PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 55/1992

• Novčana sredstva ostvarena naplatom iz točke 1 ove naredbe prihodi šu Državnog ptoračuna Republike Hrvatske i uplaćuju se na račun broj 30100-840-000-6161- Prihodi republičkog organa i organizacija.


Propis NN 55/1992

• Stupanjem na snagu ove naredbe prestaje važiti Naredba o visini naknade za utvrđivanje sposobnosti za plovidbu stranih jahti, sportskih jedrilica i sportskih čamaca ("Narodne novine", br. 6/88).


Propis NN 55/1992

• Ova naredba stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Narodnim novinama".


Propis NN 55/1992

• Ustavni sud Republike Hrvatske, na temelju članha 39. i 40. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne nbvine", 13/91), te članka 53. Zakona o ·izborima zastapnika u Sabor Republike Hrvatske ("Narodne novine", br. 22/92), na sjednici 7. rujna 1992. godine, donio je


Propis NN 55/1992
• 1. Odbija se zahtjev Socijalno-demokratske unije da Ustavni sud Republike Hrvatske, u izvršavanju nadzora nad ustavnošću i zakonitošću izbora, poduzme odgovarajuće mjere slijedom kojih bi Izborna komisija Republike Hrvatske utvrdila da su na izborima za zastupnike u Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske, održanim dana 2. kolovoza 1892. godine, izabrani i kandidati srpshe nacionalnosti sa državne liste Socijalno-demokratske unije.

Propis NN 55/1992
• Socijalno-demokratska unija (dalje: SDU) podnijela je Ustavnom sudu Republike Hrvatske zahtjev da u postupku nadzora nad ustavnošću i zakonitošću izbora za zastupnike u Sabor Republike Hrvatske poduzme odgovarajuće mjere kako bi Izborna komisija Republike Hrvatske u skladu sa odredbama čl.10. st.1. i čl. 26. st.1. Zakona o izborima zastupnika u Sabor Republike Hrvatske utvrdila da su za zastupnike u Sabor Republike Hrvatske izabrani i kandidati srpske nacionalnosti sa liste SDU; čiji je broj razmjeran uspjehu državne liste ove stranke na izborima.

Propis NN 55/1992 • Obrazlažući svoj zahtjev, SDU ističe da je Izborna homisija Republike Hrvatske, protivno citiranim odredbama Zakona, protivno rješenju Ustavnog suda Republihe Hrvatske br. U-VII-233/1992. od 6. kolovoza 1992. godine i protivno izbornim rezultatima, utvrdila da su za zastupnihe izabrana đva kandidata srpske nacionalnosti sa državne liste Hrvatske narodne stranke (koliko ih je i bilo na listi), osam kandidata sa državne liste Socijaldemokratske partije (koliko ih je i bilo na listi) i tri kandidata sa državne liste Srpske narodne stranhe, a ni jedan sa države liste SDU iako je SDU na izborima dobila više glašova od Srpške narodne stranke. Zahtjev nije osnovan. Nije osnovana tvrdnja SDU da je Izborna komisija Republike Hrvatske "grubo povrijedila zakon" time što, utvrđujući rezultate glasovanja za Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske, nije utvrdila i broj zastupničkih mjesta koje je dobila državna lista SDU te imena i prezimena kandidata koji su izabrani za zastupnike (čl. 51. toč. 3. Zakona), jer državna lista SDU nije sudjelovala u diobi zastupničkih mjesta.
Propis NN 55/1992 • Naime odredbom čl. 24. st. 4. Zakona određeno je da državna lista, koja na izborima dobije manje od 3% glasova, ne sudjeluje u diobi zastupničkih mjesta. Kako je državna lista SDU na izborima dobila manje od 3% glasova (1.21%) to ona ne sudjeluje u diobi zastupničkih mjesta, za razliku od Hrvatske narodne stranke i Socijalno-demokratske partije.
Propis NN 55/1992 • Međutim, Ustavni sud Republike Hrvatske svojim rješenjem br. U-VII-233/1992. od 6. kolovoza 1992. ("Narodne novine", br. 50/1992), iz tamo navedenih razloga, utvrdio je da se na nacionalne stranke pripadniha etničkih i nacionalnih zajednica ili manjina koji sudjeluju u stanovništvu Republike Hrvatske s više od 8%. ne primjenuje ograničavajuća klauzula, tj. kriterij iz čl. 24. st. 4. Zakona, već se na njih odnose odredbe čl.10. i 26. Zakona. Stoga i drevna lista Srpske narodne stranke, kao nacioalne stranke pripadnika srpske nacionalnosti ima pravo s drugim državanim listama, koje su na izborima dobile više od 3% glasova, razmjerno sudjelovati u diobi zastupničkih mjesta.
Propis NN 55/1992 • Iako to nije odlučno za rješenje zahtjeva, valja istaći da je pogrešno shvaćanje SDU da, pošto uz svakog zastupnika postoji odnosno mora postojati i njegov zamjenik, da liste Hrvatske narodne stranke i Socijalnodemokratske partije prilikom diobe zastupničkih mjesta nisu mogle dobiti onoliko zastupničkih mjesta koliko su imali kandidata srpske nacionalnosti na državnim listama (dva odnosno osam). To iz razloga jer se popuna zastupničkih mjesta pripadniha srpske nacionalnosti vrši sa državnih lista nacionalnih stranaka, u konkretnom slučaju Srpske narodne stranke. Ako ni na taj način ne bi moglo doći do popune raspisali bi se dopunski izbori u smislu odredbe iz čl. 26. st. 2. Zakona. Iz gornjih razloga Sud je donio rješenje kao u izreci.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 55/1992 • Točka 2. rješenja temelji se na članku 20. st.1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
Propis NN 56/1992 • Na temelju članka 23. stavka 2. Zakona o Vladi Republike Hrvatske ("Narodne novine", br. 41/90, 8/91, 14/91, 53A/91 i 9/92), a u svezi članka 20. točke 16. Zakona o obrani ("Narodne novine", br. 49/91, 73/91 i 19/92), na sjednici održanoj 17. rujna 1992. godine, Vlada Republike Hrvatske donijela je
Propis NN 56/1992 • Ovom uredbom propisuje se obveza ispitivanja prototipa naoružanja, streljiva i opreme vojnog i policijskog porijekla (u tekstu koji slijedi: sredstvo) koje razvija i izrađuje pravna ili fizička osoba registrirana za izradbu i proizvodnju sredstva (u tekstu koji slijedi: nositelj razvoja).
Propis NN 56/1992 • Poslove ispitivanja prototipa sredstva za potrebe Hrvatske vojske i Policije obavlja Komisija koju imenuju ministar unutarnjih poslova i ministar obrane.
Propis NN 56/1992 • Nositelj razvoja dužan je, po završetku razvoja, prototip određenog sredstva prijaviti Komisiji iz članka 2. ove uredbe.
Propis NN 56/1992 • Uz prijavu za ispitivanje prototipa sredstva nositelj razvoja prilaže podatke o internim ispitivanjima funkcionalnosti sredstva i njegovih tehničkih osobina i pouzdanosti s nalazom taktičko-tehničkog zahtjeva ateste o materijalima koji su ugrađeni u sredstvo i homologaciji sredstva prema pozitivnim propisima, skraćeni tehnički opis sredstva, popis kompleta i privremeni naputak za rukovanje i održavanje te prednacrt propisa o kvaliteti proizvoda.
Propis NN 56/1992 • Uz prijavu iz stavka 2. ovoga članka, nositelj razvoja prilaže i izvod iz ugovora o izradbi sredstva kojima se normiraju tehničke značajke sredstva.
Propis NN 56/1992 • Komisija po zaprimljenoj prijavi iz članka 2. ove uredbe, u svrhu upućivanja sredstva na završna ispitivanja, ocjenjuje temeljem dostavljenih podataka funkcionalnost, pouzdanost i cjelovitost sredstva i pripadajućih mu dijelova.
Propis NN 56/1992 • Komisija u roku od 15 dana od dana prijema prijave, donosi zaključak o upućivanju sredstva na završno ispitivanje.
Propis NN 56/1992 • U slučaju da Komisija ocijeni da sredstvo ne udovoljava zahtjevima iz stavka 1. ovoga članka, o nedostacima sredstva izvijestit će ministra unutarnjih poslova i ministra obrane koji donose konačnu odluku o prijavi iz članka 3. ove uredbe.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 150/02, Broj 110/96, Broj 147/08, Broj 9/09, Broj 147/08, Broj 135/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled