PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 97/2003 • Drugim riječima, pomoć za uzdržavanje 2002. godine primalo je, 2,7% sveg stanovništva.
NN 97/2003 • Struktura korisnika trajne pomoći za uzdržavanje s obzirom na socijalno-ekonomski status. 31. prosinca 2002. godine izgledala je kako slijedi:
NN 97/2003 • Uočljiv je podatak prema kojem je među korisnicima socijalne pomoći visok udio osoba koje su radno sposobne, ali nezaposlene, što govori o nezaposlenosti kao glavnom socijalnom problemu.
NN 97/2003 • Ukupno je u sustavu socijalne pomoći i socijalne skrbi 2002. godine bilo zaposleno 8.603,5 osobe. Najviše ih je radilo u domovima za starije i nemoćne osobe (4.037,5), zatim u centrima za socijalnu skrb (1.890) te u domovima za tjelesno i mentalno oštećene osobe (1.685,5).
NN 97/2003 • Broj i struktura institucija u sustavu socijalne skrbi u 2002. godini bila je sljedeća: 79 centara za socijalnu skrb s 25 podružnica, 111 domova socijalne skrbi s 18.546 korisnika. Od toga je bilo 14 domova za djecu i mladež s 1.104 korisnika, 11 domova za resocijalizaciju s 1.117 korisnika, 24 doma za rehabilitaciju s 2.881 korisnika, 62 doma za odrasle i starije osobe s 13.444 korisnika te 82 centra za pomoć i njegu u kojima nije preciziran broj korisnika.
NN 97/2003 • PRAVCI BUDUĆEG RAZVITKA SUSTAVA SOCIJALNE POMOĆI I SOCIJALNE SKRBI
NN 97/2003 • * netransparentnost; manjkava informacijska i znanstvena podloga o socijalnoj situaciji, odnosno o stvarnim i potencijalnim korisnicima te o učincima poduzetih mjera;
NN 97/2003 • * neprilagođena edukacija djelatnika sadašnjim i budućim potrebama sustava, odnosno odsustvo permanentne edukacije; manjak kvalitetnog kadra na ključnim točkama sustava koji bi bili motorna snaga i predvodnici njegove transformacije;
NN 97/2003 • * slaba informiranost potencijalnih korisnika i šire populacije o socijalnim pravima; zbog toga dolazi do nerazumijevanja, blokada i neučinkovitosti poduzetih mjera u borbi protiv siromaštva i socijalne ugroženosti;
NN 97/2003 • * nedovoljno utemeljeni i promjenjivi kriteriji za utvrđivanje, provedbu i evaluaciju različitih mjera socijalne pomoći i socijalne skrbi;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 97/2003 • * pretjerana centralizacija sustava, iz čega kao posljedica proizlazi njegova zatvorenost, rigidnost i neprilagođenost potrebama korisnika i lokalne sredine;
NN 97/2003 • * pretjerana institucionalizacija sustava kao i slaba suradnja s lokalnim tijelima, privatnim i neprofitnim sektorom;
NN 97/2003 • * nerazvijena preventivna i aktivna funkcija sustava, posebno u pogledu mjera reintegracije siromašnih i isključenih u svijet rada i u društvo.
NN 97/2003 • Polazeći od toga dugoročni su ciljevi reforme koje u strategiji razvitka sustava socijalne pomoći i socijalne skrbi treba ostvariti sljedeći:
NN 97/2003 • * socijalna pomoć i socijalna skrb utemeljena na visokim etičkim i stručnim načelima;
NN 97/2003 • * socijalna pomoć i socijalna skrb transparentna i ovisna o stanju i potrebama korisnika;
NN 97/2003 • * socijalna pomoć i socijalna skrb kao doprinos materijalnoj i psihosocijalnoj dobrobiti građana;
NN 97/2003 • * socijalna pomoć i socijalna skrb kao prvenstvena obveza i odgovornost lokalne zajednice;
NN 97/2003 • * socijalna pomoć i socijalna skrb ostvarene sa značajnim doprinosom nevladinih organizacija i socijalne okoline;
NN 97/2003 • * socijalna pomoć i socijalna skrb kao «novo» područje privatne inicijative;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 119/06, Broj 36/07,
Broj 95/03, Broj 106/93,
Broj 27/04, Broj 147/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE