PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 32/1994 • Nastavni plan i program i organizaciju pedagoško-psihološkog obrazovanja nastavnika koji izvode nastvu predmeta iz članka 2. ovoga pravilnika utvrđuje odgovarajući nastavnički fakultet.
NN 32/1994 • Nastavni plan i program i organizaciju pedagoško-psihološkog obrazovanja nastavnika koji izvode strukovne predmete u srednjim školama utvrđuje Ministarstvo kulture i prosvjete.
NN 32/1994 • Što se smatra potrebnom stručnom spremom nastavnika u pojedinačnim slučajevima koji nisu propisani ovim pravilnikom (promjena naziva predmeta, stručnog naziva ili promjena nastavnog plana i programa i dr.) utvrđuje Ministarstvo kulture i prosvjete.
NN 32/1994 • Osobe koje su stekle stručnu spremu nastavnika srednje škole izvan teritorija Republike Hrvatske mogu biti izabrane za nastavnika srednje škole ako Ministarstvo kulture i prosvjete utvrdi da glede potrebne stručne spreme ispunjavaju uvjete utvrđene ovim pravilnikom.
NN 32/1994 • Stupanjem na snagu ovoga pravilnika prestaje važiti Pravilnik o vrsti stručne spreme i pedagoško-psihološkom obrazovanju nastavnika, odgajatelja, stručnog suradnika i suradnika u nastavnoj organizaciji usmjerenog obrazovanja ("Narodne novine", broj 26/84, 32/86. i 12/87.).
NN 32/1994 • Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 32/1994 • Na temelju članka 32. stavka 2. Zakona o sigurnosti u željezničkom prometu ("Narodne novine", broj 77/92 i 26/83), ministar pomorstva, prometa i veza donosi
NN 32/1994 • O NAČINU I UVJETIMA ZA OBAVLJANJE SIGURNOG TIJEKA ŽELJEZNIČKOG PROMETA
NN 32/1994 • Ovim pravilnikom utvrđuju se način i uvjeti za obavIjanje sigurnog tijeka željezničkog prometa.
NN 32/1994 • Odredbe ovog pravilnika odnose se na željeznički promet što ga obavljaju "Hrvatske željeznice" ili treće osobe koje su pravo obavljanja željezničkog prometa stekle sukladno zakonu (u daljnjem tekstu "željeznice"). Odredbe ovog pravilnika odgovarajuće se primjenjuju i na željeznički promet što ga željeznice, ili industrijske željeznice, obavljaju na industrijskim kolosijecima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 32/1994 • Odredbe ovog pravilnika propisane za teretne vlakove odnose se i na službene i pomoćne vlakove, ako pojedinim odredbama ovog pravilnika nije drugačije određeno.
NN 32/1994 • Željeznice općim aktima odnosno uputama detaljnije razrađuju provedbu ovog pravilnika, određuju postotke kočenja, duljinu zaustavnog puta i puta proklizavanja, zaposjedanje vučnih vozila i vlakova, ovlaštene osobe koje se mogu voziti u upravljačnici vučnog vozila, i propisuju mjere sigurnosti prometa za primjenu pojedinih odredaba ovog pravilnika.
NN 32/1994 • Željeznički promet mora se obavljati sukladno ovom pravilniku, općim aktima odnosno uputama kojima se detaljnije razrađuje njegova provedba i prema drugim propisima koji se odnose na obavljanje željezničkog prometa.
NN 32/1994 • 1. "Vlak" je na propisani način sastavljeni i spojeni niz željezničkih vozila s jednim ili više vučnih vozila. ili samo vučno vozilo. Vlak može biti i željezničko vozilo, s vlastitim pogonom, za posebne namjene:
NN 32/1994 • 2. "Gurani vlak" je vlak kod kojeg vučno vozilo nije na čelu vlaka, ili se tim vozilom ne upravlja s čela vlaka;
NN 32/1994 • 3. "Potiskivani vlak" je vlak s vučnim vozilom na čelu vlaka i kad neko drugo vučno vozilo, kojim se ne upravlja s čela vlaka, potiskuje vlak na njegovu kraju;
NN 32/1994 • 4. "Propisana brzina vlaka" je brzina propisana voznim redom, posebnim nalogom ili signalima na pruzi.
NN 32/1994 • 5. "Slijepi kolosijek" je kolosijek vezan skretnicom sa susjednim kolosijekom samo s jedne strane, a koji završava grudobranom;
NN 32/1994 • 6. "Postotak kočenja" je postotni odnos kočne mase i ukupne mase vlaka. kojim se mora osigurati sigurno zaustavljanje vlaka unutar duljine propisanog zaustavnog puta;
NN 32/1994 • 7. "Zaustavni put" je dio pruge koji vlak prođe od trenutka aktiviranja upravljačkog uređaja za kočenje do zaustavljanja;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 136/03, Broj 36/97,
Broj 60/92, Broj 90/92,
Broj 88/02, Broj 197/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE