PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/1991 • Gustoća mreže autocesta u Hrvatskoj upola je manja nego u Europi.
NN 38/1991 • S obzirom na tranzitni položaj u Europi i turističke značajke Hrvatske, mreža autocesta i suvremenih cesta morala bi biti znatno veća.
NN 38/1991 • Opsežnija izgradnja autocesta započela je u Hrvatskoj tek 1977. godine pristupanjem realizaciji projekta autoceste Ivanja Reka-Okučani. Potreba za izgradnjom autocesta u Hrvatskoj javila se u vrijeme kad je ostala cestovna mreža još nedovoljno modernizira
NN 38/1991 • Iste je godine u razini sa željezničkom prugom bilo na mreži magistralnih i regionalnih cesta 288 križanja, od čega 57 na magistralnim cestama.
NN 38/1991 • Na magistralnim cestama još je 50 starih kamenih mostova, a na regionalnim cestama 114 kamenih i 39 drvenih mostova.
NN 38/1991 • Završni sloj asfalta nije postavljen, ili je zbog lošeg održavanja znatnije oštećen, na 1166 km magistralnih (26,6%) i 4465 km regionalnih cesta (50,2%)2).
NN 38/1991 • Ovakvo je stanje cestovne mreže posljedica nedovoljnih ulaganja u razvoj i održavanje cesta i njihovog intenzivnog habanje pod velikim opterećenjima (osovinskim pritiscima) za kakva nisu građene.
NN 38/1991 • Rast prometa na cestama, pod utjecajem ukupnog gospodarskog razvoja, razvoja cestovne motorizacije, međunarodnog tranzita i turizma bio je brz. Unatoč tome, dosegnuta prosječna prometna opterećenja naše cestovne mreže još su relativno niska. Godine 1989.
NN 38/1991 • 2) Godine 1989. dogodile su se u Hrvatskoj 66. 94 prometne nesreće. Prosječan godišnji rast broja nesreća u razdoblju od 1984. do 1989. godine iznosio je 75% (izvor: Bilten o sigurnosti u cestovnom prometu 1989, RSUP, Zegreb).
NN 38/1991 • 1) Broj inozemnih gostiju porastao je od 1981. do 1888. godine s 4,3 na 5,8 milijuna (izvor: SGH 1989, Rep. zavod za statistiku, Zagreb, 1989.).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/1991 • 1) Stupanj razvijenosti cestovne motorizacije u Hrvatskoj (17 automobila/100 stanovnika) niži je od 50% oko europskog prosjeka.
NN 38/1991 • 2. DETERMINANTE, MOGUĆNOSTI I STRATEGIJA RAZVOJA CESTOVNE INFRASTRUKTURE U RAZDOBLJU OD 1991. DO 2000. GODINE
NN 38/1991 • Razvoj cestovne infrastrukture u Hrvatskoj bit će determiniran s nekoliko kapitalnih utjecajnih faktora:
NN 38/1991 • - Društveni proizvod ukupnog gospodarstva u daljnjem će razdoblju (do 2000. godine) rasti po prosječnoj stopi od 3,75%, uz jaku izvoznu orijentaciju.
NN 38/1991 • - Društveni proizvod ugostiteljstva i turizma rast će u razdoblju od 1991. do 2000. godine po stopi od oko 6%.
NN 38/1991 • - Cestovna će motorizacija rasti po prosječnoj godišnjoj stopi od 1,7%.
NN 38/1991 • U razdoblju od 1991. do 2000. godine ostvarit će se u Hrvatskoj sredstva za financiranje cesta u iznosu od 152.568,6 milijuna dinara (oko I 1.323,2 mln USD), u čemu će domaća sredstva činiti oko 93,6, a inozemni krediti oko 6,4%.
NN 38/1991 • - naknada za ceste u cijeni goriva 82.222,4 milijuna dinara (53,9%),
NN 38/1991 • - posebna naknada za upotrebu javnih cesta i objekata na cestama (cestarina) 37.508,2 milijuna dinara (24,6%),
NN 38/1991 • - godišnje naknade za upotrebu cesta što se plaćaju na cestovna motorna i priključna vozila i naknade što se plaćaju na cestovna motorna vozila s pogonom na plin 18.730,8 milijuna dinara (12,3%),
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 109/07, Broj 76/08,
Broj 33/92, Broj 33/07,
Broj 128/08, Broj 109/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE