PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 90/1996 • Bombonski proizvodi mogu se aromatizirati dopuštenim prehrambenim prirodnim aromama, prirodno identičnim ili umjetnim aromama, ili njihovim mješavinama i bojiti prirodnim ili umjetnim bojama.
NN 90/1996 • Količina boje ne smije biti veća od 0,3%, osim za draže bombone i draže žvakaću gumu, kod kojih količina boje ne smije biti veća od 0,1%, računano na masu proizvoda.
NN 90/1996 • Količina arome ne smije biti veća od 3% računano na masu proizvoda.
NN 90/1996 • Količina suhe tvari ekstrakta ljekovitog bilja ne smije biti veća od 5%, računano na masu proizvoda.
NN 90/1996 • U proizvodnji bombonskih proizvoda može se kao sredstvo za konzerviranje upotrijebiti 0,15% sorbinske kiseline odnosno odgovarajućih količina natrijeve, kalijeve i kalcijeve soli sorbinske kiseline.
NN 90/1996 • U proizvodnji bombonskih proizvoda za održavanje svježine mogu se upotrijebiti sorbitol, glicerin i invertaza.
NN 90/1996 • Bombonskim proizvodima mogu se dodati emulgatori u ukupnoj količini do 0,3%.
NN 90/1996 • Za postizanje okusa, u proizvodnji bombonskih proizvoda mogu se upotrijebiti: vinska, limunska, jabučna, octena, askorbinska i mliječna kiselina te njihove odgovarajuće soli.
NN 90/1996 • Za postizanje površinskog sjaja draže bombona i draže žvakaće gume mogu se upotrijebiti sredstva na bazi parafina, voskova, šelaka, jestive masti i talka te njihove mješavine.
NN 90/1996 • Šećeri koji se, prema odredbama ovog pravilnika, upotrebljavaju u proizvodnji bombonskih proizvoda jesu: saharoza, dekstroza (bezvodna ili monohidratna), invertni šećer, škrobni sirupi, fruktoza i laktoza.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 90/1996 • Šećeri uneseni s prirodnim sirovinama ne uračunavaju se u ukupne šećere u proizvodu.
NN 90/1996 • U proizvodnji bombonskih proizvoda, kao zamjena za šećere iz stavka 1. ovog članka, mogu se upotrijebiti sorbitol, manitol i ksilitol, izomalt, maltitol, maltitol-sirup, laktitol i polidekstroza.
NN 90/1996 • Bombonskom masom, prema ovom pravilniku, smatra se poluproizvod dobiven od šećera propisanih ovim pravilnikom, uz dodatak sredstava za postizanje izgleda, okusa i mirisa svojstvenih pojedinim vrstama bombonske mase.
NN 90/1996 • Bombonskoj masi mogu se dodavati prirodne ili umjetne boje i prirodne, prirodno identične ili umjetne arome u količinama propisanim odredbama članka 78. ovog pravilnika.
NN 90/1996 • Bombonski proizvodi koji sadrže najmanje 0,2% suhe tvari voća, a aromatizirani su prirodnim ili prirodno-identičnim aromama i obojeni prirodnim ili umjetnim bojama i bombonski proizvodi koji sadrže ekstrakte ili eterična ulja ljekovitog bilja mogu na ambalaži imati slike ili crteže upotrijebljenih prirodnih dodataka.
NN 90/1996 • Nije dopušteno proizvoditi i stavljati u promet bombonske proizvode koji sadrže:
NN 90/1996 • 5) škrob ili brašno i druge slične sirovine radi punjenja proizvoda i povećanja mase proizvoda, osim ako ovim pravilnikom nije drugačije određeno,
NN 90/1996 • Bombonski proizvodi moraju se čuvati na suhom i hladnom mjestu i ne smiju biti izloženi utjecaju sunca, vlage i velikim temperaturnim promjenama i ne smiju se držati u blizini tvari od kojih mogu upiti miris.
NN 90/1996 • Bombonski proizvodi mogu se stavljati u promet na malo u rinfuzi samo u specijaliziranim prodavaonicama, a u ostalim trgovinama na posebno izdvojenom mjestu.
NN 90/1996 • Posude iz kojih se odmjeravaju bombonski proizvodi u rinfuzi moraju imati deklaraciju iz članka 6. ovog pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 44/03, Broj 91/92,
Broj 177/04, Broj 142/04,
Broj 95/03, Broj 14/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE