PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 111/2004 • b) Dekaokto d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu (udjel od 100 posto) – nije aktivno.
NN 111/2004 • c) Audiofon – EPH d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu (udjel od 50 posto) – bavi se telekomunikacijskim uslugama (ne radio i televizija).
NN 111/2004 • d) Kiosk d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu (udjel od 100 posto) – bavi se trgovinom (npr. pretplata na tiskovine koncerna EPH).
NN 111/2004 • Poduzetnik SD je nakladnik općeinformativnog dnevnika »Slobodna Dalmacija«. Taj je poduzetnik jedno od društava koncerna kojem pripadaju i sljedeći poduzetnici u kojima SD ima udjele:
NN 111/2004 • a) Slobodna Dalmacija – Trgovina d.o.o., sa sjedištem u Splitu (udjel od 50 posto). Bavi se distribucijom tiska na razini veleprodaje i maloprodaje na vlastitim prodajnim mjestima. Preostali udjel od 50 posto u tom poduzetniku drži poduzetnik Tisak d.d., koji se također bavi distribucijom tiska na razini veleprodaje i maloprodaje na vlastitim prodajnim mjestima.
NN 111/2004 • b) Radio Dalmacija d.o.o. (udjel od 25 posto) – nakladnik elektroničkog medija koji se bavi djelatnošću radija.
NN 111/2004 • Poduzetnik SD u svom poslovnom sustavu ima vlastitu rotaciju i vlastitu grafičku tiskaru.
NN 111/2004 • Pravni oblik predmetne koncentracije je stjecanje kontrole ili prevladavajućeg utjecaja poduzetnika EPH, stjecanjem većine dionica i stjecanjem većine prava glasa u poduzetniku SD.
NN 111/2004 • Pravni temelj koncentracije bit će Ugovor o prodaji dionica Slobodna Dalmacija d.d., Split, koji bi EPH trebao sklopiti s Hrvatskim fondom za privatizaciju (u daljnjem tekstu: HFP). Prijedlog tog ugovora sastavni je dio ponudbene dokumentacije koju je poduzetnik EPH dostavio na natječaj za prodaju rečenih dionica koji je raspisao HFP.
NN 111/2004 • Tim ugovorom poduzetnik EPH kupuje 34,73 posto dionica SD iz portfelja HFP, te preuzima obvezu povećanja temeljnog kapitala poduzetnika SD, čime će steći dionice koje čine ukupno 70 posto temeljnog kapitala SD.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 111/2004 • S obzirom da su oba sudionika koncentracije poduzetnici koji djeluju na tržištu naklade i distribucije tiska, na ocjenu ove koncentracije poduzetnika primjenjuju se odredbe Zakona o medijima (u daljnjem tekstu: ZoM).
NN 111/2004 • Prema odredbi članka 36. stavka 2. ZoM, obveza podnošenja prijave koncentracije za nakladnike, odnosno sudionike koncentracija poduzetnika na tržištu medija, nastaje neovisno o tome jesu li ispunjeni kriteriji ostvarenog ukupnog prihoda sudionika koncentracije (tzv. threshold) utvrđeni u članku 22. stavku 4. ZZTN.
NN 111/2004 • Stoga Agencija nije utvrđivala ukupni prihod sudionika koncentracije u 2003. godini, odnosno u financijskoj godini koja prethodi godini u kojoj se koncentracija provodi.
NN 111/2004 • Prema odredbama članka 35. ZoM na nakladnike odnosno pravne osobe koje obavljaju poslove distribucije medija, kao i na druge pravne osobe koje obavljaju poslove u svezi s javnim informiranjem, primjenjuju se propisi o zaštiti tržišnog natjecanja.
NN 111/2004 • Sa stanovišta utvrđivanja mjerodavnog tržišta to bi značilo da se primjenjuju članak 7. stavak 1. ZZTN i Uredba o načinu utvrđivanja mjerodavnog tržišta (»Narodne novine«, broj 51/2004; u daljnjem tekstu: Uredba o mjerodavnom tržištu).
NN 111/2004 • Međutim, ZoM, kao posebni propis kojim se, između ostaloga, uređuje način zaštite tržišnog natjecanja na području javnog informiranja (članak 1. stavak 1. ZoM), podrazumijevajući pod tim pojmom informiranje koje se ostvaruje posredstvom medija (članak 2. ZoM), posredno sadrži neke izričite odredbe o načinu utvrđivanja mjerodavnog tržišta naklade općeinformativnih dnevnika i tržišta općeinformativnih tjednika, kojima se, u cilju ostvarivanja načela slobode, odnosno neovisnosti i pluralizma medija, isključuje primjena općih propisa o zaštiti tržišnog natjecanja.
NN 111/2004 • Konkretno, člankom 37. stavkom 1. ZoM utvrđuje se da je nedopuštena svaka koncentracija poduzetnika na tržištu naklade općeinformativnih dnevnika odnosno na tržištu općeinformativnih tjednika, kojom bi tržišni udjel sudionika konkretne koncentracije poduzetnika nakon njene provedbe prelazio 40 posto ukupno prodane naklade općeinformativnih dnevnika odnosno tjednika u Republici Hrvatskoj.
NN 111/2004 • Prema tome, ZoM neizravno utvrđuje da, u proizvodnom smislu, postoje tržište naklade općeinformativnog tiska i tržište ostalog tiska.
NN 111/2004 • Pritom se, prema članku 2. ZoM, pod tiskom podrazumijevaju novine i druga povremena izdanja koja izlaze u razmacima od najviše šest mjeseci, a u nakladi većoj od 500 primjeraka, odnosno u manjoj nakladi ako je takvo tiskano djelo namijenjeno raspačavanju.
NN 111/2004 • Pod općeinformativnim tiskom podrazumijeva se tisak koji skupno objavljuje programske sadržaje namijenjene kontinuiranom informiranju javnosti o aktualnom društvenom, osobito političkom, gospodarskom socijalnom, kulturnom životu i drugim zbivanjima u Hrvatskoj i u svijetu (članak 2. ZoM). Sukladno članku 37. stavku 1. ZoM, u djelatnosti naklade općeinformativnog tiska postoje samo dva mjerodavna tržišta: tržište općeinformativnih dnevnika i tržište općeinformativnih tjednika. Iz iste odredbe posebnog zakona proizlazi da je tržište općeinformativnog tiska utvrđeno isključivo kao područje cijele Republike Hrvatske.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 10/90, Broj 80/01,
Broj 5/93, Broj 150/05,
Broj 30/09, Broj 127/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE