PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/1991 • - naknada za ceste na inozemna cestovna motorna i priključna vozila 1.453,8 milijuna dinara (0,9%),
NN 38/1991 • Realizacija projiciranog opsega sredstava pretpostavIja realno povećanje visine svih važnijih naknada za ceste.
NN 38/1991 • Udio naknade za ceste u maloprodajnoj cijeni goriva trebao bi od 1. 5. 1991. iznositi 34, a od 1. 1. 1993. godine 40%. Realni rast sredstava proizaći će i iz porasta potrošnje goriva 1).
NN 38/1991 • Cestarine za domaća vozila treba od 1. siječnja 1992. godine izjednačiti s cestarinama za inozemna vozila. Povećanje dionica autocesta pod naplatom donijet će daljnji realni rast sredstava istog izvora. Rast prometa ocjenjuje se na 4,8 u prvom i 3.0% godi
NN 38/1991 • Godišnje naknade za upotrebu cesta što se plaćaju na cestovna motorna i priključna vozila, veći od 1992. godine povećat će se ne samo nominalno nego i realno, ovisno o mogućnostima, a od 1996. godine realno povećanje za sve kategorije vozila iznosit će ok
NN 38/1991 • Inozemni krediti i dalje će se koristiti kao dodatni izvor sredstava za investicije.
NN 38/1991 • 2) Znanstvene ošnove dugoročnog društveno-ekonomskog razvoja SR Hrvatske oko 2010. godine, Dugoročni razvoj cestovnog prometa. Institut prometnih znanosti, Zagreb, siječanj 1990.
NN 38/1991 • Za održavanje cesta od 1991. do 1995. godine osigurat će se sredstva do neophodne razine proračunatog standarda održavanja cesta, uz selektivan pristup po kategorijama cesta. Od 1996. godine osigurat će se puni standard održavanja za sve kategorije javnih
NN 38/1991 • Primarnim osiguranjem sredstava za tekuće i pojačano održavanje osigurat će se cestovna mreža od daljnjeg propadanja.
NN 38/1991 • Posebnim programom rekonstrukcije i rehabilitacije dionica ocijenjenih ocjenom stanja 4 i 51), kakvih je u proljeće 1990. godine bilo oko 2.400 km, popravit će se stanje javne cestovne mreže.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/1991 • U skladu s "Osnovnim smjernicama republičkog gospodarsko socijalnog razvoja" u politici izgradnje autocesta prioritet će se dati povezivanju unutrašnjosti s Jadranom (sjevernim i srednjim), izgradnjom transverzalnih autocesta od Karlovca prema R
NN 38/1991 • Izgradnju transverzalnih pravaca financijski podržava i Međunarodna banka za obnovu i razvoj (IBRD)1)
NN 38/1991 • Radi valorizacije jadranske orijentacije Hrvatske, nužna je postupna gradnja Jadranske autoceste, prvenstveno na najopterećenijim dionicama, te njeno povezivanje preko Trsta u europsku mrežu autocesta.
NN 38/1991 • Potrebno je nastaviti izgradnju na longitudinalnom pravcu Zagreb - Beograd, u čijem financiranju sudjeluje Evropska investicijska banka 2).
NN 38/1991 • Uz korištenje inozemnih kredita i strana zajednička ulaganja (koncesije) izgradit će se do 2000. godine 800 do 900 km autocesta (različitih tipova i profila) i rekonstruirati 392 km magistralnih cesta.3).
NN 38/1991 • Pripremat će se izgradnja, odnosno gradit će autoceste na osnovnim cestovnim pravcima:
NN 38/1991 • - autoceste Madarska - Varaždin - Zagreb - Rijeka (TEM I), (dionice: Gorićan - Popovec (Zagreb) i Karlovac - Rijeka),
NN 38/1991 • - transjugoslavenska autocesta (dionice: Velika Kopanica - Lipovac i Zagreb - Bregana).
NN 38/1991 • 1) IBRD je dosad odobrila šest zajmova u ukupnoj vrijednosti 196,3 mln USD.
NN 38/1991 • 2) EIB je dosad odobrila pet zajmova u ukupnoj vrijednosti 1392 mln XBA (oko 176 mln USD).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 127/05, Broj 123/06,
Broj 83/09, Broj 9/03,
Broj 156/08, Broj 25/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE