PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 4/1991 • 14. brinu se o provođenju mjera sigurnosti i zaštiti tajnih podataka općenarodne obrane;
NN 4/1991 • Ministarstvo unutarnjih poslova, u vezi s organiziranjem i pripremanjem milicije za ratne uvjete, predlaže Vladi Republike Hrvatske načela organizacije i ukupan brojčani sastav milicije, utvrđuje organizaciju u Republici i izdaje obavezne instrukcije za organiziranje milicije u drugim društveno-političkim zajednicama; utvrđuje mobilizacijski razvoj milicije za djelovanje u ratu; brine se o osiguranju opreme i naoružanja za potrebe organa i jedinica milicije te utvrđuje plan i program obučavanja aktivnog i rezervnog sastava te jedinica milicije ratnog sastava.
NN 4/1991 • Ministarstvo pravosuđa i uprave predlaže načela organizacije i brojčani sastav straže u kazneno-popravnim ustanovama za slučaj rata, neposredne ratne opasnosti i drugih izvanrednih prilika, brine se o osiguranju opreme i naoružanja kao i o obučavanju kadrova u tim ustanovama za izvršenje zadataka od interesa za općenarodnu obranu.
NN 4/1991 • Ministarstvo pravosuđa i uprave pruža stručnu pomoć pravosudnim organima u provođenju priprema za obranu te u provođenju mjera pripravnosti u slučaju neposredne ratne opasnosti i drugih izvanrednih prilika uz osiguranje suradnje s republičkim pravosudnim organima.
NN 4/1991 • Republički organi uprave i republičke organizacije dužni su surađivati i usklađivati svoj rad, planove, mjere i druge poslove značajne za provođenje priprema za općenarodnu obranu u Republici.
NN 4/1991 • Republički organi uprave i republičke organizacije dužni su surađivati i s nadležnim organima udruženih snaga u osiguranju određenih zahtjeva i potreba, te u obavljanju poslova značajnih za usklađivanje planova i pripremnih mjera.
NN 4/1991 • Ustavni sud Hrvatske, Vrhovni sud Hrvatske, Upravni sud Hrvatske, Viši privredni sud Hrvatske, Javno tužilaštvo Hrvatske i drugi republički organi organiziraju i provode pripreme za rad u ratnim uvjetima prema prirodi i karakteru svoje djelatnosti i zadataka, a u skladu s utvrđenim planovima obrane i u vezi s tim:
NN 4/1991 • 1. razrađuju svoju ratnu organizaciju, svoje planove obrane i planove za druge izvanredne prilike;
NN 4/1991 • 2. osiguravaju potrebnu opremu i druga sredstva za rad u ratnim uvjetima i drugim izvanrednim prilikama;
NN 4/1991 • 3. surađuju s nadležnim republičkim organima i organima općina, te s njima usklađuju svoje planove obrane i planove za druge izvanredne prilike.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 4/1991 • Teritorijalna obrana, kao dio jedinstvenih oružanih snaga Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije i najširi oblik organiziranoga oružanoga općenarodnog otpora, štiti nezavisnost, suverenitet, teritorijalnu cjelokupnost i Ustavom utvrđeno društveno-političko uređenje Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije, a izvršava i druge zadatke oružanih snaga utvrđene Saveznim zakonom, planovima obrane i planovima za druge izvanredne prilike.
NN 4/1991 • Teritorijalna obrana sastoji se od jedinica, ustanova, štabova i drugih oblika organiziranja radnih Ijudi i građana za općenarodni oružani otpor.
NN 4/1991 • Teritorijalna obrana u Republici organizira se u jedinstven sistem organizacije.
NN 4/1991 • Jedinice i ustanove Teritorijalne obrane i drugi oblici organiziranja radnih ljudi i građana za općenarodni oružani otpor organiziraju se i pripremaju u miru, aktiviraju u ratu, u slučaju neposredne ratne opasnosti ili u drugim izvanrednim prilikama, a i za vrijeme izvođenja vježbi i izvršavanja zadataka u miru, predviđenih Saveznim zakonom.
NN 4/1991 • Štabovi Teritorijalne obrane osnivaju se u miru, a djeluju u miru i u ratu.
NN 4/1991 • Poduzeća i mjesne zajednice imaju pravo osnovati jedinice i ustanove Teritorijalne obrane, a dužne su ih osnovati ako je to predviđeno planom obrane općine odnosno Republike Hrvatske.
NN 4/1991 • Poduzeća s dvije ili više jedinica Teritorijalne obrane i mjesne zajednice mogu osnovati štab Teritorijalne obrane uz prethodnu suglasnost štaba Teritorijalne obrane općine, a dužni su ga osnovati ako je to predviđeno planom obrane općine odnosno druge društveno-političke zajednice. U općinama s većim brojem mjesnih zajednica i poduzeća mogu se organizirati i rajonski štabovi Teritorijalne obrane, prema odluci štaba Teritorijalne obrane općine.
NN 4/1991 • Općina i Republika osnivaju jedinice, ustanove i štabove Teritorijatne obrane.
NN 4/1991 • Općina je dužna osnovati i razvijati jedinice i ustanove Teritorijalne obrane prema planu obrane Republike.
NN 4/1991 • Organiziranje, razvoj, izgradnja i opremanje Teritorijalne obrane u društveno-političkim zajednicama provodi se na osnovi plana koji donose nadležni organi tih zajednica.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 81/09, Broj 102/01,
Broj 84/02, Broj 112/03,
Broj 66/05, Broj 100/95
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE