PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1996 • 11. Držat će se da brodovi jedan drugome u vidokrugu samo tada kad mogu vidjeti jedan drugoga neposrednim gledanjem;
NN 17/1996 • 12. Izraz "smanjena vidljivost" označuje svaku okolnost u kojoj je vidljivost smanjena zbog magle, sumaglice, padanja snijega ili jake oluje s kišom, pješčane oluje i drugih sličnih uzroka.
NN 17/1996 • Pravila se ovoga poglavlja primjenjuju pri bilo kojem stanju vidljivosti.
NN 17/1996 • Svaki brod mora uvijek savjesno izviđati promatranjem i slušanjem, a i svim raspoloživim sredstvima primjerenim prevladavajućim okolnostima i stanju, a radi potpune procjene situacije i rizika sudara.
NN 17/1996 • Svaki se brod mora uvijek kretati sigurnosnom brzinom da bi se mogla poduzeti pravilna i djelotvorna radnja za izbjeći sudar, te da bi se brod mogao zaustaviti na odgovarajućoj udaljenosti, prema prevladavajućim okolnostima i stanju.
NN 17/1996 • Pri određivanju sigurnosne brzine moraju se, među ostalim, uzeti u obzir:
NN 17/1996 • b) gustoća prometa, uključujući i ribarske ili bilo koje ostale brodove,
NN 17/1996 • c) manevarske osobine broda, uzimajući u obzir zaustavni put i sposobnost okretanja broda u prevladavajućim okolnostima,
NN 17/1996 • d) prisutnost pozadinskih svjetala noću, kao što su svjetla na obali i reflektivno raspršavanje vlastitih svjetala,
NN 17/1996 • e) stanje vjetra, mora i morske struje, te blizina opasnosti za navigaciju,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1996 • b) sva ograničenja što ih nameće ljestvica dometa radara koja je u upotrebi,
NN 17/1996 • c) učinak stanja mora, vremena i drugih izvora smetnji na radarsko otkrivanje,
NN 17/1996 • d) postojanje mogućnosti da mali brodovi, led i drugi plovni objekti ne budu otkriveni radarom na odgovarajućem dometu,
NN 17/1996 • e) broj, položaj i kretanje brodova koji su otkriveni radarom,
NN 17/1996 • f) precizniju procjenu vidljivosti, što je moguće utvrditi upotrebom radara, određivanjem udaljenosti do brodova ili plovnih objekata u blizini.
NN 17/1996 • Svaki brod mora upotrijebiti sva raspoloživa sredstva koja odgovaraju prevladavajućim okolnostima i stanju, da bi se utvrdilo da li postoji rizik sudara. Ako postoji imalo sumnje, držat će se da taj rizik postoji.
NN 17/1996 • Radarski uređaj, ako je ugrađen i ispravan, treba pravilno upotrebljavati, uključujući i područje promatranja velikih daljina, da bi se što prije dobilo upozorenje o riziku sudara i za radarsko ucrtavanje (plotiranje) ili slično sustavno praćenje otkrivenih objekata.
NN 17/1996 • Ne smiju se donositi zaključci na temelju oskudnih podataka, a osobito na temelju nedovoljnih radarskih podataka.
NN 17/1996 • Pri utvrđivanju postojanja rizika sudara, ova razmatranja, među ostalim, treba uzeti u obzir:
NN 17/1996 • a) držat će se da postoji opasnost od sudara ako se kompasni smjer broda koji se približuje mnogo ne mijenja,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 63/03, Broj 63/08,
Broj 82/09, Broj 156/09,
Broj 45/08, Broj 133/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE