PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Izvršiti podešavanja koja su dozvoljena uz pomoć bar generatora i uputama.
NN 136/2003 • Obaviti radove na održavanju video rekordera prema dokumentaciji.
NN 136/2003 • Obaviti radove osnovnog održavanja kamkordera.Spajanje televizijskog prijamnika, VHS sustava, DVD sustava, satelitskog prijamnika.
NN 136/2003 • 5. Upravljanje i regulacijaMontirati i ispitati funkcionalnost elemenata mjerno-regulacijskoga sustava.
NN 136/2003 • Obaviti radove nadzora i održavanja elementa i sklopova mjerno-regulacijskih, sigurnosnih i alarmnih sustava.
NN 136/2003 • Mjerenjem pronaći i otkloniti pogrešku u sklopovima i sustavima za mjerenje i regulaciju, sigurnosnim i alarmnim sustavima. Komponente i sklopovi mjerno-regulacijskih sustava.
NN 136/2003 • Svrha praktične nastave u prvom razredu obrazovanja je stjecanje osnovnih znanja, vještina i navika pri na radu s različitim materijalima, alatima, strojevima i uređajima. Radovi se izvode na električnim, elektromehaničkim i elektroničkim sklopovima električnih i elektroničkih uređaja (stabilizirani izvori napajanja, upravljački sklopovi, mjerni uređaji, audio i video uređaji itd.).
NN 136/2003 • U drugom razredu razvijaju se složenija znanja, vještine i navike koje omogućuju učenicima da, uz nadzor, obavljaju jednostavnije poslove i radne zadatke u održavanju i popravcima elektroničkih uređaja.
NN 136/2003 • U trećem razredu učenici se postupno približavaju onom stupnju znanja, navika i vještina koji će im omogućiti da nakon završetka školovanja samostalno obavljaju poslove i radne zadaće na razini pomoćničkog zvanja u području elektronike.
NN 136/2003 • Praktična nastava je predmet isključivo praktične naravi, ali svakom praktičnom radu trebaju prethoditi potrebna teorijska tehničko-tehnološka objašnjenja. Kolika će teorijska objašnjenja biti potrebna ovisi o građi koja se obrađuje i korelaciji s gradivom ostalih stručnih predmeta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • Posebnu pozornost treba posvetiti sadržajima zaštite pri radu koji su dani kao posebna cjelina na početku rada u radionici i na njih se treba vraćati pri svakoj konkretnoj vrsti posla i operacije pri kojoj se javlja potrebna mjera zaštite.
NN 136/2003 • Dio praktične nastave izvodi se u školskoj radionici, a drugi dio u radnom procesu u radionicama obrtnika, malih poduzetnika i drugim za obuku učenika licenciranim radionicama. Za prvi razred okvirno je predviđeno da se u školi realizira do 272 sata praktične nastave, a u radionicama izvan škole 540 sati, u drugome razredu u školi 165, izvan škole 630 i u trećem razredu u školi 48, a izvan škole 640 sati. Kako je praktični dio programa okvirni, svaka će obrtnička škola zajedno s obrtnicima izraditi izvedbene programe. Pri tome se mora uzeti u obzir da je zanimanje elektroničar-mehaničar široko profilirano i da obuhvaća više područja djelatnosti koja neće biti zastupljena u svakoj obrtničkoj radionici. Stoga je moguća pojava programskih razlika, prije svega u praktičnom dijelu naukovanja, koju je potrebno prevladati kombiniranim djelovanjem školskih i drugih radionica radi cjelovitog stjecanja zanimanja.
NN 136/2003 • U odabiru sadržaja nastavnog programa korišten je princip egzemplarnosti. Pri izradi izvedbenog programa treba uvažavati specifičnosti radionica u školi i obrtničkih radionica ne narušavajući pri tom osnovnu strukturu okvirnog programa. Izvedbeni progra
NN 136/2003 • Preporuča se učenike podijeliti u skupine i odrediti raspored i boravak svake pojedine skupine u školi s tim da se utvrdi vremenski blok za boravak u školi i kod obrtnika s kojim učenik ima sklopljen ugovor o naukovanju. Dimenzija bloka uvjetovana je vremenom potrebnim za ostvarivanje teorijskog dijela programa, laboratorijskih vježbi te vremenom potrebnim za realizaciju razlike praktičnog dijela programa u školskoj radionici.
NN 136/2003 • Prilikom izrade izvedbenog programa praktične nastave potrebno je imati u vidu predznanje učenika stečeno u osnovnoj školi i činjenicu da za određeni dio programiranih radova učenici nemaju odgovarajuću teorijsku podlogu. Učenici u radionicama obrtnika sudjeluju u konkretnom proizvodnom ili uslužnom procesu i uče one sadržaje koje nameće određena usluga i radi toga se ne može uvijek poštovati programirani redoslijed predviđenih sadržaja. Zadaća je svakog realizatora programa da učeniku na početku svakog radnog zadatka da potrebna stručno-teorijska objašnjenja koja su neposredno vezana uz izradu zadatka.
NN 136/2003 • Nastavnik škole, koji ima zadaću da organizira, izvodi ili prati ostvarenje programa, dužan je voditi brigu da svi učenici najkasnije do kraja školske godine prođu sve predviđene programske sadržaje. Također je obveza nastavnika strukovno-teorijskih predmeta, značajnih za stjecanje zanimanja, da sudjeluju u izradi i praćenju ostvarenja programa praktične nastave.
NN 136/2003 • Svaki radni zadatak mora imati naziv cjeline, cilj, znanja i radne navike koje se stječu uvježbavanjem na praktičnoj nastavi. Radni zadatak obuhvaća pripremne radove, potrebni materijal, sredstva za rad, način izrade, radne uvjete, propise, zaštitne mjere i ekološke zahtjeve.
NN 136/2003 • Praćenje rada učenika i vrednovanje rezultata rada ima posebnu važnost i izvedbenim programom treba utvrditi način praćenja rada učenika i njegovo ocjenjivanje.
NN 136/2003 • Prilikom izrade izvedbenog programa potrebno je za svaku vježbu navesti i sljedeće:
NN 136/2003 • - način izvođenja (organizacija, tehničke i tehnološke upute)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 5/99, Broj 50/00,
Broj 93/94, Broj 138/09,
Broj 42/00, Broj 142/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE