PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1995-10-84-1372 NN 84/1995

• (3) Ako nema tehničkih mogućnosti za izvršenje preseljenja, davatelj usluga dužan je o tome izvijestiti pretplatnika odmah a najkasnije za 30 dana od dana primitka zahtjeva i obrazložiti da nema tehničke mogućnosti za realizaeiju njegova zahtjeva uz obvezno navodenje roka kada će zahtjev biti prihvaćen ili ponuditi pretplatniku tehničko rješenje.


Propis NN 84/1995

• (4) Za preseljenje pretplatničke terminalne opreme, pretplatnik plaća iznos predviđen cjenikom davatelja usluga.


Propis NN 84/1995

• (1) Davatelj usluga može pretplatničku terminalnu opremu (uključujući i sve potrebne instalacije) privremeno uključiti na posebno traženje korisnika u slučaju izvanrednih dogaaja, a poglavito prigodom većih manifestacija, koje imaju privremeni karakter (razne političke i kulturne proslave, sportske priredbe i sl.).


Propis NN 84/1995

• (2) Korisnik podnosi pismeni zahtjev za privremeno uključenje pretplatničke terminalne opreme davatelju usluga s podrobno speeiflciranim potrebama. Cijena za tu uslugu određuje se prema stvarnim troškovima privremenog priključenja terminalne opreme i prema sjeniku.


Propis NN 84/1995
• (1) Pretplatnik može pismeno zahtijevati premještaj svoje terminalne opreme o svom tro$ku, a davatelj usluga je dužan izvršiti traženi premještaj onog dana koji je pretplatnik označio u zahtjevu, ukoliko za to postoje tehničke mogućnosti.

Propis NN 84/1995
• (2) Ako davatelj usluga nema mogućnosti izvesti radove na premještaju pretplatničke terminalne opreme dužan je o tome izvijestiti pretplatnika odmah, a najkasnije za 5 dana od dana primitka zahtjeva uz obvezno navodenje roka kada će premještaj izvršiti ili predložiti pretplatniku drugog izvoditelja.

Propis NN 84/1995 • (3) Pod premještajem se podrazumijeva premještaj pretplatničke terminalne opreme s jednog mjesta na drugo u istom stanu ili poslovnom prostoru ili iz jednog stana ili poslovnog prostora u drugi u istoj zgradi, uz uvjet da se za priključenje na telekomunikacijsku mrežu upotrebljava isti uvod voda ili završetak uvodnog kabela telekomunikacijske mreže, te da je riječ o istom pretplatniku.
Propis NN 84/1995 • (4) Zahtjev za premještaj podnosi se najmanje 30 dana prije dana kada se premještaj treba izvršiti.
Propis NN 84/1995 • (5) U slučaju popravka, čišćenja ili drugih radova u prostoriji u kojoj se nalazi pretplatnička terminalna oprema, pretplatnik može tražiti privremeno isključenje i ponovno postavljanje te opreme. Ako pretplatnik ne želi terminalnu opremu postaviti na istom mjestu u prostoriji u kojoj se nalazio, nego na drugo mjesto u smislu stavka 3. ovog danka, dužan je davatelju usluga podnijeti zahtjev za premještaj. Dok je pretplatnička terminalna oprema isključena, pretplatnik plaća punu pretplatu.
Propis NN 84/1995 • (b) Za premještaj i privremeno isključenje pretplatničke terminalne opreme pretplatnik plaća iznos predviđen cjenikom davatelja usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 84/1995 • Prijenos pretplatnićkog odnosa uz promjenu imena u naslovu pretplatdika
Propis NN 84/1995 • (1) Pretplatnik može pretplatnički odnos prenijeti na drugu pravnu ili fizičku osobu ako novi pretplatnik nastavi upotrebljavati postojeću pretplatničku terminalnu opremu u nepokretnoj mreži putem istog priključka na istoj lokaciji uz promjenu imena u naslovu pretplatnika.
Propis NN 84/1995 • (2) Prijenos pretplatničkog odnosa i promjenu imena u naslovu pretplatnika pokretne telekomunikacijske mreže može se izvršiti na zahtjev pretplatnika ako novi pretplatnik nastavi upotrebljavati istu terminalnu opremu ili istu prometnu karticu za identifikaciju (SIM kartica).
Propis NN 84/1995 • (3) Promjenekm imena u naslovu pretplatnika pođrazumijeva se promjena imena i prezimena, zanimanja pretplatnika ili naziva ustanove, udruge, poduzeća, trgovačkog društva i dr., uz uvjet da se nastavi upotrebljavati postojeća pretplatnička terminalna oprema putem istog priključka.
Propis NN 84/1995 • (4) U slučaju prijenosa prava na nekretninu (stana ili poslovnog prostora) pretplatnik može prenijeti pretplatnički odnos novom korisniku stana ili poslovnog prostora ako on nastavi upotrebljavati postojeću pretplatničku terminalnu opremu putem istog priključka na istoj lokaciji, a dosadašnji pretplatnik se odriče prava na preseljenje.
Propis NN 84/1995 • (5) U slučaju smrti pretplatnika, razvoda braka i drugih razloga ili prestanka postojanja pravne osobe koja je bila pretplatnik, nasljednik, član obiteljskog kućanstva (kojeg između sebe odrede ostali članovi) ili pravni sljednik mora davatelju usluga podnijeti zahtjev za promjenu imena u naslovu prema članku 79. stavak 8. Zakona o telekomunikacijama.
Propis NN 84/1995 • (6) Davatelj usluga je dužan na zahtjev pretplatnika prenijeti pretplatnički odnos na člana njegovog obiteljskog kućanstva.
Propis NN 84/1995 • (1) Vlasnik javnih telekomunikacija može obaviti neposredan pregled ispravnosti pretplatničke terminalne opreme, osim opreme Ministarstva obrane, Ministarstva unutarnjih poslova i Ministarstva vanjskih poslova.
Propis NN 84/1995 • (2) Prigodom pregleda pretplatničke terminalne opreme u smislu članka 80. stavak 4. Zakona o telekomunikacijama, djelatnik davatelja usluga koji obavlja pregled dužan je pokazati prije pregleda ovlast koju je dobio od davatelja usluga.
Propis NN 84/1995 • (3) Ako djelatnik davatelja usluga prigodom pregleda utvrdi neispravnost pretplatničke terminalne opreme, dužan je nađeno stanje pismeno konstatirati i skrenuti pozornost pretplatniku da uočenu neispravnost otkloni odmah, a najkasnije u
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 138/05, Broj 61/09, Broj 86/02, Broj 33/05, Broj 39/07, Broj 126/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled