PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1994-07-53-950 NN 53/1994

• 3. druga potraživanja - za jednu godinu, ako ovim Zakonom nije drukčije određeno.


Propis NN 53/1994

• 1. za potraživanje manje ili više naplaćene cijene za usluge ili za potraživanja drugih troškova - od dana plaćanja:


Propis NN 53/1994

• 2. za potraživanja koja se odnose na otkupninu - nakon proteka 15 dana od dana kada je protekao rok za prijenos i uručenje pošiljke,


Propis NN 53/1994

• 3. za potraživanja zbog djelomićnog gubitka, ili oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke ili zbog prekoraćenja roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke - od dana uručenja pošiljke,


Propis NN 53/1994
• 4. za potraživanja zbog gubitka pošiljke - nakon proteka 30 dana od dana proteka roka za prijenos pošiljke,

Propis NN 53/1994
• 5. u svim drugim slućajevima - od dana nastanka potraživanja.

Propis NN 53/1994 • (1) Zastara se obustavlja kada se HPT-u dostavi zahtjev za isplatu potraživanja u pismenom obliku, i nastavlja dalje teći kad je korisniku usluga ili drugoj ovlaštenoj osobi dostavljen pismeni odgovor na taj zahtjev i kada su mu vraćene isprave priložene uz zahtjev.
Propis NN 53/1994 • (2) Zastara ne može nastupiti prije nego protekne rok od 30 dana od dana primitka odgovora HPT-a na dotični zahtjev.
Propis NN 53/1994 • (3) Naknadni zahtjevi o istom predmetu ne obustavljaju zastaru.
Propis NN 53/1994 • (1) Poštanske pošiljke koje se iz bilo kojeg razloga ne mogu uručiti primatelju niti vratiti pošiljatelju (neisporučive pošiljke), HPT će komisijski pregledati i, po potrebi, otvoriti radi utvrđivanja adrese primatelja i pošiljatelja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 53/1994 • (2) Ako se ni na temelju komisijskog pregleda iz stavka 1. ovoga članka pošiljka ne može uručiti primatelju niti vratiti pošiljatelju, HPT će:
Propis NN 53/1994 • 1. obićnu pismovnu pošiljku (pismo, dopisnicu, tiskanicu i sl.), koja sadrži samo pismena priopćenja, komisijski odmah uništiti,
Propis NN 53/1994 • 2. ostale pošiljke čuvati jednu godinu, računajući od dana komisijskog pregleda,
Propis NN 53/1994 • 3. poštansku i brzojavnu neisplativu uputnicu HPT je dužan čuvati tri godine, računajući od dana kad je nemogućnost isplate utvrđena.
Propis NN 53/1994 • (3) Ostala pitanja u svezi postupka s neisporučivim pošiljkama uređuju se Pravilnikom o uslugama.
Propis NN 53/1994 • (1) Za nađene stvari u poslovnim prostorijama HPT-a u koje je zabranjen pristup korisnicima usluga, poštanskom kovćežiću ili poštanskim prijevoznim sredstvima, kao što su kola, kolica, vagoni putujućih pošta, auto-putujuće pošte i dr., nalaznik nema pravo na naknadu.
Propis NN 53/1994 • (2) Nađena stvar za koju se nedvojbeno utvrdi iz koje poštanske pošiljke potjeće. stavit će se u tu pošiljku.
Propis NN 53/1994 • (3) Ako se ne može utvrditi iz koje je pošiljke nađena stvar ispala, nađenu stvar će HPT čuvati tri mjeseca od dana kada je stvar nađena.
Propis NN 53/1994 • (4) Ostala pitanja u svezi postupka s nađenim stvarima uređuju se Pravilnikom o uslugama.
Propis NN 53/1994 • (1) Nazdor nad provedbom ovoga Zakona propisa donesenih na temelju ovoga Zakona, međunarodnih propisa koji obvezuju Republiku Hrvatsku i odnose se na poštanski promet i obavljanje poštanskih usluga obavlja Ministarstvo.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 77/99, Broj 125/09, Broj 10/92, Broj 50/99, Broj 57/05, Broj 43/98


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled