PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 59/1998 • (3) Visina prednjih i stražnjih branika vozila, mjerena od površine ceste, mora biti jednaka na prednjoj i stražnjoj strani pri podjednakoj opterećenosti vozila u stanju mirovanja, s tim što se dopušta odstupanje u granicama dimenzije jedne širine prednjeg branika.
NN 59/1998 • (4) Zaštitnik od podlijetanja sa stražnje strane pod vozilo na motornim i priključnim vozilima koja na ravnoj cesti mogu razviti brzinu kretanja veću od 30 km/h, kod kojih je udaljenost od stražnje najizbočenije točke vozila do osi posljednje po redu osovine vozila, u neopterećnom stanju veća od 1000 mm, a i kod kojih stražnji dio šasije u svojoj cijeloj širini ili glavni dijelovi karoserije, u neopterećenom stanju, imaju slobodnu visinu veću od 700 mm iznad površine kolnika, mora biti ugrađen i izveden tako da onemogući podlijetanje drugog vozila pod vozilo na kojem je izveden taj zaštitnik.
NN 59/1998 • (5) Zaštitnik od podlijetanja sa stražnje strane pod vozilo na mjestima za pričvršćivanje ne smije prijeći najveću dopuštenu širinu vozila i ne smije biti kraći na jednoj strani vozila za više od 100 mm. Krajevi zaštitnika od podlijetanja sa stražnje strane pod vozilo ne smije biti povijeni unatrag.
NN 59/1998 • (6) Zaštitnik od podlijetanja sa stražnje strane pod vozilo mora biti otporan na savijanje čeličnog nosača čiji poprečni presjek osigurava otporni moment na savijanje od 20 cm3.
NN 59/1998 • (7) Odredbe stavka 4. i 5. ovog članka ne odnose se na vučna vozila namijenjena obavljanju transporta u poljoprivredi i šumarstvu, tegljače sa sedlom i prikolice s jednostrukom osovinom, odnosno jednoosovinske prikolice namijenjene prijevozu dugačkih te
NN 59/1998 • (8) Na teretnim vučnim i priključnim vozilima čija najveća dopuštena masa prelazi 3,5 t moraju biti ugrađeni bočni štitnici protiv podlijetanja prema pravilniku ECE-R 73.
NN 59/1998 • (9) Odredba iz stavka 8. ovog članka odnosi se na vozila koja se prvi put registriraju od 1. srpnja 1996. godine.
NN 59/1998 • (1) Priključci za vezivanje sigurnosnih pojaseva u osobnim automobilima koji su proizvedeni poslije 1. travnja 1971. godine moraju biti ugrađeni najmanje za prvi red sjedala.
NN 59/1998 • (2) Za vozila iz stavka 1. ovog članka bočna sjedala okrenuta u smjeru vožnje moraju imati priključke za vezivanje sigurnosnih pojasa na tri točke a izuzetno i na dvije točke, a sjedala u sredini vozila moraju biti najmanje na dvije točke vezivanja.
NN 59/1998 • (3) Odredbe stavka 2. ovog članka primjenjuju se i na ostala sjedala ako proizvođač odnosno vlasnik vozila želi ugraditi priključke za vezivanje sigurnosnih pojaseva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 59/1998 • (4) Nasloni za glavu u osobnim automobilima proizvedenim poslije 1. svibnja 1985. godine moraju biti ugrađeni najmanje za prvi red sjedala.
NN 59/1998 • (1) Osobni automobili proizvedeni poslije 1. siječnja 1977. godine, koji imaju ugrađene priključke za vezivanje sigurnosnih pojaseva najmanje na tri točke vezivanja, moraju imati ugrađene sigurnosne pojaseve za prvi red bočnih sjedala.
NN 59/1998 • (2) Osobni automobili koji se prvi put registriraju u Republici Hrvatskoj od 1. siječnja 1999. godine moraju imati ugrađene sigurnosne pojaseve na svim sjedećim mjestima u vozilu.
NN 59/1998 • Priključci za vuču na vozilima na motorni pogon moraju biti ugrađeni i izvedeni s prednje strane vozila na pristupačnom mjestu tako da omoguće spajanje užeta ili poluge za vuču i da osiguraju sigurnu vuču tog vozila pomoću užeta ili poluge za vuču.
NN 59/1998 • (1) Uređaj za osiguranje vozila od neovlaštene uporabe na osobnim automobilima i kombiniranim vozilima mora biti ugrađen i izveden tako da spriječi okretanje kotača upravljača ili pomicanje ručice mjenjača, ili da djeluje na sustav prijenosa i spriječi okretanje pogonskih kotača (osim kočnih sustava), ili da ima poseban sustav kojim se sprječava puštanje motora u rad.
NN 59/1998 • (2) Uređaj iz stavka 1. ovog članka mora biti stalno ugrađen u vozilo i izveden tako da se ne može uključiti kad je vozilo u pokretu.
NN 59/1998 • (1) Ako je na motornom vozilu ugrađena oprema za pogon na plin, spremnik s plinom smije se postaviti samo iza prostora za vozača, odnosno putnike.
NN 59/1998 • (2) Prostor za smještaj spremnika s plinom mora biti odvojen metalnom pregradom od prostora za vozača, odnosno putnike, a i od prostora za smještaj motora.
NN 59/1998 • (3) Spremnik za plin mora imati ugrađene uređaje i opremu za utakanje i istjecanje plina prema motoru, u skladu s propisima o tehničkim normativima za uređaje i opremu za plin koji se ugrađuju u motorna vozila.
NN 59/1998 • (4) Spremnik iz stavka 3. ovog članka mora biti pričvršćen za vozilo tako da je onemogućeno njegovo pomicanje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 1/06, Broj 68/98,
Broj 158/02, Broj 59/98,
Broj 79/06, Broj 112/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE