PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1994-07-53-950 NN 53/1994

• (4) Uručenje poštanskih pošiljaka obavlja se na način i po postupku utvrđenim Pravilnikom o uslugama i tehnološkim propisima.


Propis NN 53/1994

• (1) Ako pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba smatra da poštanska pošiljka nije uručena primatelju, ili da mu je uručena sa zakašnjenjem, ili da posebna usluga nije obavljena, može HPT-u podnijeti pismenu pritužbu u roku od tri mjeseca od dana predaje te pošiljke.


Propis NN 53/1994

• (2) Pritužba iz stavka 1. ovoga članka podnosi se uredu HPT-a kojem je pošiljka predana, a iznimno i bilo kojem drugom uredu HPT-a.


Propis NN 53/1994

• (3) Primatelj ili druga ovlaštena osoba treba, odmah prigodom uručenja pošiljke, podnijeti pritužbu zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, a pritužbe se poslije uručenja pošiljke ne primaju.


Propis NN 53/1994
• (4) HPT je dužan izjasniti se o utemeljenosti pritužbe u roku od 30 dana od dana njezina podnošenja.

Propis NN 53/1994
• (5) Postupak rješavanja pritužbi uređuje se Pravilnikom o uslugama.

Propis NN 53/1994 • (1) HPT odgovara, u unutarnjem prometu, za gubitak ili oštećenje poštanske pošiljke ili umanjenje njezina sadržaja te za prekoraćenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke u granicama utvrđenim odredbama ovoga Zakona.
Propis NN 53/1994 • (2) U međunarodnom prometu HPT odgovara u granicama utvrđenim međunarodnim dokumentima.
Propis NN 53/1994 • (1) HPT je dužan pošiljatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi isplatiti naknadu :
Propis NN 53/1994 • 1. za gubitak, potpuno oštećenje ili umanjenje sadržaja preporučene pošiljke i pošiljke s potvrđenim uručenjem u protuvrijednosti domaće valute od 60 DEM.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 53/1994 • 2. za gubitak, potpuno oštećenje ili umanjenje sadržaja paketa ili vrijednosnog pisma, u iznosu najviše do označene vrijednosti paketa ili vrijednosnog pisma,
Propis NN 53/1994 • 3. za gubitak ili pogrešnu isplatu poštanske ili brzojavne uputnice, u visini uputničkog iznosa,
Propis NN 53/1994 • 4. za prekoračenje roka za prijenos i uručenje preporueene pošiljke, pošiljke s potvrđenim uručenjem, paketa, vrijednosnog pisma, poštanske i brzojavne uputnice u protuvrijednosti domaće valute od 36 DEM,
Propis NN 53/1994 • 5. za prekoraćenje roka za prijenos i uručenje EMS pošiljke, u protuvrijednosti domaće valute od 36 DEM.
Propis NN 53/1994 • (2) U slučajevima iz stavka 1. ovoga članka HPT je, osim naknade, dužan vratiti i plaćenu poštarinu za označenu vrijednost paketa i vrijednosnog pisma.
Propis NN 53/1994 • (1) Pravo na naknadu štete u smislu odredaba ovoga Zakona ima pošiljatelj.
Propis NN 53/1994 • (2) Iznimno od odredbe iz stavka 1. ovoga članka, primatelj ima pravo na naknadu štete pošto je preuzeo oštećenu pošiljku ili pošiljku s umanjenim sadržajem.
Propis NN 53/1994 • (3) Pošiljatelj se pismenom izjavom može odreći prava na naknadu štete u korist primatelja, a primatelj se može odreći prava na naknadu štete u korist pošiljatelja.
Propis NN 53/1994 • (4) Pošiljatelj i primatelj mogu ovlastiti treću osobu da primi naknadu štete.
Propis NN 53/1994 • (1) HPT prestaje biti odgovoran za pošiljke koje su uručene u roku, na način i po postupku utvrđenim ovim Zakonom, Pravilnikom o uslugama i tehnološkim propisima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 127/05, Broj 97/95, Broj 112/04, Broj 90/96, Broj 25/02, Broj 81/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled