PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-04-38-782 NN 38/1999

• Dakle, radi se o neprihvatljivo ekstenzivnom tumačenju odredbe članka 128. stavka 2. Ustava, kada lokalna samouprava određuje mjesta za javno okupljanje, kao ograničenje u smislu članka 16. Ustava, jer je propisivanje tih ograničenja isključiva zakonska materija. Za propisivanje takvih ograničenja aktima lokalne samouprave, prema ocjeni Suda, ne postoji ustavna osnova, i jer propisivanje ograničenja ustavnih prava prelazi okvire prava na lokalnu samoupravu koja su obuhvaćena u članku 128. stavku 2. Ustava. Time Sud ne želi reći da treba zakonom odrediti sva mjesta u Republici Hrvatskoj na kojima, u skladu s ograničenjima koja Ustav dopušta, javna okupljanja ne bi mogla biti održana, već zakon mora dati jasne i objektivne kriterije i okvire za određivanje takvih mjesta lokalnoj samoupravi. To znači da ograničenja može postaviti samo zakon, a lokalna bi samouprava, isključivo i samo kao iznimke od pravila iz članka 42. Ustava, u skladu sa zakonom, mogla odrediti mjesta na kojima se javna okupljanja ne mogu održavati, a ne kao u osporavanom Zaključku da lokalna samouprava određuje mjesta na kojima se ta okupljanja mogu održavati, bez da su za takvo određivanje postavljeni ikakvi kriteriji, pa i bez obzira što takvi kriteriji nisu propisani ni zakonom, koji bi ih i inače mogao propisati isključivo u skladu s odredbom članka 16. Ustava.


Propis NN 38/1999

• Sud naglašava svoje stajalište da, kada bi se zakonom odredili kriteriji za određivanje mjesta na kojima se mirno okupljanje i javni prosvjedi građana na određenim mjestima ne bi smjeli održavati baš zbog zaštite vrijednosti iz članka 14. Ustava, moglo bi se zakonom na lokalnu samoupravu prenijeti pravo da u skladu sa zakonskim kriterijima odredi konrektna mjesta u naselju na kojima se mirno okupljanje i javni prosvjedi građana ne bi smjeli održavati. Naime, u tako opisanom slučaju, prema stajalištu Suda, ne bi se radilo o prenošenju ovlaštenja za uređivanje isključive zakonske materije, dakle za prenošenje ovlasti za ograničavanje ustavnih prava na lokalnu samoupravu, već samo o ovlaštenju i dužnosti lokalne samouprave da u provedbi zakonom određenih kriterija odredi samo konkretna mjesta u naselju na kojima se mirno okupljanje i javni prosvjedi ne mogu održavati, jer njihovo održavanje na tako određenim mjestima ne bi bilo u skladu s ograničenjima koja je postavio zakon u smislu ovlasti iz članka 14. Ustava.


Propis NN 38/1999

• Sud ovdje posebno ističe da je svojom odlukom, broj: U-I-241/1998 od 31. ožujka 1999., ukinuo odredbu članka 3. stavka 3. Zakona o javnom okupljanju.


Propis NN 38/1999

• Konačno, Sud ocjenjuje da osporavani Zaključak nije u suglasnosti s odredbama članka 11. Konvencije za zaštitu ljudskih prava i temeljnih sloboda, koju je Republika Hrvatska potvrdila ("Narodne novine - Međunarodni ugovori", br. 18/97), i prema čijem stavku 1. svatko ima pravo na slobodu mirnog okupljanja, a prema čijem se stavku 2. ne mogu postavljati nikakva ograničenja ostvarenju tog prava, osim onih koja su propisana zakonom i koja su u demokratskom društvu nužna radi interesa državne sigurnosti ili javnog reda i mira, radi sprečavanja nereda ili zločina, radi zaštite zdravlja ili morala ili radi zaštite prava i sloboda drugih.


Propis NN 38/1999
• Nesuglasnost osporavanog Zaključka s navedenim odredbama međunarodnog prava predstavlja povredu načela vladavine prava iz članka 3. Ustava, kao temeljne vrednote ustavnog poretka Republike Hrvatske.

Propis NN 38/1999
• Stoga je, temeljem odredbe članka 22. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", br. 13/91), odlučeno kao u točki I. izreke.

Propis NN 38/1999 • Točka II. izreke temelji se na odredbama članka 20. st. 1. i 2. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Propis NN 39/1999 • Na temelju članka 12. stavka 2. Zakona o ustanovama ("Narodne novine", broj 76/93), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 22. travnja 1999. godine, donijela
Propis NN 39/1999 • O IZMJENAMA UREDBE O OSNIVANJU HRVATSKE AGENCIJE ZA PROMICANJE ULAGANJA
Propis NN 39/1999 • U Uredbi o osnivanju Hrvatske agencije za promicanje ulaganja ("Narodne novine", broj 46/96), u članku 10. stavku 1. riječi: "osam (8)" zamjenjuju se riječima: "deset (10)".
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 39/1999 • Članovi Nadzornog vijeća po položaju su: ministar gospodarstva, ministar turizma, te pomoćnici ministra vanjskih poslova, ministra financija i ministra razvitka i obnove, zaduženi za gospodarstvo.
Propis NN 39/1999 • U stavku 4. riječi: "predsjednik Vlade Republike Hrvatske" zamjenjuju se riječima: "ministar gospodarstva", a riječi: "potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske za gospodarstvo" zamjenjuju se riječima: "ministar turizma".
Propis NN 39/1999 • Ova Uredba stupa na snagu danom objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 39/1999 • Na temelju članka 7. Zakona o carinskoj tarifi ("Narodne novine", br. 49/96 i 80/96), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 22. travnja 1999. godine, donijela
Propis NN 39/1999 • O PROMJENI SVOTE CARINE PO MJERNOJ JEDINICI PRI UVOZU POJEDINIH POLJOPRIVREDNIH I PREHRAMBENIH PROIZVODA IZ DODATKA A CARINSKE TARIFE
Propis NN 39/1999 • Visina svote carine po mjernoj jedinici pri uvozu poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda iz ovih tarifnih oznaka Carinske tarife iz Dodatka A mijenja se i iznosi:
Propis NN 39/1999 • Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti sadržaj Dodatka A - Svota carine po mjernoj jedinici robe za poljoprivredne i prehrambene proizvode - unutar Carinske tarife ("Narodne novine", br. 49/96, 73/96, 81/96, 93/96, 11/97, 32/97, 51/97, 73/97, 76/97, 96/97, 101/97, 112/97, 119/97, 139/97, 142/97, 5/98, 19/98, 24/98, 34/98, 35/98, 36/98, 48/98, 71/98, 89/98, 90/98, 98/98, 120/98, 122/98, 129/98, 132/98, 140/98, 145/98, 151/98, 157/98, 163/98, 10/99 i 38/99), za tarifne oznake naveden u ovoj Odluci.
Propis NN 39/1999 • Ova Odluka stupa na snagu četvrtog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
Propis NN 39/1999 • Na temelju članka 81. stavka 1. točke 4. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi ("Narodne novine", br. 90/92, 94/93 i 117/93) i članka 30. stavka 2. Zakona o Vladi Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 101/98), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 22. travnja 1999. godine donijela
Propis NN 39/1999 • Raspušta se Općinsko vijeće Općine Gornji Kneginec, a vijećnicima Općinskog vijeća prestaje mandat.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 70/01, Broj 115/06, Broj 106/02, Broj 132/03, Broj 80/04, Broj 29/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled