PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 22/1995 • Odluka Državnog sudbenog vijeća o izboru sudaca vrhovnog suda Hrvatske od 16. veljače 1995. godine u odnosu na podnositelje ustavne tužbe se ukida
NN 22/1995 • U ukinutom dijelu predmet se vraća Državnom sudbenom vijeću na ponovni postupak IV.
NN 22/1995 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić predsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kućeković, Jurica Malćić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac i Mladen Žuvela, odlučujući povodom zahtjeva INA - Industrija nafte d.d. Zagreb, Rafinerija nafte Sisak za rješenje sukoba o nadležnosti, na sjednici Suda održanoj dana 22. ožujka 1995. godine, donio je
NN 22/1995 • 1. Za odlučivanje o zahtjevu INA-Industrija nafte d.d. Zagreb, Rafinerija nafte Sisak za iseljenje Ivice Šolaja iz stana, nadležan je Općinski sud u Sisku.
NN 22/1995 • 2. Ova će se odluka objaviti u "Narodnim novinama". Obrazloženje INA-Industrija nafte d.d- Zagreb, Rafinerija nafte Sisak, podnijela je ovom Sudu dopušten i pravodoban zahtjev za rješenje sukoba o nadležnosti između tijela izvršne vlasti (Ureda za prostorno uređenje, stambeno-komunalne poslove, graditeljstvo i zaštitu okoliša iz Siska, Županije sisačko-moslavačke) i tijela sudbene vlasti (Općinskog suda u Sisku), a u predmetu iseljenja iz stana. Do sukoba o nadležnosti između tijela izvršne i sudbene vlasti došlo je zbog odbijanja nadležnosti tih tijela u istom predmetu - iseljenje Ivice Šolaja iz stana u Sisku, Ulica Maka Dizdara
NN 22/1995 • 2. Navedeno upravno tijelo povodom prijedloga za donošenje rješenja o iseljenju lvice Šolaja iz navedenog stana koji je prijedlog podnio vlasnik tog stana - podnositelj predmetnog zahtjeva, pismom od 24. listbpada 1994. ustupa spis Općinskom sudu u Sisku. U razlozima za ustupanje predmeta navodi da članak 94. Zakona o stambenim odnosima ("Narodne novine", broj 57/1985 42/1986, 37/1988 47/1989, 22/1990 22/1992, 58/1993 i 70/1993), kojim je propisana nadležnost upravnog (stambenog) tijela za iseljenje iz stana, tu nadležnost propisuje samo za slučaj bespravnog useljenja, koja pretpostavka u konkretnom slučaju nije ispunjena, budući je u predmetni stan osoba, čije se iseljenje traži, uselila temeljem ugovora o čuvanju stana, zaključenog s vlasnikom stana (predlagateljem).
NN 22/1995 • Odluka o objavi, pod točkom 2. izreke, temelji se na odredbi članka 20. stavak 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvstske.
NN 23/1995 • Zastupnički Dom Sabora Republike Hrvatske, na svojoj 24. sjednici, održanoj 28. ožujka 1995. godine, saslušavši izvješće ministra vanjskih poslova Republike Hrvatske dr. Mate Granića u svezi sa sporazumom iz Kopenhagena glede međunarodnih pregovora Hrvatske o uspostavi novih mirovnih mehanizama za provedbu mirne reintegracije privremeno okupiranih područja u ustavnopravni sustav Republike Hrvatske, podsjećajući na svoje prijašnje zaključke i rezolucije, a posebno na Zahtijevanja od 23. rujna 1994., Odluku od 7. listopada 1994. i Deklaraciju od 27. siječnja 1995. godine, donio je sljedeće
NN 23/1995 • 1. Sabor Republike Hrvatske ostaje kod svojih zaključaka od 27. siječnja 1995. o okončanju mandata UNPROFOR-a u Republici Hrvatskoj s 31. ožujkom 1995. godine.
NN 23/1995 • Prihvaćajući s razumijevanjem pozive medunarodne zajednice da se nastavi međunarodna nazočnost u Hrvatskoj, te u interesu provedbe mirovnog rješenja na vlastitom tlu, Republika Hrvatska je pripravna prihvatiti nove međunarodne snage s novim mandatom ustanovljenim putem UN, pošto se mandat sadašnjih snaga (UNPROFOR) proglasi okončanim s 31. ožujkom 1995. godine, sukladno zahtjevu Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 23/1995 • 2. Nove međunarodne snage svojim nazivom i mandatom trebaju biti posebno određene za Republiku Hrvatsku, u nazivu izričito nositi riječ Hrvatska, te i u tom smislu biti odvojene od međunarodnih snaga za druge države zahvaćene krizom na jugoistoku Europe.
NN 23/1995 • 3. Mandatom međunarodnih snaga mora se jasno osigurati primjerena i učinkovita kontrola međunarodnih granica Hrvatske prema Srbiji/Crnoj Gori i dijelu Bosne i Hercegovine što ih kontroliraju paravojne postrojbe hrvatskih Srba, te režim prelaska graničnih prijelaza na područjima što nisu pod kontrolom hrvatskih vlasti dovesti u potpun sklad s hrvatskom suverenošću, a poglavito s Rezolucijom Vijeća sigurnosti UN 820, članak 12, te Rezolucijom Vijeća sigurnosti UN 769.
NN 23/1995 • 4. Mandat UN treba uključivati djelatne mjere provedbe mirovnog rješenja, i to:
NN 23/1995 • a) razoružanje i raspuštanje svih naoružanih pobunjeničkih skupina i postrojbi te razvojačenje okupiranih hrvatskih područja,
NN 23/1995 • b) povlačenje svih okupacijskih snaga s okupiranih područja Republike Hrvatske i sprječavanje ulaska novih snaga i postrojbi iz Srbije/Crne Gore te snaga bosanskih Srba s teritorija Bosne i Hercegovine,
NN 23/1995 • d) osiguranje zaštite i sigurnog života svim osobama koje su prije srpske agresije živjele na sada okupiranim područjima Republike Hrvatske,
NN 23/1995 • e) omogućavanje momentalne uspostave vlasti Republike Hrvatske u tzv. ružičastim zonama, a zatim i na svim sada okupiranim područjima Republike Hrvatske u skladu s Ustavom Republike Hrvatske i Ustavnim zakonom o ljudskim pravima i slobodama i pravima etničkih zajednica ili manjina,
NN 23/1995 • f) uspostava lokalnih policijskih snaga u sastavu primjerenom prijeratnom nacionalnom sastavu pučanstva, te g) provedba drugih odredbi važećih rezolucija Vijeća sigurnosti UN, posebice 815, 871. i 947, te rezolucije Opće skupštine UN 49/93. M. 5. Sabor Republike Hrvatske smatra neprihvatljivim da tzv. Vanceov plan, kao svojedobno privremeno rješenje usvojeno prije priznanja Republike Hrvatske i njezina ulaska u Ujedinjene narode, posluži kao pravni i politički temelj nazočnosti i djelovanja međunarodnih snaga na teritoriju Republike Hrvatske.
NN 23/1995 • o proglašenju zakona o službi u oružanim snagama Republike Hrvatske
NN 23/1995 • Proglašavam Zakon o službi u oružanim snagama Republike Hrvatske, koji je Zastupnički dom Sabora Republike Hrvatske donio na sjednici 22. ožujka 1995. godine.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 39/99, Broj 118/04,
Broj 124/06, Broj 135/03,
Broj 147/05, Broj 75/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE