PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • - Objasniti i definirati osnovne pojmove istraživanja marketinga u turizmu, te razumjeti potrebu za istraživanjem
NN 112/2004 • - Uputiti na različite metode i tehnike istraživanja, te na njihove prednosti i nedostatke
NN 112/2004 • - Razgovarati i objasniti ulogu i povezanost elemenata spleta: proizvod, cijena, promocija, distribucija
NN 112/2004 • - Okruženje tvrtke ili obrta u marketinškom smislu (dobavljači, kupci, konkurencija, javnost)
NN 112/2004 • - Metode istraživanja (upitnici, ankete, razgovori, analize i sl.)
NN 112/2004 • - Korelacije trendova, mišljenje stručnjaka, analiza unakrsnog utjecaja
NN 112/2004 • - Faze razvoja usluge u turizmu (uvođenje, rast, zrelost, faza opadanja,
NN 112/2004 • - Marketing mix u odnosu na ciljno tržište (usluga u turizmu, cijena smještaja, mjesto – turistička odrednica, propaganda)
NN 112/2004 • - Simboli osobnosti, raspoloženja, stručnosti, stvaranje imagea poduzeća ili obrta
NN 112/2004 • - Informacije, informacijski sustavi, umreženost i uloga menadžera
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultat (znanja, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Prepoznati zdravstvenu, religijsku i kulturološku ulogu vina.
NN 112/2004 • Primijeniti znanja o sommelijerstva u kulturološkoj komponenti
NN 112/2004 • Izreći regije, pod regije, vinogorja i zone hrvatskog podneblja.
NN 112/2004 • Navesti postupke proizvodnje bijelog, crnog i pjenušavog vina.
NN 112/2004 • Razvrstati pjenušava vina i navesti značajke pojedine grupe.
NN 112/2004 • Naučiti uporabu vina namijenjenih za daljnju preradu i doradu.
NN 112/2004 • Naučiti značaj vremenske determinante te načina pretakanja i punjenja vina u boce.
NN 112/2004 • Odgovorno preuzimati i pravilno postupati s vinskom ambalažom.
NN 112/2004 • Prepoznati vino s obzirom na elemente punjenja tj. vinskih boca.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 6/02, Broj 82/09,
Broj 31/04, Broj 133/07,
Broj 128/99, Broj 107/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE