PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 142/2006 • Slijedom rečenoga, poduzetnik Presečki grupa d.o.o. se nalazi u vladajućem položaju na mjerodavnom tržištu javnog linijskog prijevoza putnika na teritoriju Krapinsko-zagorske županije.
NN 142/2006 • Prikaz tržišnih udjela na mjerodavnom tržištu javnog linijskog prijevoza putnika na području Krapinsko-zagorske županije prema ostvarenom ukupnom prihodu u djelatnosti Redovitog prijevoza putnika u međugradskom cestovnom prijevozu u 2005. godini
NN 142/2006 • Presečki grupa d.o.o., Krapina 60211 Redoviti prijevoz putnika u međugradskom cestovnom prijevozu(****) 100,00%
NN 142/2006 • Izvor: Registra godišnjih financijskih izvještaja Financijske Agencije za 2005.
NN 142/2006 • Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za pravni i ekonomski sustav
NN 142/2006 • Budući da je poduzetnik Presečki grupa d.o.o. jedini registriran u navedenoj osnovnoj djelatnosti na području Krapinsko-zagorske županije, ostvario je udio od 100 posto prema kriteriju ostvarenog ukupnog prihoda.
NN 142/2006 • Ostali poduzetnici iz tablice 1. su registrirani u ostalim djelatnostima, iako se bave djelatnošću javnog linijskog prijevoza putnika. Primjerice, poduzetnik Vrelej d.o.o., Klanjec, je registriran u Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti (NKD) 45211 Podizanje zgrada (visokogradnja), dok su ostali poduzetnici iz tablice 1. registrirani za srodne djelatnosti s prijevoz putnika.
NN 142/2006 • Agencija je, sukladno ovlastima iz članka 48. ZZTN, dopisima od 16. lipnja 2006. zatražila od tržišnih takmaca podatke o stanju na mjerodavnom tržištu pružanja kolodvorskih usluga na području Grada Krapine. Zapisniku s usmene rasprave, održane 21. rujna 2006., priložen je cjenik kolodvorskih usluga poduzetnika Autotransporti Kunštek Krapina, dok je na navedenoj raspravi Agencija zatražila dostavu cjenika kolodvorskih usluga poduzetnika Presečki grupa d.o.o., koji je uredno i u roku dostavljen Agenciji 28. rujna 2006.
NN 142/2006 • Usporedba cijena kolodvorskih usluga poduzetnika Presečki grupa d.o.o. (kolodvor Krapina Nova) i poduzetnika Autotransporti Kunštek Krapina (Stari kolodvor) vrsta usluge: pristajanje i otprema autobusa u unutarnjem linijskom prometu
NN 142/2006 • Izvor: cjenici poduzetnika Autotransporti Kunštek Krapina i Presečki Grupa d.o.o.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 142/2006 • Kako je prikazano u tablici 4., cijene kolodvorskih usluga poduzetnika Presečki grupa d.o.o. i Autotransporti Kunštek Krapina se razlikuju. Agencija nije uspoređivala rečene cijene budući da su kolodvori različite kategorije, za koje poduzetnici posjeduju valjane dozvole, što uključuje različite usluge i sadržaje te je razumno za pretpostaviti da kolodvor niže kategorije (u konkretnom slučaju kolodvor poduzetnika Presečki grupa d.o.o.) ima i niže cijene pružanja usluga. Navedeno potvrđuju i cijene navedene u tablici broj 3.
NN 142/2006 • I. 4. Zakonodavni okvir i mišljenje Ministarstva mora turizma, prometa i razvitka, Uprave cestovnog prometa
NN 142/2006 • Člankom 89. Zakona o prijevozu u cestovnom prometu (»Narodne novine«, broj 178/04 i 151/05; dalje: ZPCP), propisano je, da je u mjestu u kojem postoji autobusni kolodvor, prijevoznik koji obavlja linijski prijevoz, dužan koristiti se tim autobusnim kolodvorom.
NN 142/2006 • Budući da su postojale nedoumice u tumačenju navedenog članka ZPCP, Agencija je 16. lipnja 2006. zatražila i mišljenje Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka; Uprave cestovnog prometa, kao nadležnog tijela. Mišljenjem Ministarstva, zaprimljenog 27. srpnja 2006., kao i dopunom istog od 5. listopada 2006., rečeno Ministarstvo dalo je tumačenje članka 89. ZPCP, te je istaknulo da navedenim zakonom, kao niti podzakonskim aktima, nije propisano koliko autobusnih kolodvora može biti izgrađeno u jednom mjestu (gradu), jer kao i u ostalim djelatnostima, pa tako i u prijevozničkoj djelatnosti, vrijedi ustavno načelo jednakih uvjeta na tržištu za sve subjekte te sloboda tržišnog natjecanja. Navedeni zakon nije zabranio izgradnju više od jednog kolodvora u istom gradu, kao i pravo ostalih gospodarskih subjekata da pod jednakim uvjetima, u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima, obavljaju neku djelatnost.
NN 142/2006 • U mišljenju Ministarstvo je navelo da je slična situacija zabilježena na području Grada Pule početkom 2000. godine, kada su u dvogodišnjem razdoblju u funkciji bila dva autobusna kolodvora, međusobno udaljena 1.000 metara, sve do zatvaranja jednog od njih u 2003. godini. No, za razliku od predmetnog slučaja, niti jedan od prijevoznika nije zatražio izmjene voznih redova, već su, sukladno vlastitom odabiru, koristili jedan ili oba kolodvora.
NN 142/2006 • Također, Ministarstvo je u navedenoj dopuni mišljenja istaknulo da odredbe ZPCP koje se odnose na autobusni kolodvor i njegovo obvezno korištenje ne propisuju i obvezu prijevozniku na pristajanje na određenom autobusnom kolodvoru. Međusobnim sporazumom između prijevoznika i ovlaštene osobe autobusnog kolodvora dogovaraju se uvjeti korištenja autobusnog kolodvora te poduzetnik Presečki grupa d.o.o., po mišljenju Ministarstva, nije dužan stati na oba kolodvora, već ima samo, kao i ostali prijevoznici, obvezu stajanja na kolodvoru.
NN 142/2006 • Slijedom navedenoga, Ministarstvo smatra da prijevoznici, korisnici kolodvorskih usluga, imaju pravo izbora korištenja jednog od kolodvora u skladu s vlastitom poslovnom politikom.
NN 142/2006 • Budući da su postojale kontradiktorne obavijesti o udaljenosti navedenih kolodvora od centra Grada Krapine, kao i jedan od drugoga, kao i moguće nepristupačnosti za krajnjeg korisnika koje su bitna okolnosti za utvrđivanje činjeničnog stanja, Agencija je 14. srpnja 2006., u smislu članka 194. Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91 i 103/96), izvršila uviđaj u Gradu Krapini, kako bi se utvrdila stvarna udaljenost između kolodvora poduzetnika Autotransporti Kunštek Krapina i kolodvora poduzetnika Presečki grupa d.o.o.
NN 142/2006 • Agencija je utvrdila da je kolodvor poduzetnika Presečki grupa d.o.o. udaljen oko 800 metara od kolodvora poduzetnika Autotransporti Kunštek Krapina te time za istu dužinu i od centra grada, što međutim, ne predstavlja značajniju udaljenost te time i gotovo jednaku pristupačnost za krajnjeg korisnika.
NN 142/2006 • U prostorijama Agencije, u skladu s člankom 54. ZZTN, održana je 21. rujna 2006. usmena rasprava, pri čemu su stranke izjavile da ostaju kod svojih zahtjeva i dosadašnjih iskaza i dokaza.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 84/95, Broj 29/94,
Broj 113/01, Broj 33/02,
Broj 55/07, Broj 28/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE