PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 32/1994

• O svim iznimnim prilikama i postupcima, o kojima ovisi sigurnost prometa (smanjivanje brzine, iznimno zaustavljanje, ulazak na zauzeti kolosijek, neispravnost odnosno neuporabivost signala ili uredaja za osiguravanje prometa na prijelazima preko pruge i sl.), strojovođa mora biti obaviješten posebnim nalogom ili signalima.


Propis NN 32/1994

• Posebni nalozi moraju se u pravilu davati u pisanom obliku. Posebni nalozi mogu se davati i telekomunikacijskim uredajima sa memoriranjem (registriranjem) ili u prisutnosti svjedoka. Sadržaj posebnih naloga datih telekomunikacijskim uređajima mora se prilikom predaje i prijema evidentirati.


Propis NN 32/1994

• Ako je od predsignala dopuštena brzina veća od 50 km/h, a vožnja ograničenom brzinom preko skretnica nije predsignalizirana, ili nije propisana voznim redom odnosno posebnim nalogom, glavnim signalom smije se dopustiti vožnja ograničenom brzinom samo kad se vlak ispred toga signala zaustavio. Ako se vlak u kolodvoru mora zaustaviti, a zaustavljanje nije odredeno voznim redom ili posebnim nalogom, vlak se prethodno mora zaustaviti ulaznim signalom, osim kada se vlak zaustavlja izlaznim signalom koji je predsignaliziran.


Propis NN 32/1994

• Vozila koja ne voze kao vlak (pružna vozila), smiju izmedu kolodvora voziti samo ako u tom kolodvorskom prostornom odsjeku na istom kolosijeku nema vlaka. Vožnjom tih vozila ne smije se ugrožavati sigurnost prometa i ometati vožnja vlakova.


Propis NN 32/1994
• Sigurnost prometa prigodom vožnji pružnih vozila mora se osigurati propisanim mjerama.

Propis NN 32/1994
• Na kolosijeku koji je isključen iz uporabe smiju voziti samo službeni vlakovi odnosno vozila za potrebe izvođenja radova, a sigurnost prometa mora se osigurati propisanim mjerama.

Propis NN 32/1994 • Vožnja pomoćnog vlaka odnosno pomoćnog vučnog vozila, u kolodvorskom prostornom odsjeku u kojem se zaustavljenom vlaku pruža pomoć, smije se dopustiti samo ako se sigurnost prometa osigura propisanim mjerama.
Propis NN 32/1994 • Na cestovnim i pješačkim prijelazima sa uređajima za osiguravanje prijelaza, sigurnost prometa mora se tim uređajima osigurati za vrijeme vožnje svakog vlaka ili vozila preko tih prijelaza.
Propis NN 32/1994 • 1. ako uređaji za osiguravanje prijelaza nisu ispravni, a prijelaz nije zaposjednut čuvarom prijelaza.
Propis NN 32/1994 • 2. ako prijelazi sa uređajima kojima upravljaju čuvari prijelaza nisu zaposjednuti,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 32/1994 • 3. ako vožnja nije mogla biti najavljena čuvarima prijelaza, ili ako najava vožnje nije potvrđena.
Propis NN 32/1994 • Vožnja preko prijelaza iz stavka 1. ovog članka smije se nastaviti samo kad su sudionici u cestovnom prometu zvučnim signalom upozoreni na nailazak vlaka odnosno vozila i kad ne prelaze preko kolosijeka. Brzina vlaka odnosno vozila, sve dok čelo prvog vozila ne prijeđe preko prijelaza, ne smije biti veća od 10 km/h.
Propis NN 32/1994 • Čuvari koji zaposjedaju prijelaze na kojima uređaji za osiguravanje prijelaza nisu ispravni, moraju prije nailaska vlaka ili vozila zaustavljati sudionike u cestovnom prometu sve dok čelo prvog vozila ne prijeđe preko prijelaza.
Propis NN 32/1994 • Za svaki vlak mora biti određena brzina kojom smije voziti.
Propis NN 32/1994 • Brzina kojom vlak smije najbrže voziti (u daljnjem tekstu "najveća dopuštena brzina") utvrđuje se ovisno o:
Propis NN 32/1994 • 1. za vlakove za prijevoz putnika, ako su željeznička pruga i vodeće vozilo opremljeni djelatnim autostop urđajima, uređajima za brzinsko vođenje vlaka i radio-dispečerskim uredajima - 250 km/h,
Propis NN 32/1994 • 2. za vlakove za prijevoz putnika, ako su željeznička pruga i vodeće vozilo opremljeni djelatnim autostop uređajima - 160 km/h, a bez autostop uređaja - 100 km/h.
Propis NN 32/1994 • 3. za teretne vlakove, ako su željeznička pruga i vodeće vozilo opremljeni djelatnim autostop uređajima - 120 km/h, a bez autostop uređaja - 100 km/h,
Propis NN 32/1994 • 4. za vlakove s parnom lokomotivom na čelu vlaka s tenderom naprijed, ako tender ima okretna postolja - 60 km/h, a bez okretnih postolja - 50 km/h,
Propis NN 32/1994 • 5. za vlakove kod kojih se pogonskim uredajima vučnog vozila upravlja iz zadnje upravljačnice, a prednja upravljačnica je zaposjednuta strojovođom koji može upravljati kočenjem vlaka - 50 km/h, a ako izmedu upravljačnica postoji i stalna govorna veza - 100 km/h,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 117/00, Broj 6/91, Broj 46/97, Broj 76/07, Broj 64/09, Broj 33/91


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled