PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1994-07-53-950 NN 53/1994

• (2) HPT ne odgovara za izgubljenu dobit niti stvarnu štetu koja može nastati zbog gubitka, oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke, te prekoraćenja roka za prijenos i uručenje pošiljke.


Propis NN 53/1994

• 1. kada je do gubitka, oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke, ili prekoraćenja roka za prijenos i uručenje pošiljke, došlo uslijed stvarnih uzroka koji se nisu mogli predvidjeti ni izbjeći ili otkloniti (viša sila),


Propis NN 53/1994

• 2. kada pošiljatelj, primatelj ili druga ovlaštena osoba ne podnese pritužbu u roku utvrđenom člankom 32. ovoga Zakona, ili ne podnese zahtjev za naknadu štete u roku utvrđenom člankom 40., 41. i 42. ovoga Zakona,


Propis NN 53/1994

• 3. kada primatelj ili druga ovlaštena osoba primi pošiljku bez pritužbe u smislu članka 32. stavka 3. ovoga Zakona,


Propis NN 53/1994
• 4. kada se radi o pošiljkama čiji je sadržaj zabranjen prema članku 26. ovoga Zakona,

Propis NN 53/1994
• 5. kada je šteta nastala uslijed toga što pošiljatelj nije pakirao pošiljku na način propisan Pravilnikom o uslugama ili se nije koristio odgovarajućom uslugom u skladu s odredbama ovoga Zakona i Pravilnika o uslugama.

Propis NN 53/1994 • (1) Pošiljatelj raspolaže s pošiljkom sve dok se ne uruči primatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi, osim s pošiljkom iz članka 26. ovoga Zakona.
Propis NN 53/1994 • (2) Pošiljatelj je odgovoran za sve štete što ih je njegova pošiljka uzrokovala ostalim pošiljkama, uređajima i prijevoznim sredstvima HPT-a, te za ozljede ili smrt njegovih djelatnika i drugih osoba ako je to nastupilo zbog
Propis NN 53/1994 • 1. toga što je pošiljka sadržavala predmete čiji je promet zakonom zabranjen,
Propis NN 53/1994 • 2. nepridržavanja posebnih zakonskih uvjeta za promet određenih predmeta koji su bili u njegovoj pošiljci,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 53/1994 • 3. toga što pošiljka nije bila pakirana na način propisan Pravilnikom o uslugama.
Propis NN 53/1994 • (1) Potraživanje naknade štete i druga potraživanja iz ugovora o obavljanjkl usluga korisnik usluga ili druga ovlaštena osoba može ostvariti podnošenjem zahtjeva HPT-u u pismenom obliku, na način predviden Pravilnikom o uslugama ili podnošenjem tužbe sudu, ako I-iPT ne isplati to potraživanje u roku od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva.
Propis NN 53/1994 • (2) Na potraživanje korisnika usluga ili druge ovlaštene osobe, HPT plaća zatezne kamate od darka podnošenja zahtjeva iz stavka I ovoga članka.
Propis NN 53/1994 • (3) Na potraživanje HPT-a, kamate teku od dana podnošenja zahtjeva korisniku usluga.
Propis NN 53/1994 • (1) Ako se izgubljena poštanska pošiljka ili dio te pošiljke pronađe nakon isplate naknade štete, po odredbama ovoga Zakona, HPT je dužan o tome izvijestiti pošiljatelja ili drugu ovlaštenu osobu kojoj je taj iznos ili naknada štete isplaćena.
Propis NN 53/1994 • (2) U slučaju iz stavka 1. ovoga članka, pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može zahtijevati da mu se preda pronađena poštanska pošiljka ili dio te pošiljke uz uvjet da vrati razliku primljene naknade iz točke 1. i naknade iz točke 4. stavka 1. članka 34. ovoga Zakona, i to u roku od 15 dana od dana priopćenja da je izgubljena pošiljka ili dio pošiljke pronađen.
Propis NN 53/1994 • (3) Ako pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba, u roku iz stavka 2. ovoga članka, ne podnese zahtjev da mu se preda pronađena poštanska pošiljka ili dio te pošiljke, HPT stjeće pravo raspolaganja pronađenom pošiljkom ili dijelom te pošiljke.
Propis NN 53/1994 • Potraživanja HPT-a prema korisnicima usluga i potraživanja korisnika usluga prema HPT-u zastarijevaju, i to:
Propis NN 53/1994 • 1. potraživanja zbog manje ili više naplaćene cijene za usluge ili drugih troškova - za šest mjeseci,
Propis NN 53/1994 • 2. potraživanja za uporabu poštanskih pregradaka te druga potraživanja koja se naplaćuju u tromjesečnim ili kraćim rokovima - za jednu godinu,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 68/08, Broj 72/04, Broj 29/00, Broj 71/07, Broj 57/05, Broj 93/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled