PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 32/1994 • 6. za vlakove koji se potiskuju, ako je potiskivalica zakvačena za vlak - 80 km/h, a ako nije zakvaćena - 60 km/h,
NN 32/1994 • 7. za gurane vlakove - 30 km/h, a na cestovnim ili pješaćkim prijelazima koji nisu osigurani uređajima za osiguravanje prijelaza - 10 km/h.
NN 32/1994 • Najveća dopuštena brzina na kolosijeku u vodoranom luku određuje se ovisno o polumjeru luka, izvedenog u nadvišenju vanjske tračnice, vrsti prometa, konstrukciji svojstvima vozila, te teretu i njegovu osiguravanju na vozilu.
NN 32/1994 • Na prugama opremljenim autostop ili radio-dispečerskim uređajima, neovisno o najvećoj dopuštenoj brzini vlaka, autostop odnosno radiodispečerski uređaj vodećeg vozila, ako je tim uređajem opremljeno, mora biti djelatan.
NN 32/1994 • Ministar pomorstva, prometa i veza može, ovisno o gustini prometa, vrsti vlakova i drugim sigurnosnim razlozima, propisati da na pojedinim prugama odnosno dionicama opremljenim autostop uređajem, neovisno o najvećoj dopuštenoj brzini, smiju voziti samo vodeća vozila sa djlatnim autostop uređajem.
NN 32/1994 • Kod pokusnih vožnji može se odstupiti od najvećih dopuštenih brzina propisanih ovim pravilnikom, a sigurnost prometa mora se osigurati propisanim mjerama. Vlakovima kojima se obavljaju pokusne vožnje ne smiju se prevoziti putnici i opasne tvari.
NN 32/1994 • Vlak se može potiskivati zakvaćenim ili nezakvaćenim vozilom (u daljnjem tekstu "potiskivalica"). Automatska kočnica zakvačene potiskivalice mora biti spojena s automatskim kočnicama vlaka.
NN 32/1994 • Vlak se smije potiskivati s najviše dvije potiskivalice. Potiskivalice moraju biti međusobno zakvačene.
NN 32/1994 • Na kolosijeku u padu, a i kad se vlak potiskuje do susjednog kolodvora i dalje, potiskivalica mora biti zakvačena za vlak. Nezakvačena potiskivalica se za vrijeme potiskivanja smatra sastavnim dijelom vlaka.
NN 32/1994 • Vlakovi sa vozilima medusobno spojenim samo tom ne smiju se potiskivati.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 32/1994 • Zaposjedanje vučnih vozila i vlakova određuje se ovisno o svojstvima željezničke pruge, konstrukcijskim i i eksploatacijskim svojstvima vučnog vozila i prometno-transportnim potrebama kod vlaka.
NN 32/1994 • Vučna vozila u pogonu moraju za vrijeme vožnje biti zaposjednuta strojovođom, osim kojima se izravno upravlja. Manevarska vučna vozila u kolodvorima i na industrijskim kolosijecima mogu biti zaposjednuta strojovođom manevre. Strojovođa se kod vučnih vozila s dvije upravljačnice mora za vrijeme vožnje nalaziti u prednjoj upravljačnici, osim kod manevarskih kretanja.
NN 32/1994 • U zaposjednutoj upravljačnici vučnog vozila upravljačkog vagona, osim općim aktom željeznice ovlaštenih osoba, ne smiju se bez posebne dozvole željeznice voziti druge osobe.
NN 32/1994 • Vlak mora biti zaposjednut s najmanje jednim vlakopratiteljem. Bez vlakopratitelja, ako je vodeće vozilo zaposjednuto strojovođom i pomoćnikom strojovođe, a samo sa strojovođom ako su željeznička pruga i vodeće vozilo opremljeni djelatnim radio-dispečerskim uredajima, mogu voziti :
NN 32/1994 • 1. vlakovi za prijevoz putnika, ako je otvaranje i zatvaranje vrata uskladeno s izmjenom putnika, i ako strojovođa vodećeg vozila može prije polaska vlaka putem odgovarajućih pokazivača utvrditi da su vrata za ulazak odnosno izlazak putnika zatvorena,
NN 32/1994 • 2. teretni vlakovi, osim vlakova za potrebe oružanih snaga.
NN 32/1994 • Kod vlakova bez vlakopratitelja, poslove vlakopratitelja koji se odnose na sigurnost prometa obavlja pomoćnik strojovođe odnosno strojovoda.
NN 32/1994 • Prvo vozilo guranog vlaka mora biti zaposjednuto vlakopratiteljem koji mora imati signalna ili druga sredstva za sporazumijevanje sa strojovođom i za upozoravanje sudionika u cestovnom prometu o nailasku vlaka na prijelaze koji nisu osigurani uredajima.
NN 32/1994 • Vožnlom vlaka mora se upravljati iz vodećeg vozila, osim kod guranih vlakova.
NN 32/1994 • Vožnja vlaka mora se obavljati prema voznom redu, signalima, signalnim oznakama i posebnim nalozima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 147/08, Broj 115/06,
Broj 91/94, Broj 84/94,
Broj 6/91, Broj 45/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE