PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 184/2004 • (*) Ovaj pravilnik preuzima sadržaj Smjernice vijeća o usklađivanju zakona država članica koji se odnose na mjere koje treba poduzeti protiv štetne emisije Dieselovih motora za pogon vozila 72/306/EEC, s uključenim izmjenama i dopunama u smjernicama 89/491/EEC i 1997/20/EC.
NN 184/2004 • 1 Definicija vozila dana je u članku 4. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila (»Narodne novine« br. 115/04), a kategorizacija u prilogu II. A istoga pravilnika.
NN 184/2004 • DEFINICIJE, ZAHTJEV ZA HOMOLOGACIJU TIPA, DODJELJIVANJE HOMOLOGACIJE TIPA, OZNAKA ISPRAVLJENOGA KOEFICIJENTA UPIJANJA, ZAHTJEVI I ISPITIVANJA, PREINAKE TIPA, SUKLADNOST
NN 184/2004 • 1.1. »Tip vozila s obzirom na ograničenje emisije štetnih tvari iz motora« označava motorna vozila koja se međusobno bitno ne razlikuju s obzirom na značajke motora definirane u dodatku 1.
NN 184/2004 • 1.2. »Dieselov motor« označava motor koji radi na principu kompresijskog paljenja
NN 184/2004 • 1.3. »Uređaj za hladno pokretanje« označava uređaj koji svojim djelovanjem privremeno povećava količinu goriva koje se doprema motoru s ciljem da se olakša pokretanje motora
NN 184/2004 • 1.4. »Uređaj za mjerenje zamućenosti« označava mjerni instrument za neprekidno mjerenje koeficijenta upijanja svjetlosti ispušnih plinova motora motornih vozila.
NN 184/2004 • 2.1. Zahtjev za homologaciju tipa vozila s obzirom na emisiju štetnih tvari iz Dieselovog motora mora podnijeti proizvođač u skladu s člankom 6. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila.
NN 184/2004 • 2.3. Jedan motor i dijelove njegove opreme propisane u dodatku 1. za ugradbu u vozilo za koje se traži homologacija treba dostaviti tehničkoj službi koja je odgovorna za provedbu homologacijskih ispitivanja definiranih u točki 5. Međutim, na zahtjev proizvođača, ako se tehnička služba s time složi, ispitivanje se može provesti na vozilu uzorku koje predstavlja tip vozila za koji je zatražena homologacija.
NN 184/2004 • 3.1. Homologacija tipa dodjeljuje se u skladu s člankom 8. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila ako su zadovoljeni odgovarajući zahtjevi.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 184/2004 • 3.2. Obrazac certifikata o homologaciji tipa dan je u dodatku 2.
NN 184/2004 • 3.3. Svaki homologirani tip vozila dobiva svoj broj homologacije u skladu s prilogom VII. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila. Ista država članica ne smije dodijeliti isti broj kojemu drugom tipu vozila.
NN 184/2004 • 4.1. Na svakome vozilu koje odgovara tipu vozila homologiranu prema ovomu pravilniku treba na istaknutu i lako dostupnu mjestu navedenu u dopuni certifikatu o homologaciji tipa vozila prikazana u dodatku 2. biti pričvršćena pravokutna oznaka s ispravljenom vrijednošću koeficijenta upijanja u m-1, koji je dobiven pri homologacijskom ispitivanju slobodnim ubrzavanjem prema metodi opisanoj u točki 3.2 priloga IV.
NN 184/2004 • 5.2.1. Uređaj za hladno pokretanje mora biti konstruiran tako da se ne može uključiti ni ostati uključen ako motor radi pod normalnim uvjetima.
NN 184/2004 • 5.2.2. Odredbe iz točke 5.2.1 ne vrijede ako je ispunjen najmanje jedan od sljedećih uvjeta:
NN 184/2004 • 5.2.2.1. Kod uključenog uređaja za hladno pokretanje vrijednosti koeficijenta upijanja svjetlosti ispušnih plinova motora kod stalnih brzina vrtnje, izmjerene prema metodi opisanoj u prilogu III., unutar su granica propisanih u prilogu VI.
NN 184/2004 • 5.2.2.2. Trajna uključenost uređaja za hladno pokretanje dovodi do zaustavljanja motora u primjerenu roku.
NN 184/2004 • 5.3.1. Emisiju štetnih tvari iz vozila uzorka dostavljena na ispitivanje radi dobivanja homologacije tipa vozila treba mjeriti prema dvjema metodama opisanim u prilozima III. i IV., pri čemu se prvi prilog odnosi na ispitivanja kod stalnih brzina vrtnje, a drugi na ispitivanja kod slobodnog ubrzavanja.1
NN 184/2004 • 5.3.2. Emisija štetnih tvari, izmjerena prema metodi opisanoj u prilogu III., ne smije prekoračiti granice propisane u prilogu VI.
NN 184/2004 • 5.3.3. Za prednabijene motore s turbopunjačem na ispušne plinove koeficijent upijanja svjetlosti kod slobodnog ubrzavanja ne smije prijeći vrijednost koja je u prilogu VI. propisana za nazivnu vrijednost protoka zraka, a koja odgovara najvećoj vrijednosti koeficijenta izmjerenoj za vrijeme ispitivanja kod stalne brzine vrtnje, i to uvećanoj za 0,5 m-1.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 16/06, Broj 113/08,
Broj 47/02, Broj 9/94,
Broj 26/00, Broj 1/97
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE