gostom, interdisciplinarnim pristupom u suradnji s nastavnim predmetima struke i hrvatskog jezika
NN 112/2004 • Upoznati sa zakonitostima verbalne i neverbalne komunikacije i važnost umijeća verbalnog komuniciranja, odnosno, udjela koji neverbalna komunikacija ima u cjelokupnom komuniciranju
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Konkretizirana primjena bontona u ugostiteljstvu svojstveno tipično našoj društvenoj sredini
NN 112/2004 • Upoznati učenike s poželjnim oblicima ponašanja osobe koja pruža uslugu gostima
NN 112/2004 • Upoznati s neophodnošću stvaranja socijalnih odnosa, kao što su: ljubaznost, gostoljubivost, obzirnost, poštovanje, tolerancija i dr.
NN 112/2004 • Prilagodba običaja s kojima smo intimno srasli i koji su dio naše osobnosti u nova životna okruženja konkretno vezana uz ugostiteljstvo i općenito međuljudski odnosi. Objašnjenje riječi bonton, porijeklo riječi i kada se pojavljuje
NN 112/2004 • Oblici pripreme za posao, značaj psihičke, fizičke i profesionalne pripreme
NN 112/2004 • Poželjni oblici ponašanja kuhara, konobara i slastičara s gostom, ali i u međusobnim odnosima
NN 112/2004 • Zakonitosti primjene bontona u ugostiteljskim objektima komparacija s drugim zemljama
NN 112/2004 • Upoznavanje s dvojakošću njegove životne uloge: profesionalno ugostitelja, u slobodno vrijeme gost
NN 112/2004 • Metodičke napomene: Nastava se izvodi u sklopu praktične nastave u školi. Kombinira se teoretska i praktična nastava . Sadržaji bontona ukomponirani su u ugostiteljsko posluživanje s vježbama.
NN 112/2004 • - upoznati značajke zanimanja i dužnosti zaposlenika u kuhinji
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 52/99, Broj 78/05,
Broj 31/00, Broj 58/00,
Broj 1/09, Broj 115/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE