PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 32/1994 • U teretnom vlaku, iza zadnjeg vozila s ispravnom i djelatnom automatskom kočnicom, može biti samo jedno vozilo bez takve kočnice, osim vučnih vozila, vozila natovarenih opasnim tvarima ili zaposjednutih osobama, a sigurnost prometa mora se osigurati propisanim mjerama.
NN 32/1994 • Prije polaska vlaka iz polaznog kolodvora odnosno polaznog mjesta mora se obaviti pokus svih automatskih kočnica u vlaku. Pokus automatskih kočnica mora se obaviti i:
NN 32/1994 • 1. kod svake promjene upravljačkog mjesta s kojeg se upravlja kočenjem vlaka,
NN 32/1994 • 3. kod svakog razdvajanja vlaka, osim kada se vozila na kraju vlaka samo otkvačuju,
NN 32/1994 • 4. kod svake promjene strojovođe koji upravlja kočenjem vlaka, osim ako se međusobna primopredaja obavlja izravno na vodećem vozilu. Pokus automatskih kočnica iz stavka 2. ovog članka mora se obaviti na vozilima gdje se može utvrditi da su sve ispravne automatske kočnice u vlaku i djelatne. Ako se vozila dodaju u vlak, pokus automatskih kočnica mora se obaviti i na tim vozilima.
NN 32/1994 • Pokusom automatskih kočnica provjerava se i utvrđuje da li su automatske kočnice u vlaku ispravne i djelatne. Obavljeni pokus kočnica mora se evidentirati.
NN 32/1994 • Polazak vlaka smije se dopustiti samo kada je pokusom automatskih kočnica, kojima se osigurava potrebna kočna masa vlaka, utvrđeno da su ispravne i djelatne.
NN 32/1994 • Na dvokolosiječnim prugama vlakovi moraju u pravilu voziti desnim kolosijekom u smjeru vožnje.
NN 32/1994 • Vožnja vlakova lijevim kolosijekom u smjeru vožnje na dvokolosiječnim prugama smatra se, prema ovom pravilniku, jednokolosiječnim prometom.
NN 32/1994 • Uzastopni vlakovi smiju po istom kolosijeku slijediti samo u razmaku prostornih odsjeka (kolodvorski, odjavni ili blokovni). U istom prostornom odsjeku i na istom kolosijeku smije se istovremeno nalaziti samo jedan vlak.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 32/1994 • Ulazak vlaka u kolodvor, izlazak iz kolodvora ili ulazak u prostorni odsjek smije se dopustiti samo kad se utvrdi da je za taj vlak osiguran slobodni vozni put za sigurnu vožnju (u daljnjem tekstu "osiguran vozni put"), a izlazak iz kolodvora pri jednokolosiječnom prometu i kada se utvrdi da po istom kolosijeku već nije otpremljen drugi vlak ili vozilo iz suprotnog smjera.
NN 32/1994 • Vozni put mora biti osiguran od mogućih opasnih vožnji s čela, bočno i od sustizanja.
NN 32/1994 • U kolodvoru vlakovi smiju voziti samo po glavnim kolosijecima. Po ostalim kolosijecima u kolodvoru vlakovi smiju voziti samo iznimno, a sigurnost prometa mora se osigurati propisanim mjerama.
NN 32/1994 • Pravilan i ispravan položaj skretnica u voznom putu, ako nisu u tehničkoj ovisnosti s glavnim signalirna ili je ta ovisnost privremeno isključena, mora za vožnju vlaka preko skretnice uz jezičak biti tehnički osiguran.
NN 32/1994 • Da je vozni put osiguran utvrđuje se signalno-sigurnosnim uređajem ili vizuelno. Ako se zbog neispravnosti signalno-sigurnosnih uredaja ne može utvrditi da je vozni put osiguran, a i kad završava na slijepom ili zauzetom kolosijeku, vlakovi smiju voziti samo ako se sigurnost prometa osigura propisanim mjerama ili signalima. Ako nije osiguran put proklizavanja, mora se postupiti kao da vozni put završava na zauzetom kolosijeku.
NN 32/1994 • Vozni putovi ne smiju se medusobno sjeći, dodirivati ili preklapati, osim putova proklizavanja.
NN 32/1994 • Duljina puta proklizavanja određuje se ovisno o najvećoj dopuštenoj brzini na mjestu početka puta proklizavanja i ne smije biti kraća od 50 m.
NN 32/1994 • Ulaznim, izlaznim i prostornim signalima mora se zabraniti vožnja kad se ne očekuje vlak, osim prostornih signala automatskog pružnog bloka.
NN 32/1994 • Vožnja svakog vlaka ili vozila mora biti najavljena čuvarima cestovnih ili pješačkih prijelaza. Čuvari prijelaza, koji ne upravljaju glavnim signalima kojima je prijelaz zaštićen, moraju primljenu najavu potvrditi.
NN 32/1994 • Ako putnici u kolodvorima. ili stajalištima dvokolosiječnih odnosno zajedničkim stajalištima usporednih pruga, moraju radi ulaska u vlak odnosno izlaska iz vlaka prelaziti preko kolosijeka, po tim kolosijecima se prilikom dolaska, zadržavanja i odlaska vlaka za prijevoz putnika ne smiju obavljati nikakve vožnje, osim ako se sigurnost putnika osigura propisanim mjerama.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 130/99, Broj 73/08,
Broj 73/91, Broj 6/06,
Broj 125/97, Broj 99/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE