PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2002-01-3-127 NN 3/2002

• Naime, i u ovom slučaju radi se o mirovini koja se određuje na poseban način pa je radi stavljanja umirovljenika u jednak položaj potrebno prvo utvrditi visinu njihove mirovine bez primjene propisa o najvišoj mirovini. Na taj se način Zakonom predviđeno povećanje na jednak način primjenjuje na sve umirovljenike koji su subjekti primjene ovog Zakona.


Stranica NN 3/2002

• U odnosu na navode predlagatelja, bitno je, međutim, naglasiti da ograničavanje mirovina u hrvatskom mirovinskom sustavu općenito, odnosno izuzimanje mirovina određenih kategorija umirovljenika od tog ograničavanja (ovo u svezi s osporavanjem članka 5. Zakona) nije uvedeno ovdje osporavanim Zakonom. Radi se o materiji uređenoj drugim zakonima, koji nisu predmet ocjene u ovom ustavnosudskom postupku.


Stranica NN 3/2002

• 9. Jednako tako, Sud ocjenjuje da ne postoje razlozi za sumnju u neustavnost odredbe članka 6. stavka 2. osporavanog Zakona, u smislu članaka 18. i 19. Ustava.


Stranica NN 3/2002

• Sve dok se obračun i isplata povećanih iznosa mirovina provodi na način istovjetan bilo kojem drugom redovitom usklađenju mirovina, u kojim se postupcima, prema ustaljenoj dugogodišnjoj praksi u Republici Hrvatskoj, ne izdaju posebna rješenja, Ustavni sud osporeni postupak u primjeni Zakona ocjenjuje suglasnim Ustavu.


Internet NN 3/2002
• To, stoga, što ni kod redovnih usklađivanja mirovina, niti kod primjene osporavanog Zakona ne postoje zapreke da nezadovoljna stranka, ako smatra da mirovina nije određena u skladu sa Zakonom, pokrene odgovarajući postupak, zatraži donošenje rješenja u tom postupku te ostvari svoje pravo na žalbu i sudsku zaštitu.

Propis NN 3/2002
• 10. Odredbe članka 1. u prvom dijelu rečenice, članka 2., članka 3. stavka 1., članka 4. stavka 2., članka 6. stavka 1. te članaka 7. i 8. Zakona osporene su podnesenim prijedlozima tek načelno, kroz navode dijela podnositelja o osporavanju Zakona u cjelini. U svezi s tim odredbama nisu pruženi nikakvi određeni argumenti koji bi se odnosili na njihovu neustavnost, a za što niti ovaj Sud ne nalazi relevantnih razloga.

Propis NN 3/2002 • 11. Potrebno je, zaključno, napomenuti i to da se isticanje nesuglasnosti osporavanog Zakona s odredbama članaka 4., 5., 26., 48., 50., 117. i 140. Ustava pojavljuje u podnesenim prijedlozima, kako je moguće zaključiti, primarno u svezi sa sudskim parničnim postupcima, koje je određeni broj podnositelja pokrenuo koristeći, kao pravnu podlogu svojih tužbi, odluku Ustavnog suda od 12. svibnja 1998. godine.
Propis NN 3/2002 • Kroz navode o nesuglasnosti s naznačenim ustavnim odredbama, oni izražavaju svoje stajalište da im se u tim postupcima uskraćuju određena prava procesne i materijalnopravne prirode, a uzroci tog uskraćivanja da leže, između ostalog, u neovlaštenom uplitanju zakonodavca u djelokrug sudbene vlasti.
Propis NN 3/2002 • Zakonodavac je, po njihovom mišljenju, donošenjem osporavanog Zakona, preduhitrio pa i onemogućio donošenje zakonitih odluka u pokrenutim parničnim postupcima pred nadležnim sudovima, koje bi se temeljile i na odluci Ustavnog suda od 12. svibnja 1998. godine.
Propis NN 3/2002 • U svezi s tim, Ustavni sud ponovno ističe da je ocjena ustavnosti svakog zakona, pa i ovdje osporavanog, moguća jedino sa stajališta Ustava, kao temeljnog i najvišeg pravnog akta u Republici Hrvatskoj, dok ocjena ustavnosti, odnosno zakonitosti pojedinačnih akata tijela sudbene vlasti (s gledišta povrede ustavnih prava građana) nije predmet postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 3/2002 • 12. Slijedom izloženog, a na temelju odredaba članka 41. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona, doneseno je rješenje kao u točki I. izreke.
Propis NN 3/2002 • 13. Rješenje o objavi (točka II. izreke) temelji se na odredbi članka 28. Ustavnog zakona.
Propis NN 3/2002 • Na temelju članka 98. stavka 2. Ustava Republike Hrvatske, članka 10. stavka 5. i članka 17. stavka 2. Zakona o vanjskim poslovima (»Narodne novine«, broj 48/96) i točke I. podtočke 6. Odluke Vlade Republike Hrvatske o postupku osnivanja diplomatskih misija i konzularnih ureda Republike Hrvatske u inozemstvu i postupku postavljanja i opoziva šefova diplomatskih misija Republike Hrvatske u inozemstvu od 11. siječnja 2001. i 5. srpnja 2001., te akta predsjednika Vlade Republike Hrvatske klasa: 018-07/01-01/13, urbroj: 50304/2-01-01, kojim je predsjednik Vlade Republike Hrvatske dao prethodni supotpis, donosim
Propis NN 3/2002 • O OSNIVANJU KONZULATA REPUBLIKE HRVATSKE U REPUBLICI SLOVENIJI, SA SJEDIŠTEM U MARIBORU
Propis NN 3/2002 • Osniva se Konzulat Republike Hrvatske u Republici Sloveniji, sa sjedištem u Mariboru, na čelu s počasnim konzulom i konzularnim područjem koje obuhvaća sljedeće općine: Beltinci, Benedikt, Cankova, Cerkvenjak, Destrnik, Dobrovnik, Dornava, Dravograd, Duplek, Črenšovci, Črna na Koroškem, Gorišnica, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad Hajdina, Hodoš, Hoče-
Propis NN 3/2002 • -Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kobilje, Križevci, Kungota, Kuzma, Lenart, Lendava, Ljutomer, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Maribor, Markovci, Mežica, Miklavž na Dravskem polju, Mislinja, Moravske Toplice, Murska Sobota, Muta, Odranci, Oplatnica, Ormož, P
Propis NN 4/2002 • Na temelju članka 11. stavka 2. Zakona o zaštiti zraka (»Narodne novine«, broj 48/95), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 10. siječnja 2002. godine donijela
Propis NN 4/2002 • O UTVR?IVANJU LOKACIJA POSTAJA U DRŽAVNOJ MREŽI ZA TRAJNO PRAĆENJE KAKVOĆE ZRAKA
Propis NN 4/2002 • Ovom se Uredbom utvrđuju lokacije postaja u državnoj mreži za trajno praćenje kakvoće zraka na teritoriju države.
Propis NN 4/2002 • Prostorne lokacije postaja za mjerenje kakvoće zraka na područjima nacionalnih parkova, parkova prirode, zaštićenih područja, osjetljivih okolišnih sustava, te kulturnog i prirodnog naslijeđa jesu:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 99/05, Broj 42/05, Broj 75/94, Broj 40/07, Broj 119/09, Broj 84/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled