PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 32/1994 • 8. "Vozni put" je dio pruge po kojem će se obaviti vožnja vlaka. Za vlak koji se zaustavlja, vozni put obuhvaća i put proklizavanja, osim kod ulaska na slijepi ili zauzeti kolosijek;
NN 32/1994 • 9. "Put proklizavanja" (put prelijetanja ili pretrčavanja) je dio pruge iza signala odnosno međika kod kojeg se vlak mora najkasnije zaustaviti, a na kojemu nisu istovremeno dopuštene druge vožnje i koji mora biti slobodan;
NN 32/1994 • 10. "Manevarsko kretanje" je svako pokretanje ili vožnja željezničkih vozila koja nepredstavlja vožnju vlaka. Svako pokretanje zaustavljenog vlaka, koje ne predstavlja nastavak vožnje smatra se manevarskim kretanjem;
NN 32/1994 • 11."Vodeće vozilo" je vučno vozilo odnosno upravljačko vozilo (upravljački vagon) na čelu vlaka iz kojeg se upravlja pogonom i kočenjem vlaka;
NN 32/1994 • 12. "Izravno upravljanje" je istovremeno upravljanje pogonom i kočnicama vodećeg vozila i nezaposjednutog vučnog vozila putem upravljačkih uređaja vodećeg vozila;
NN 32/1994 • 13. "Jednokolosiječni promet" je izmjenični promet vlakova suprotnog smjera po istom kolosijeku:
NN 32/1994 • Vlakovi prema ovom pravilniku mogu biti vlakovi za prijevoz putnika, vlakovi za prijevoz stvari (u daljnjem tektu "teretni vlakovi"), vlakovi za željezničke potrebe (u daljnjem tekstu "službeni vlakovi") i vlakovi za pružanje pomoći (u daljnjem tekstu "pomoćni vlakovi"). Vlakovi za potrebe oružanih snaga i vlakovi za prijevoz praznih putničkih garnitura, prema ovom pravilniku smatraju se teretnim vlakovima.
NN 32/1994 • Vlak u prometu mora biti označen na čelnoj strani noću, a na svojem kraju danju i noću, propisanim signalima. Na čelnoj strani, ako je vidljivost smanjena (magla, padanje snijega i sl.), vlak mora biti označen signalima i danju.
NN 32/1994 • U vlak se smiju uvrstiti samo željeznička vozila (u daljnjem tekstu "vozila") koja glede sigurnosti prometa udovoljavaju propisanim tehničkim uvjetima i propisima o održavanju tih vozila i koja, prazna ili s teretom. ne prekoračuju dopuštenu osovinsku masu, masu po duljinskm metru i profil vozila za željezničku prugu (u daljnjem tekstu "pruga"), osim ako se prevoze sukladno posebnim uvjetima prijevoza (izvanredne pošiljke).
NN 32/1994 • Lokomotive i ostala pojedinačna vozila, koja prekoračuju dopuštenu osovinsku masu ili masu po duljinskom metru pruge, ne smatraju se izvanrednim pošiljkama ako to prekoračenje nije veće od dopuštenoga za ta vozila. Željeznice, ovisno o svojstvima vozila i pruge, određuju vrstu, broj i raspored takvih vozila u vlaku i dopušteno prekoračenje osovinske mase i mase po duljinskom metru za ta vozila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 32/1994 • Vozila natovarena opasnim tvarima, koja su kao takva obilježena, moraju se uvršćivati u vlak sukladno propisima o prijevozu tih stvari. Vozila medusobno spojena samo teretom moraju se uvršćivati u zadnji dio vlaka.
NN 32/1994 • U vlakove za prijevoz putnika ne smiju se uvršćivati vozila natovarena opasnim tvarima.
NN 32/1994 • Vozila natovarena dugačkim teretom (cijevi, šipke, grede, tračnice i sl.), koji po duljini ili visini prelazi čelne strane vozila, ne smiju se u vlak uvršćivati do vozila s putnicimama.
NN 32/1994 • Vlakovi ne smiju biti dulji nego što dopušta sustav kočenja, uređaji za kvačenje vozila i odbojnici na vozilima.
NN 32/1994 • Vlakovi za prijevoz putnika smiju biti dulji od postojećih perona, odnosno prikladno uređenih površina samo ako se sigurnost putnika osigura propisanim mjerama. Nedostajuća duljina postojećih perona može biti nadoknađena uređenom površinom.
NN 32/1994 • Vlak mora biti kočen kočnicama u neprekinutom (produžnom) sustavu kočenja, tako da se kočnicama u svim vozilima istovremeno upravlja iz vodećeg vozila, a koje se mogu staviti u djelovanje i s pojedinih vozila u vlak, odnosno koje djeluje automatski kad se vlak raskine (u daljnjem tekstu "automatske kočnice").
NN 32/1994 • Kod svakog vlaka mora se osigurati toliko ispravnih djelatnih automatshih kočnica, da od ukupne mase vlaka bude kočen najmanje onaj dio koji je potreban da se vlak može zaustaviti na duljini propisanog zaustavnog puta koji odgovara propisanom postotku kočenja ( potrebna kočna masa).
NN 32/1994 • Postoci kočenja određuju se ovisno o duljini zaustavnog puta, nagibu kolosijeka, vrsti automatskih kočnica ipropisanoj brzini vlaka. Postoci kočenja moraju bit ispisani u tablicama.
NN 32/1994 • Zaustavni putevi, ovisno o mjestu ugradnje signala u organizaciji prometa, određuju se za svaku prugu odnosno dionicu, i ne smiju biti dulji od 1500 m, osim za vlakove koji su brzinski vođeni.
NN 32/1994 • Vučna vozila u pogonu i zadnje vozilo u vlaku guranih vlakova i prvo vozilo u smjeru guranja, moraju imati ispravnu i djelatnu automatsku kočnicu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 156/08, Broj 23/94,
Broj 49/93, Broj 6/04,
Broj 127/05, Broj 109/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE