PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1996-03-17-298 NN 17/1996

• b) takva opasnost može ponekad postojati čak kad je očevidna veća promjena smjera, posebice kad se približuje veoma veliki brod ili tegalj, ili ako je brod koji se približuje na vrlo maloj udaljenosti.


Propis NN 17/1996

• Svaku radnju poduzetu da bi se izbjegao sudar mora se izvršiti odlučno, pravodobno i onako kako to treba učiniti dobar pomorac, ako to okolnosti slučaja dopuštaju.


Propis NN 17/1996

• Svaka promjena kursa i/ili brzine poduzete da bi se izbjegao sudar, ako okolnosti slučaja dopuštaju, moraju biti dovoljno velike da ih drugi brod, koji promatra vizualno ili pomoću radara, može odmah primijetiti. Uzastopne male promjene kursa i/ili brzine treba izbjegavati.


Propis NN 17/1996

• Ako ima dovoljno prostora za manevriranje, samo promjena kursa može biti veoma uspješna radnja da se izbjegne položaj opasne blizine, uz uvjet da se učini u pravo vrijeme, da je izrazita i da ne dovede brod u položaj opasnih blizina u odnosu prema ostalim brodovima.


Propis NN 17/1996
• Radnja koja je poduzeta da se izbjegne sudar s drugim brodom, mora omogućiti mimoilaženje na sigurnoj udaljenosti. Uspjeh te radnje mora se pažljivo provjeravati sve dok drugi brod konačno prođe i bezopasno se udalji.

Propis NN 17/1996
• Brod koji je obvezan, po bilo kojoj odredbi ovoga pravilnika da ne ometa prolaz ili siguran prolaz drugog broda mora, kad to okolnosti zahtijevaju, pravodobno poduzeti postupak da bi osigurao dovoljno vodenog prostora za siguran prolazak drugog broda.

Propis NN 17/1996 • Brod koji je obvezan ne ometati prolaz ili siguran prolaz drugog broda ne oslobađa se te obveze ako se približava drugom brodu tako da postoji opasnost od sudara, pa se mora pri poduzimanju postupka u potpunosti voditi računa o postupcima koji bi bili nužni po pravilima ovoga dijela.
Propis NN 17/1996 • Brod kojem se ne smije ometati prolaz ostaje u punoj obvezi držati se pravila ovoga dijela kada se dva broda približavaju jedan drugome tako da postoji opasnost od sudara.
Propis NN 17/1996 • Brod koji plovi u uskom kanalu ili plovnom putu, koliko god je to sigurno i izvedivo, mora se držati uz vanjski rub kanala ili plovnog puta koji se nalazi s njegove desne strane.
Propis NN 17/1996 • Brod kraći od 20 metara ili jedrenjak ne smije ometati prolaz brodu koji može sigurno ploviti jedino unutar uskog kanala ili plovnog puta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 17/1996 • Brod koji riba ne smije ometati prolaz bilo kojem drugom brodu koji plovi unutar uskog kanala ili plovnog puta.
Propis NN 17/1996 • Brod ne smije poprijeko prelaziti uski kanal ili plovni put, ako takvo prelaženje ometa prolaz nekome brodu koji može sigurno ploviti jedino unutar toga kanala ili plovnog puta. Sumnja li se u namjeru broda koji prelazi poprijeko, može se upotrijebiti zvučni signal propisan člankom 34. stavak 4. ovoga pravilnika.
Propis NN 17/1996 • Kad se pretjecanje u uskom kanalu ili plovnome putu može obaviti jedino ako brod kojega se pretječe mora poduzeti radnju da omogući bezopasan prolaz, brod koji namjerava pretjecati mora pokazati svoju namjeru glasajući se odgovarajućim signalom propisanim u članku 34. stavak 3. točka a) ovoga pravilnika. Brod koji se pretječe, ako se s time slaže, mora upotrijebiti odgovarajući signal predviđen u članku 34. stavak 3. točka b) ovoga pravilnika i poduzeti potrebne mjere da bi omogućio neopasan prolaz. U slučaju sumnje, brod može upotrijebiti signale predviđene u članku 34. stavak 4. ovoga pravilnika.
Propis NN 17/1996 • Ovaj članak ne oslobađa brod koji pretječe od obveze prema članku 13. ovoga pravilnika.
Propis NN 17/1996 • Brod koji se približava zavoju ili području uskog kanala ili plovnoga puta gdje se drugi brodovi ne mogu vidjeti zbog zaklonjena vidika nekom zaprekom, mora ploviti uz posebnu budnost i oprez, te se mora oglasiti odgovarajućim signalom prema članku 34. stavak 5. ovoga pravilnika.
Propis NN 17/1996 • Svaki brod mora izbjegavati sidrenje u uskome kanalu, ako to okolnosti slučaja dopuštaju.
Propis NN 17/1996 • Ovaj se članak primjenjuje na sheme odvojenog prometa što ih je Međunarodna pomorska organizacija (IMO) usvojila i ne oslobađa nijedan brod od njegove obveze bilo po kojem drugom članku.
Propis NN 17/1996 • a) proslijediti po određenom plovidbenom putu u općem smjeru toka plovidbe za taj put,
Propis NN 17/1996 • b) koliko je god praktički izvedivo, izbjegavati liniju ili zonu odvojenog prometa,
Propis NN 17/1996 • c) priključivati se u plovidbeni put ili izlaziti iz njega, u normalnim okolnostima, na kraju puta, a pri uključivanju ili izlaženju s bilo koje strane treba to učiniti sa što je praktički moguće manjim kutom u odnosu prema općem smjeru toka plovidbe.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 69/05, Broj 48/92, Broj 44/96, Broj 80/05, Broj 90/07, Broj 12/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled