PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1998-10-141-1734 NN 141/1998

• E/ECE/324 - E/ECE/TRANS/505 Rev. 1/Add. 45/Rev. 1 (Preradba 1, stupio na snagu 5. listopada 1987.)


Propis NN 141/1998

• E/ECE/324 – E/ECE/TRANS/505 Rev. 1/Add. 45/Rev. 1/Ammend. 1 (Dopuna 1, stupio na snagu 27. kolovoza 1996.)


Propis NN 141/1998

• Temeljem članka 13. stavak 2., članka 17. stavak 2. i članka 23. stavak 4. Zakona o normizaciji ("Narodne novine" broj 55/96) ravnatelj Državnog zavoda za normizaciju i mjeriteljstvo donosi


Propis NN 141/1998

• O HOMOLOGACIJI VOZILA S VIŠE OD TRI KOTAČA U POGLEDU URE?AJA ZA UPRAVLJANJE


Propis NN 141/1998
• 1. Vozila kategorija M, N i O moraju biti homologirana sukladno ovoj naredbi.

Propis NN 141/1998
• 2. Ova naredba odnosi se na uređaj za upravljanje na vozilima kategorija M, N i O.

Propis NN 141/1998 • 3. Odredbe ove naredbe ne odnose se na uređaj za upravljanje jedino s pneumatskim, električnim ili hidrauličkim prijenosnim mehanizmom, osim:
Propis NN 141/1998 • a) pomoćnog uređaja za upravljanje stražnjim kotačima (dopunsko upravljanje stražnjim kotačima) jedino s električnim ili hidrauličkim prijenosnim mehanizmom za vozila kategorije M i N
Propis NN 141/1998 • b) pomoćnog uređaja za upravljanje stražnjim kotačima jedino s hidrauličkim prijenosnim mehanizmom za vozila kategorije O.
Propis NN 141/1998 • 4.1. Uređaj za upravljanje mora osigurati lako i sigurno upravljanje vozilom do njegove najveće brzine ili kod prikolice do njene tehnički dopuštene najveće brzine. Pri ispitivanju prema točki 6 mora postojati tendencija samostalnog vraćanja u srednji položaj. Vozilo mora udovoljiti zahtjevima točke 6.2. kod motornog vozila i točke 6.3. kod prikolica. Ako je vozilo opremljeno s pomoćnim uređajem za upravljanje mora također udovoljiti zahtjevima dodatka 4 Pravilniku ECE R 79.01.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 141/1998 • 4.1.1. Kod najveće projektirane brzine vozila mora biti moguća vožnja horizontalnom ravnom cestom bez dopunskog ispravljanja upravljanja od strane vozača i bez neuobičajenih vibracija u upravljačkom uređaju. Prikolice opremljene jedino s hidrauličkim prijenosnim mehanizmom moraju također udovoljavati zahtjevima dodatka 5. Pravilniku ECE R 79.01.
Propis NN 141/1998 • 4.1.2. Mora postojati sinkronizacija kretanja između naprave za upravljanje i upravljanih kotača, osim kotača upravljanih s pomoćnim uređajem za upravljanje.
Propis NN 141/1998 • 4.2. Uređaj za upravljanje mora biti projektiran, proizveden i ugrađen tako da može nadvladati opterećenja koja se javljaju za vrijeme uobičajenog kretanja vozila ili skupa vozila. Najveći kut upravljanja ne smije biti ograničen bilo kojim dijelom prijenosnog mehanizma, osim ako za tu namjenu nije posebno konstruiran.
Propis NN 141/1998 • 4.2.1. Ako nije drugačije navedeno, smatra se u smislu ovog pravilnika, da se u uređaju za upravljanje ne može dogoditi više od jedne greške u bilo kojem vremenu i da se dvije osovine jednog podvozja izvedene kao udvojena osovina moraju promatrati kao da su jedna osovina.
Propis NN 141/1998 • 4.3. Ako prestane raditi motor ili se pokvari jedan dio uređaja za upravljanje, osim dijelova koji su navedeni u točki 4.4., uređaj za upravljanje mora uvijek udovoljavati zahtjevima točke 6.2.6. Pravilnika ECE R 79.01 kod motornog vozila i točke 6.3. Pravilnika ECE R 79.01 kod prikolica.
Propis NN 141/1998 • 4.4. U smislu ovog pravilnika upravljane kotače, napravu za upravljanje i sve mehaničke dijelove prijenosnog mehanizma ne treba smatrati lomljivima ako su dostatno dimenzionirani, lako dostupni za održavanje i sa sigurnosnim rješenjima najmanje jednakim onim koja su propisana za druge vitalne dijelove i sklopove vozila (kao npr. uređaj za kočenje). U slučaju u kojem bi kvar takvog dijela vjerojatno rezultirao gubitkom kontrole vozila, takav dio mora biti izrađen od metala ili gradiva s ekvivalentnim značajkama i ne smije biti izložen značajnoj distorziji u uobičajenoj uporabi upravljačkog sustava.
Propis NN 141/1998 • 4.5. Bilo koja greška u prijenosnom mehanizmu, osim sasvim mehaničke, mora biti jasno uočljiva za vozača; kod motornog vozila, povećanje sile upravljanja smatra se upozoravajućim signalom; kod prikolice dopušten je mehanički indikator. Kad se dogodi kvar, dopuštena je promjena srednjeg prijenosnog odnosa ako nije prekoračena sila na upravljaču navedena u točki 6.2.6. Pravilnika ECE R 79.01.
Propis NN 141/1998 • 5.1.1.2. smjer pomicanja naprave za upravljanje mora odgovarati namjeravanoj promjeni smjera vozila
Propis NN 141/1998 • 5.1.1.3. osim kod pomoćnog uređaja za upravljanje, zavisnost između kuta zakretanja upravljača i kuta upravljanja mora biti stalna i jednolika.
Propis NN 141/1998 • 5.2.1. Uređaji za namještanje geometrije upravljanja moraju biti takvi da se poslije namještanja podešavanja može uspostaviti sigurna veza između namjestivih sastavnica pomoću odgovarajućih uređaja za blokiranje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 146/05, Broj 116/93, Broj 36/06, Broj 91/96, Broj 142/06, Broj 72/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled