PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 51/1991 • Krajnji, dugoročni cilj takvog pristupa treba biti izgradnja univerzalne digitalne integrirane širokopojasne telekomunikacijske mreže za javnu i namjensku upotrebu svih korisnika u okviru HPT-a, uz koji se treba razviti i odgovarajući zajednički sustav funkcionalnih mobilnih radio-veza, radi boljeg i ekonomičnijeg korištenja jednog od najvažnijih prirodnih resursa - radio frekventnog spektra na području Republike Hrvatske.
NN 51/1991 • U razdoblju do 2000. godine očekuje se daljnja informatizacija tehnološkog procesa unutar HPT-a. Pod time podrazumijevamo da svako stručno mjesto bude podržano računalom a kompletan administrativni proces bude pod računarskom kontrolom. Očekuje se da se nastavi porast terminala po zaposlenom radniku u HPT-u. Povećanjem broja terminala trebat će dalje širiti tehničku osnovicu informacijskog sustava (i hardversku i softversku). Radi izuzetno brzog tehnološkog razvoja ove opreme teško je predvidjeti na kojim će se osnovicama bazirati i na koji će se način razvijati informatika u užem smislu (HW, SW, baze podataka, komunikacije) ali će trebati inzistirati na postavljanju informatičkih i tehnoloških standarda. Takoder se očekuje da se HPT uključi u europske aplikativne i tehnološke standarde neophodne za razmjenjivanje svih podataka na nivou Europe i svijeta.
NN 51/1991 • Posljednja značajnija promjena tarifne politike u telefonskom prometu, koncem 1988. godine. dovela je do apsurdne situacije da su cijene u unutarnjem telefonskom prometu bitno i neosnovano niske u odnosu na stvarne troškove. Navedeno je moguće ilustrirati pokazateljima o cijenama u nekim europskim zemljama (Slika 8). Iz navedenih podataka vidljivo je da su realne cijene mjesnih i međumjesnih razgovora (ovisno o trenutnom tečaju dinara) od 3 do 9 puta veće u Europi nego kod nas.
NN 51/1991 • Izravna posljedica ovakvih disproporcija je objektivna nemogućnost izgradnje telekomunikacijskog sustava iz vlastitih sredstava HPT-a, odnosno i dalje je bitno učešće drugih (građana itd.), što samo održava postojeći paradoks skupnog priključka i jeftinog korištenja.
NN 51/1991 • Prema tome, nužno je potrebno promijeniti postojeću i uspostaviti adekvatnu tarifnu politiku za međunarodni, međumjesni i lokalni telekomunikacijski promet, kojom će se smanjiti postojeće disproporcije i anomalije (sadašnja cijena razgovora u nacionalnom, a posebno u lokalnom prometu je nesrazmjerno niska u usporedbi s cijenom u međunarodnom prometu, pogotovu ako se usporede takvi tarifni odnosi u europskim zemljama te cijene koštanja pojedinih dijelova telekomunikacijske mreže).
NN 51/1991 • Osnovne karakteristike nove tarifne strukture trebaju se odraziti u sljedećem:
NN 51/1991 • - proširenje lokalnih (mjesnih) zona na cijelo čvorno područje;
NN 51/1991 • - uvođenje više diferenciranih tarifa u raznim razdobljima (niže tarife kada je mreža manje korištena);
NN 51/1991 • - povećanje cijene mjesnih razgovora i relativno smanjenje cijena međumjesnih i međunarodnih razgovora (sada je odnos mjesnog prema najudaljenijem međumjesnom 1:10, a treba ga svesti na 1:5 ili 1:6);
NN 51/1991 • - smanjenje broja zona udaljenosti u međumjesnom prometu na dvije do tri zone;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 51/1991 • - izjednačavanje cijena razgovora na udaljenosti iznad 200 km između glavnih centrala.
NN 51/1991 • Promjenom tarifa do 1995. godine u telekomunikacijskom prometu stvorit će se uvjeti za smanjenje cijena priključaka.
NN 51/1991 • Sve ove mjere idu za tim da se tarife u telekomunikacijama dovedu u sklad sa cijenama koštanja telekomunikacijskih usluga.
NN 51/1991 • Potrebno je, uz postupno uvođenje novih SPC komutacija, uvoditi i sistem potpune specifikacije poziva (Tollticketing).
NN 51/1991 • Istovremeno. takvom tarifnom politikom osigurat će se isti uvjeti za korisnike telekomunikacijskih usluga HPTa, ali i za konkurente na području slobodnih djelatnosti, te odgovarajući tarifni tretman velikih sustava koji nakon toga više ne bi trebali imati ekonomski interes za izgradnju vlastitih magistralnih sustava veza, pa niti značajnijih lokalnih.
NN 51/1991 • HPT će u cilju dovodenja tarifa u telekomunikacijama u sklad sa cijenama koštanja telekomunikacijskih usluga u najskorijem roku predložiti cjelovitu tarifnu politiku.
NN 51/1991 • Potrebno je osigurati da ulaganja u razvoj telekomunikacijske infrastrukture u Republici Hrvatskoj po relativnom iznosu participiraju u ukupnim investicijama u privredu Republike, barem kao u zapadnoeuropskim zemljama.
NN 51/1991 • Također je potrebno utjecati na promjenu strukture ulaganja u telekomunikacijsku mrežu primjenom odgovarajućih recentnih tehnologija, radi optimizacije i povećanja efektivnosti tih ulaganja.
NN 51/1991 • Već od prve godine planskog razdoblja potrebno je promovirati marketinške funkcije u domeni telekomunikacija, te potpunim korištenjem tih funkcija uspostaviti prepoznatljivu vezu na relacijama razvoj i planiranje mreže - nove usluge i mogućnosti - korisnici - povećanje prometa čime se može znatno utjecati na povećanje prihoda, bez povećanja cijena usluga, odnosno čak i uz njihov pad.
NN 51/1991 • Potrebno je uspostaviti tržišno ponašanje HPT-a prema svim dobavljačima telekomunikacijske opreme (uključujući i uspostavljanje raznih oblika dugoročne suradnje) te uključiti privatnike u pružanje telekomunikacijski usluga koje ne zadiru u telekomunikacijsku mrežu i prijenos govora.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 154/08, Broj 83/03,
Broj 61/94, Broj 99/07,
Broj 74/03, Broj 69/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE