PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 37/1991

• Zamjena iskaznica izdanih po dosadašnjim propisima izvršit će se u roku 30 dana od dana stupanja na snagu ovog pravilnika.


Propis NN 37/1991

• Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o legitimaciji sanitarnog inspektora ("Narodne novine". br. 28/82).


Propis NN 37/1991

• Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".


Propis NN 37/1991

• Obavljati nadzor nad provođenjem propisa o sanitarnoj, higijenshoj i epidemiološkoj zaštiti ljudi nad objektima, prostorijama, prostorima, djelatnostima, postrojenjima, uređajima, opremom i osobama iz članka 3. Zakona o sanitarnoj inspekciji.


Propis NN 38/1991
• Na temelju članka 6. Ustavnog zakona za provedbu Ustava Republike Hrvetske, članka 35. Poslovnika Sabora Republike Hrvatske i članka 13. stavka la) toćke 1. Zakona o javnim cestama ("Narodne novine", br. 42/90) Sabor Republike Hrvatske na sjednicama Vijeća udruženog rada, Viječa općina i Društveno-političkog vijeća 26. lipnja 199t. godine donio je

Propis NN 38/1991
• održavanja i razvoja mreže javnih cesta u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 1991. do 1995. godine s osnovnim elementima razvoja do 2000. godine

Propis NN 38/1991 • Razvoj cestovne infrastrukture u Hrvatskoj u razdoblju od 1991. do 2000. godine, radi cjelokupnog gospodarskog razvoja, traži znatna financijska ulaganja.
Propis NN 38/1991 • Sadašnji zakonski namjenski izvori ne omogućuju, ni uz radikalnu izmjenu instrumentarija financiranja, osiguranje dovoljnih sredstava. Zbog toga se i u ovom razdoblju računa s inozemnim sredstvima.
Propis NN 38/1991 • Zbog potrebe za izmjenama u sadašnjem instrumentariju financiranja javnih cesta, nacrt Prijedloga Plana održavanja i razvoj mreže javnih cesta u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 1991. do 1995. godine predviđa da se od 1. 5.1991. godine udio naknade za ceste u cijeni goriva povisi sa sadašnjih 26,5 na 34, a od 1.1. 1993. godine na 40%, izjednače cestarine za domaća i inozemna vozlla od 1.1.1992. godine, u skladu s dinamikom izgradnje povećava kilometraža autocesta pod naplatom te postupno znatnije povećavaju godišnje naknade za ceste.
Propis NN 38/1991 • U razdoblju od 1991. do 1995. godine ostvarit će se domaća sredstva (bez inozemnih kredita) u iznosu 57.4193 milijuna dinara (4.261,5 milijuna USD), te dodatna sredstva iz inozemnih kredita u iznosu 5.303,9 milijuna dinara (393,6 milijuna USD).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 38/1991 • Plan je izrađen na temelju ođekivanih sredstava, iz domaćih izvora i inezemnih kredita. Inozemna koncesijska sredstva iz međunarodnog natječaja za investiranje u iz-
Propis NN 38/1991 • gradnju i eksploataciju autocesta u Hrvatskoj, kojeg je raspisala Vlada Republike Hrvatske, povećat će realna ulaganja i ubrzati razvoj cestovne mreže Hrvatske. Na osnovi konkretnih rezultata natječaja i zaključenih ugovora utvrdit će se program koncesijskfh ulaganja u Hrvatskoj u razdoblju od 1991. do 1995. godine, kao dopuna i sastavni dio ovog srednjoročnog plana.
Propis NN 38/1991 • Srednjoročni se plan može dopunjavati i korigirati kroz godišnje planove temeljem realizacije kapitalnih utjecajnih faktora (vidi str. 3. točka 2.1.) a naročito kada je u pitanju izgradnja i realizacija izgradnje autocesta. Prednost u tome imat će one autoceste za čiju izgradnju će se osigurati sredstva i iz drugih izvora, osobito iz proračuna jedinica lokalne samouprave, udruživanjem domaćih i stranih poduzeća u dioničarska društva za izgradnju autoceste osiguravanjem koncesionih poslova i drugog.
Propis NN 38/1991 • Naročito će se voditi računa kod davanja prioriteta u izgradnji autoceste koliko je ona faktor realizacije strategije razvoja pojedirle "regije" i Republike kao cjeline, a osobito polazeći od njene funkcije bržeg povezivanja ljudi i krajeva, posebno roba, usluga i kapitala, razvoja turizma, turističkog povezivanja Republike sa zapadom, centralnom i istočnom Evropom, te uravnoteženja saobraćajne mreže u Republici:
Propis NN 38/1991 • Mrežu javnih cesta Hrvatske nakon prekategorizacije cesta izvršene početkom 1991. godine radi realnog utvrdivanja prometno-gospodarskog značaja pojedinih cesta, čini 27.356 km cesta. Od toga je 249 km (0,9%) autocesta 60 km (0,2%) poluautocesta, 4.659 km (17,0%) magistralnih, 7.590 km (27,7%) regionalnih i 14.798 km (54,1%) lokalnih cesta.
Propis NN 38/1991 • Gustoća cestovne mreže iznosi 48,4 km cesta na 100 kvadratnih kilometara površine.
Propis NN 38/1991 • Stupanj moderniziranosti cestovne mreže iznosi 75,9%. Nije moderniziraao 6.509 km javnih cesta, od čega 87 km magistralnih (1,9% MC), 921 km regionalnih (12,1% RC) 5.501 km lokalnih cesta (37,2% LC).
Propis NN 38/1991 • Gustoća i razvijenost cestovne mreže u Hrvatskoj, Jugoslaviji i Europi*
Propis NN 38/1991 • ** Stanovništvo Hrvatske proračunato je, na bazi trenda iz prethodnih goddina
Propis NN 38/1991 • U odnosu na veličinu cestovne motorizacije, gustoću naseljenosti i opću razinu društveno-ekonomske razvijenosti globalna gustoća cestovne mreže, uglavnom, zadovoljava. Problem je, međutim, zaostatak u izgradnji autocesta, nizak stupanj moderniziranosti ja
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 149/04, Broj 30/99, Broj 5/04, Broj 99/07, Broj 109/08, Broj 116/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled