PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 140/2004 • Josip Šeremet, predsjednik Uprave Brodsko-posavske banke d.d., ujedno je i član NO Vis d.d.
NN 140/2004 • Nadalje, član Uprave Global Invest d.o.o., Andrej Lepoglavec, ujedno je i član NO Hoteli Helios d.d. te član NO Elak d.d. Član NO FIMA HOLDING d.d., Dubravko Žganec, ujedno je i član NO Hoteli Helios d.d. te predsjednik NO Elak d.d. Član NO TAR d.d., Marko Milinković, ujedno je i član NO Hoteli Helios d.d.
NN 140/2004 • Slijedom iznesenoga očigledno je da postoji snažna personalna povezanost između sudionika koncentracije, FIMA Holdinga d.d. i povezanih društava FIMA Holdinga d.d.
NN 140/2004 • Ne postoji kapitalna i/ili personalna povezanost sudionika koncentracije s drugim bankama koje posluju u Republici Hrvatskoj.
NN 140/2004 • 7. Opis i obrazloženje očekivanih pogodnosti predmetne koncentracije za potrošače
NN 140/2004 • Što se tiče očekivanih pogodnosti za potrošače, poduzetnik Validus d.d. navodi da će provedba predmetn predmetnacije pozitivno utjecati na interese potrošača jer će se predmetnom koncentracijom prvenstveno osigurati stabilnost Brodsko-posavske banke d.d., a to znači i veća sigurnost njezinih komitenata. Nadalje, osigurat će se izvori sredstava pritjecanjem novih klijenata, mogućnost razvoja Brodsko-posavske banke d.d., uvest će se novi proizvodi i dr. Također, poduzetnik Validus d.d. smatra da će s obzirom na mali tržišni udio Brodsko-posavske banke d.d. na tržištu univerzalnog bankarstva na području Brodsko-posavske županije, ta banka morati imati konkurentnu ponudu u odnosu na druge banke što samo može biti u interesu potrošača.
NN 140/2004 • III. Razmatranjem navedenih činjenica vezanih uz analizu premetne koncentracije utvrđeno je sljedeće:
NN 140/2004 • Stjecanjem većinskog udjela u temeljnom kapitalu i većinskog prava odlučivanja u Glavnoj skupštini Brodsko-posavske banke d.d. od strane poduzetnika Validus d.d. nije nastala koncentracija kojom se stvara ili jača vladajući položaj Brodsko-posavske banke d.d. na tržištu i koja može značajno utjecati na sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja na tržištu pružanja bankarskih i financijskih usluga Republike Hrvatske ili na njegovu dijelu.
NN 140/2004 • Analiza mjerodavnog tržišta pokazuje da je tržišni udjel Brodsko-posavske banke d.d. na tržištu univerzalnog bankarstva Brodsko-posavske županije prema izdanim kreditima na dan 31. ožujka 2004. iznosio 1,62%, a prema primljenim depozitima 6,00%. Tržišni udjel Brodsko-posavske banke d.d. na tržištu univerzalnog bankarstva Vukovarsko-srijemske županije prema izdanim kreditima na dan 31. ožujka 2004. iznosio je 1,13%, a prema primljenim depozitima 0,10%. Provedbom predmetne koncentracije poduzetnik Validus d.d. stječe postojeći tržišni položaj Brodsko-posavske banke d.d. Na mjerodavnom je tržištu Brodsko-posavska banka d.d. izložena snažnoj konkurenciji drugih banaka.
NN 140/2004 • Na tržištu univerzalnog bankarstva Brodsko-posavske županije deset (10) banaka direktno je prisutno preko poslovnih jedinica, a ukupan broj poslovnih jedinica svih banaka u navedenoj županiji iznosi 21, što čini tek 2,05% ukupnog broja poslovnih jedinica banaka u Republici Hrvatskoj. Poslovne jedinice banaka na području Vukovarsko-srijemske županije čine tek 1,76% ukupnog broja poslovnih jedinica banaka na području Republike Hrvatske, a na istom području svojim poslovnim jedinicama direktno je prisutno devet (9) banaka. Budući da je od 2000. u Hrvatskoj prisutan trend rasta broja poslovnih jedinica banaka, očigledno je da u navedene dvije (2) županije ima dovoljno prostora za daljnju ekspanziju bankarskog poslovanja. Isto potvrđuje i činjenica da ukupno izdani krediti na području Brodsko-posavske županije i Vukovarsko-srijemske županije čine tek 4,92% svih ukupno izdanih kredita na području Republike Hrvatske na dan 31. ožujka 2004., dok ukupno primljeni depoziti u navedenim dvjema (2) županijama u ukupno primljenim depozitima Republike Hrvatske na dan 31. ožujka 2004. sudjeluju s udjelom od tek 1,34%.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 140/2004 • Na osnovi navedenog može se zaključiti da provedbom predmetne koncentracije ne dolazi do stvaranja ili jačanja vladajućeg položaja Brodsko-posavske banke d.d., odnosno neće doći do ograničavanja, sprječavanja ili narušavanja tržišnog natjecanja.
NN 140/2004 • Hrvatska narodna banka uzela je pri ispitivanju predmetne prijave namjere provedbe koncentracije u obzir i činjenicu da je Brodsko-posavska banka d.d. poslovala s problemima te da poduzetnik Validus d.d. osim saniranja postojećih problema planira provesti i dokapitalizaciju Brodsko-posavske banke d.d. radi njezinog razvoja Banke, tako da bi mogla udovoljiti zahtjevima tržišta. Iz poslovnog su plana vidljive realne mogućnosti za daljnji razvoj poslovanja Banke posebno u smislu proširenja komitentske baze te uvođenja novih proizvoda i usluga.
NN 140/2004 • Prilikom ispitivanja prijave namjere provedbe predmetne koncentracije Hrvatska narodna banka uzela je u obzir i pogodnosti za potrošače na mjerodavnom tržištu jer je riječ o lokalnoj banci koja posluje na području koje osim nekoliko većih gradskih središta obuhvaća uglavnom ruralno, poljoprivredno područje, pa će dodatna orijentacija Brodsko-posavske banke d.d. na poljoprivrednike (osobito srednje i velike zemljoposjednike) pridonijeti poboljšanju i povećanju ponude bankarskih i financijskih proizvoda i usluga u poslovanju sa stanovništvom.
NN 140/2004 • U skladu s navedenim Hrvatska narodna banka ocijenila je predmetnu koncentraciju dopuštenom, kako je odlučeno u točki I. izreke ovog rješenja.
NN 140/2004 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku i protiv njega nije dopuštena žalba, već se može pokrenuti upravni spor tužbom neposredno kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave ovog rješenja.
NN 140/2004 • Na temelju članka 39. stavka 2. pod i) Zakona o Hrvatskoj narodnoj banci (»Narodne novine«, br. 36/2001.), a u svezi s člankom 40. Zakona o bankama (»Narodne novine«, br. 84/2002.) i točkom 9.1.1. Odluke o zaštiti tržišnog natjecanja unutar bankarskog sektora (»Narodne novine«, br. 48/2003.), odlučujući povodom prijave namjere provedbe koncentracije koju je podnijela Nova banka d.d. sa sjedištem u Zagrebu, Divka Budaka 1b, guverner Hrvatske narodne banke donosi
NN 140/2004 • 1. Ocjenjuje se dopuštenom provedba koncentracije koja će nastati pripajanjem Dubrovačke banke d.d., Dubrovnik, Put Republike 9, Novoj banci d.d., Zagreb, Divka Budaka 1a.
NN 140/2004 • Dana 15. ožujka 2004. Nova banka d.d., Zagreb, Divka Budaka 1b, podnijela je Hrvatskoj narodnoj banci prijavu namjere provedbe koncentracije u smislu članka 40. Zakona o bankama (»Narodne novine«, br. 84/2002.) i točke 7. Odluke o zaštiti tržišnog natjecanja unutar bankarskog sektora (»Narodne novine«, br. 48/2003.). Dana 6. travnja 2004. Hrvatska narodna banka zatražila je od Nove banke d.d. dopunu prijave namjere provedbe koncentracije. Dopuna prijave dostavljena je Hrvatskoj narodnoj banci 22. travnja 2004.
NN 140/2004 • Iako je prijava namjere provedbe koncentracije Nove banke d.d. i Dubrovačke banke d.d. kompletirana 22. travnja 2004., dana 3. svibnja 2004. Dubrovačkoj banci d.d. upućen je dopis kojim se banke sudionice koncentracije obavještavaju da će se o prijavi namjere provedbe koncentracije Nove banke d.d. i Dubrovačke banke d.d. odlučivati po okončanju izravnog nadzora informacijskog sustava Nove banke d.d.
NN 140/2004 • U postupku ocjene dopuštenosti koncentracije utvrđene su sljedeće činjenice:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 152/08, Broj 29/08,
Broj 17/07, Broj 137/08,
Broj 81/08, Broj 38/95
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE